Ana içeriğe atla

Callie's Picks : Her Şey Beyaz




Yeni Callie's Pick  koleksiyonu yayınlandı ve yeni koleksiyonun teması bahardan dolayı "Her Şey Beyaz''. Ben bu koleksiyona tamamen bayıldım. Hem her şeyin beyaz olması çok güzel hemde seçilen ürünler.

Ürünlerin 9 ile 34 sd arası fiyatları değişiyor, 3 tane de sc ürünü var!

Siz yeni koleksiyonu nasıl buldunuz?






"Merhaba dolls!

Keskin beyaz yatak çarşafları, yeni düşen kar, yazmaya başlamadan önce kafamın içinde ne olduğunu bekleyen beyaz bir sayfa... Beyaz rengiyle ilgili taze ve umutlu bir şeyler var ve bu şekilde düşünen sadece ben değilim!

Arşivlerimizden karıştırmak ve eşleştirmeniz için bir dizi beyaz eşya seçtim. Bunları cesur bir ifade için fon olarak kullanmayı veya beyaz bir partiye katılmak için tamamen beyazlık etkisi yaratmayı düşünün!
Hepsinden iyisi, bunları dışarıda ya da yemek yaparken giyerseniz bu parçaların lekelenmeyeceğine söz veriyorum!

Bu parlak görünümleri nasıl stillendireceğinizi görmek için sabırsızlanıyorum!

xoxo Callie"






Eğer bu parçalardan alıp stillendirirseniz aşağıya stillendirdiğiniz bebeğinizin resmini koymayı unutmayın!




Yorumlar