Ana içeriğe atla

Callie's Picks Dekor: Paskalya Beklentileri



Yeni Callie's Pick dekor koleksiyonu yayınlandı ve yeni koleksiyonun teması Paskalya! 

Ürünlerin 6 ile 32 sd arası fiyatları değişiyor, 6 tane de sc ürünü var!

Yeni koleksiyonu nasıl buldunuz?





"Sevgili bebekler,

Son yayınlanan ürünlerin moda olmasından bu yana bazı dekor seçimleri için can attığınızı umuyorum.

Ben basitçe Nisan ayına bayılıyorum, doğa uyanıyor, kuşlar daha yüksek sesle şakıyor ve daha neşeliler ve baharın sunduğu tüm renklerin tadını çıkarma vakti!

Böylece yılın ilk Callie's Dekor koleksiyonu için, evlerinize Paskalya temalı öğeler seçtim. Kendi yumurta avıma çıktığımda güzelce dekore edilmiş bu yumurtaları buldum.

Seçtiğim dekorlarla ne yapacağınızı görmek için sabırsızlanıyorum ve umarım hepiniz güzel bir paskalya tatili geçirirsiniz!

Keyfini çıkarın!

xoxo Callie"







Yorumlar