Ana içeriğe atla

Sohbet #8


Herkese merhaba!
Haftalık sohbet konumuzda kapak dollumuz bu kez mira12305 oldu. YKS'nin tarih değişikliğiyle beraber bu sıralar daha yoğunlaşan Mira'ya bir kez de buradan başarılar diliyorum.

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla beraber yeni muhabbet konusu açabilirsiniz.

Bugün Stardoll'da anlamsız bir toplu mesaj zinciri dolaşıyor. Bu mesajlara göre Stardoll şu an bir sürü kişinin hesabını kapatıyormuş, sebebi belirsizmiş ama genel olarak kopya yapanlar olabilirmiş. Hesabınızın kapanmaması için de oyundan çıkış yapmamanız gerekiyormuş. Özellikle küçük yaştaki kullanıcılar bu mesajlara inanıyor ne yazık ki. Ben yine de söyleyeyim, mesajın hiçbir doğruluğu yok. Stardoll ekibi kuralları ihlal ettiğini tespit ettikleri her kullanıcının hesabını herhangi bir zamanda, kullanıcı çevrimiçiyken de kapatıyor zaten. Bana chatten konu hakkında sorular geldi, gelen soru ve toplu mesajların özellikle oyundan çıkmayın kısmını seçim dönemindeki "Sandıkların başından ayrılmıyoruz." muhabbetlerine benzettim :) Bu konu daha da uzarsa blogda bir yazı hazırlamayı düşünüyorum çünkü epey panikte bir kesim var oyunda :D

Bunun dışında Stardoll'da haftayı dekor ürünleriyle kötü kapattığımızı düşünüyorum. It Girls'e gelen yeniden renklendirilmiş koleksiyonlara çok alışmıştım, sıkıcı günlük mini koleksiyonlar sonrası cuma günleri heyecan verici bir sebebe dönüşmüştü. Umarım bir daha tekrarlanmaz :/ Bir de Met Gala Challange için ilham bulmaya çalışıyorum ama henüz tık yok bende. Siz neler planlıyorsunuz? Bu haftanız Stardoll'da ve genel olarak nasıldı? Umarım sağlıklı ve mutlu bir hafta geçirebilmişsinizdir. Yorumlarda buluşalım ;)

Yorumlar

  1. Miraa tebrik ederim dekorun ve doll'un çok hoş gözüküyor. ♥

    Hhahahaha Özlem, 'sandıklarınızın başından ayrılmayın'a kahkaha attım. :D Bugün pek aktif değildim o yüzden o mesaj zincirlerine denk gelmedim, gelsem de bir şey fark etmezdi herhalde. :D

    Ve evet bence de bu haftayı çok kötü kapattık. It Girls bekliyordum, yeni yeni renklendirilmiş şeyler falan biraz modumu düşürdü açıkçası. Met Gala için gerçekten bir şey bulamıyorum senin gibi. Hiç ilham yok şu an ama gelir diye umuyorum. Bu hafta Stardoll'dan biraz fazla sıkıldım sanki. Girdiğimde pek bir şey yapasım yoktu. Bir tek Meyra birinci olacak mı olmayacak mı diye aksiyon oluştu o kadar. Tekrardan tebrik ediyorum kendisini, hak ettiğini aldı. ♥

    Benim haftam durgundu biraz. Artık yorulmaya başladım hem oruç hem dersler falan ama düzenimi bozmamaya çalışıyorum. 2 saat de olsa oturup çalışıyorum. Bir de sınav öne çekilecek mi telaşı oluştu, geceleri rahat uyuyamıyorum telaştan resmen. :D Ama bilmiyorum kpss'yi çekmezler gibi geliyor nedense. (Çektiler ahfjdf)

    Umarım hepinizin haftası güzel geçmiştir. Herkese iyi hafta sonları! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1996 Donetalla Versace'nin look'una mutlaka bakmalısın deneyebileceğin bir tarz gibi bence,özellikle şuanki sarışın halinle uyumlu olur.Tabii senin doll'unun Donatella'dan daha güzel olduğunu düşünürsek bu tarz bir kombin sen de çok daha hoş duracaktır.

      Sil
    2. Ben sınav tarihleri hakkında ağzımı açmak istemiyorum, geçen hafta YKS'yi asla öne çekmezler dedim 2 gün sonra çekildi :D Umarım bu hatalardan dönülür tabii :(

      Bu arada ah Gianni Versace :'((( Bence de bu kombine benzer bir kombin çok yakışır sana :)

      Sil
    3. Yazım yanlışı yapmışım sırf bunu fark ettiğim için tekrar yorum yapıyorum "sende" yazmam lazımdı kusuruma bakmayın.

      Sil
    4. Tavsiye için çok teşekkür ederim, hoşuma gitti. Benzer bir kombin yapmayı deneyeceğim. :)

      Sil
    5. Kolay gelsin valla sizde bir de alan sınavı var. Hangi birine çalışacağını şaşırıyor insan 😐

      Sil
    6. Tesekkur ederim Eymen :* Vallaha ben kpss'den supheliyim. Ablam calisiyor biraz ama ben yinede tembihliyorum bu sinav eski tarihine gelir yeniden diye. Ama sen yine de eski tarihe odakli calis. Bizim hocalar yks eski tarihine gelebilir. Kesin degil, o yuzden siz eskisine odaklanin dedi ve oldu. Isini garantiye almaa calis :* Hakkinda hayilisi olsun

      Sil
  2. Yaa çok teşekkürler özlem, insan kendisini burada görünce heyecanlanıyor gerçekten :D ❤️❤️

    Bu hafta stardoll'a pek girmedim zaten sadece access adlı uygulamadan girip baktım neler gelmiş diye bugün de bir umut It girls'e ürün gelir diye girdim ki karşıma dekor ürünleri çıktı olsun sağlık olsun bir dahaki haftaya artık diyorum :)

    Bu arada oyuna pek girmediğim için toplu mesaj olayını da bilmiyordum kötü olmuş kim tarafından böyle bir şey yayılmış ki?

    Ve bu pazar anneler günü bir yandan seviniyorum bir yandan üzülüyorum çünkü hediye alamadım buna üzülüyorum korona var diye biryere çıkamadık İnternetten almak için de geç kaldım artık güzel bir pasta yaparım diye düşünüyorum :) ve her anneler günü klasiği akrostiş şiir yazarım büyük ihtimalle siz neler yapmayı düşünüyorsunuz kızlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de Access'te kapak resmi kıyafetle alakalıydı diye hatırlıyorum. Keşke gelmeseydi ajafajfja

      Bu toplu mesaj sanırım bir Youtube videosu sonrası yayıldı, genelde küçük yaştaki kullanıcılar paylaşıyor. Çoğu kopya yaptığı için korkuyor sanırım hesaplarının kapanacağından.

      Benim için de biraz buruk bir Anneler Günü olacak bu sene. Biz kardeşimle cheesecake yapmayı düşünüyoruz ama hadi bakalım :) Hediye alamadık tabii. Zaten artık internetten sipariş vermeyi aklımdan geçirince bile vicdan azabı duyuyorum resmen, elim gitmiyor şu sıralar hiçbir şey almaya. Bu seferlik sadece yemek odaklı bir gün olacak bizde galiba

      Sil
    2. Özleeem cheesecake için ben Idil Yazar'ın limonlu cheesecake tarifini kullanıyorum. Yaptıktan sonra bir gün bekletiyorum vee enfes bir şey oluyor. Istersen bir bak hoşuna gidebilir. Limonlu olduğu için de çok ağır olmuyor. Ben bir de tarifteki şekerden az şeker koyuyorum daha bir hoş geliyor. :D

      Sil
    3. Ahahah akrostiş şiir süpermiş :D Biz genelde hediye falan almıyoruz, sözlü kutluyoruz yine öyle olur sanırım sdfds

      Sil
    4. Akrostis ve cheese kek :* Ben Ozlem'i hep ornek aliyordum zaten. Akrostisi de ek olarak dusuneyim :D Tekrardan tebrik ederim ^-^

      Sil
    5. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 18:30

      Akrostiş şiiri küçükken bende yazardım, annem güldüğü için yazmayıı bırakmıştım aasda bende tüm gün yemeklerde anneme yardım etmeyi planlıyorum. Bolca da fotoğraf çekeceğimiz bir gün olur sanırım

      Sil
  3. Aslında bu yorumu başka bir gönderinin altına yapmıştım ama buraya daha uygun olacak spotlight fotoğrafıma yorum yapan birinin kombinlerimi kopyaladığını fark ettim sizce konuşmalı mıyım yoksa görmezden mi gelmeliyim?
    Met Gala ile ilgili yarışmaya Lily Collins'in geçen seneki kombinin çok benzeri ancak siyah olan bir kombinle katıldım .Saç rengi ve tarz olarak bence Gigi Hadid'in met gala kombinlerinden esinlenilmiş bir look senin için mükemmel olur .Ayrıca Bella Hadid'in 2016 look'u da baya iyiydi ve sana benzeri bir şeyin gideceğini düşünüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 04:10

      Bence söylemelisin, kopya yapılması bana çok kötü geliyor konuşmaktan zarar gelmez

      Sil
    2. ben kızın suitini ziyaret ettim 10 dakika sonra değiştirdi belki benim ziyaret ettiğimi görünce değiştirmiştir oyun başkalarının kombinlerini alma imkanı veriyor ama yinede bunu yapıp bir de yorum yazmak bence doğru değil,

      Sil
    3. Önerilerin için çok teşekkür ederim, zaten chatte de konuştuk bayağı :) Hazırlamaya başladığımda tekrar atarım buraya.

      Kombinler esinlenme derecesinde değilse bence de çok sinir bozucu bir durum. Ben olsam görmezden gelmeye çalışırdım ama tekrarını görürsem yazardım diye düşünüyorum. Yüzsüz gibi o yorum yapmış gerçi, sen yazsan da kötü olmaz bence :D

      Sil
    4. Bundan sonra delirmiş gibi yorum yapanları kontrol edeceğim .Esinlenmek bir yere kadar aynı kemerle aynı pantolonu kullanırsın ama aynı ceket aynı kemer aynı pantolon ve aynı ayakkabıyı bir arada kullanıyorsan bu kesinlikle kopyacılık.

      Sil
    5. Vooo tıpa tıp kopyalamış mı yani O.O İyi tarafından bakarsan demek ki kombinini çok beğenmiş ama hepsini kopyalaması hoş değil.

      Sil
    6. Kopyalamak gercekten hic hos degil. Bazen bir kombin yarismasina katilacagimda konuyu genellikle Ozlem'in kombinlerine bakarak ilham alirim. Mesela maskulende harikadir. Ona gore bende birseyler yapmaya calisirim. Fakat aynisini kopyalamak gercekten hos degil :/

      Sil
    7. Oyunun amacı zaten kıyafetle ilgiliyken başkasının kombini de çalınmaz ya ama iyi tarafından bakınca evet güzel kombinmiş belliki.

      Sil
  4. O tip mesajlara ben de denk gelmedim, bu arada Meyra'yı tebrik edememiştim onu da tebrik etmek isterim .It girlskoleksiyonu gelmesini ben de bekliyordum ve gelmediğini görmek beni üzdü haftanın en iyi olayı o oluyordu normalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur Ederim :* Kazanmasi biraz yorucu oldu ama degdi. :* Tesekkurler tekrardan ^-^

      Sil
  5. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 04:08

    Miracıım tebrikler, ve derslerin için tekrar başarılar diliyorum. Kapak görünümün çok hoş duruyor.

    Ben bu hafta İBS yarışmasını bitirdim, kazanamadım ama olsun :D En çok yazan kazanır da bitti, onda da ikinci oldum bir iki hediye geldi neyse ki. Evet dekor koleksiyonu geldi ama haftaya bizi şaşırtacaklarını düşünüyorum. Ne zaman şaşırtmadılar ki afdfd ama iyi yönde mi olur kötü yönde mi bilemiyorum. Biraz daha Stardollda zamanımı azaltıp şuan okuduğum kitabı bitireceğim. Sonrasında ss olmayı düşünüyorum, bakalım aksilik çıkmaz inşallah.

    Bende o mesajlara gelmedim. Yalnız, bana gelen bir başka mesaj vardı. Şu yıllar önce Stardollda moda olmuş bir mesaj türü vardı ya "Eda ablaya ss olmak istediğimizi söyledik o da bir şans verdi bu mesajı bilmem kaç kişiye atarsan 1000 sd ve 1 aylık sslik gelecek. BEN YAPTIM OLDU" adasdf Böyle mesajlar vardı hatırlarsınız, geçen gün bana onlardan yolladılar. Gerçekten hala yapan da inanan da var :D

    Spor düzenime sonunda geri dönebildim, tekrar yapıyorum alıştım. Onun dışında her şey aynı.

    Met Gala görünümü için bende daha bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sena ahahaha geçenlerde mesaj kutumda bayağı gerilere gittim ne var ne yok bakmak için o mesajdan gördüm bir sürü. Ve buna inanmak ahhzhwhss ne diyim fakirin umuduydu o zamanlar o mesaj. :D

      Sil
    2. Ahahahhaha o mesajlar efsaneydi :D

      Sil
    3. :D :D ben bir ara 2013'te oynarken vardi, hala da var o mesajlar xjhcj

      Sil
    4. Bu sene konsept zaman ve moda olacaktı o yüzden duvar saatlerinden ufak esintiler içeren biraz crafty bir hörüntü yapabilirsin .

      Sil
    5. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 19:35

      Evet baya baya popülerdi eskiden ama hala olduğunu yeni öğrendim ahshda. Eymen bi ara bende inanmıştım ahasdsfdf

      Evet olabilir belki, yani denerim asadsdsf teşekkürler öneri için :*

      Sil
    6. Ne okuyorsun Sena? Ben bu aralar oyuna sardığım için hiçbir şey okumuyorum neredeyse, biraz ilhama ihtiyacım var :D

      O mesajlar gerçekten çok komikti ya, yıllardır hala gönderildiklerine inanamıyorum.

      Sil
    7. SENA shovturkiye10 Mayıs 2020 02:09

      Ben hala Virginia Woolfun Deniz Feneri kitabını okuyorum. Bitiremedim bir türlü ahaha ama sonrasında Tolstoyun Anna Kareninası var. Onu okuyabilirsin, seri sanırım 3 kitaptan oluşuyor.

      Sil
  6. Selam herkesin haftası iyi geçmiştir umarım 😊

    Mira tebrikler, kombinin güzel gözüküyor💕 O üstü ben de geçende aldım ama 32 sd vermek zorunda kaldım, bir de bu royalty indirimi. Eski grafikler tutuluyor diye en az 35'den getiriyolar. Bu çok saçma bence. Ortalama bir fiyat verilebilir :/

    Meyra seni de tebrik ederim 💕Ben gördüğümde şaşırdım çok hızlı oldu sanki sdfddf

    Ben stardoll'a hiç girmiyorum desem yeridir. Çok sıkıcı geliyor. Ben daha son gelen dekoru inceleyemedim ama resimlerden gördüğüm kadarıyla çiçekli olanlar hiç hoş değildi, almam açıkçası. Ya bir de stardoll'a girmek için bilgisayar açmam gerekiyor. Çok üşeniyorum çünkü yavaş. Hele stardoll diğer sitelere göre ekstra yavaş zaten. Çile gibi oluyor :D

    Kızlar bu arada adım Rumeysa, ay bunun adı neydi şimdi diyeniniz vardır kesin hahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Rumeysa :* Aslinda 2. yada 3. gun kazanmistim sanirim. Emin degilim :D :D Baya bir sd'm gitti sadece bir kupa icin ama yapacak bir sey de yok :D

      35 sd'lik urune katiliyorum. Ama grafik oldugu icin muhtemelen bu fiyati vermislerdir. :/ Simdi yayinlasalrdi mesela, daha dusuk olurdu.

      Sil
    2. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 19:37

      Evet yaa bende o kadar verdim içim gitti, gereksiz ama çok değerli diye de normal fiyat koymuyorlar.

      Stardoll bu aralar bende de yavaş yaa

      Sil
    3. Ya evet bende de çok yavaş bu aralar. Geçen gün kendime kombin yapmak istedim o kadar yavaştı ki dayanamadım geri kapattım resmen

      Sil
    4. Hangi tarayıcı üzerinden giriyorsunuz?Google Chrome kullanıcıları için stardoll cidden çok yavaş .Firefox veya yandex'te oldukça hızlı ben yandex kullanıyorum hala flash desteği olduğu için oyuna giriş yapmak daha hızlı ve kolay oluyor.

      Sil
    5. Ben Opera kullanıyorum, normalden hızlı kesinlikle. Ama dolaptan ya da sandıktan çok şey çıkartınca yavaşlıyor, kombin için ürün denemişsem kaydedemiyorum bile

      Sil
    6. SENA shovturkiye10 Mayıs 2020 02:11

      Bende Opera kullanıyorum ve Özlemle aynı sorunu yaşıyorum. Bugün tamamen donmuştu ve düzelmesi de yarım saat kadar sürdü çıldıracaktım.

      Sil
    7. Ben Yandex'te dolapla ilgili bir kaç defa sıkıntı yaşadım sadece.Google ve Stardoll bir arada gitmiyor asla.Eğer flashsılaştırma dedikleri şeyi yapabilirlerse (bir ara flashsız suitler falan görünüyordu hatta sırf bununla uğraşmaktan film yapma özelliğini kaldırmışlardı)eminim oyun daha hızlı olur.

      Sil
    8. Chrome yavaşladığı için Operayı denemek istedim, o daha fena oldu. Yandex deneyeyim bari bu sefer.

      Sil
    9. Benim bilgisayarım yavaş olduğu için diğer tarayıcıları yüklemeye üşeniyorum. Aslında denemek lazım

      Sil
  7. Merhabala :*

    Bu hafta biraz yavas gecti sanirim. Sinav dediginiz gibi ertelenince yeni bir plan hazirladim ve ona devam ediyorum. Bizim evde durumlar normal. Umarim sizlerde iyisinizdir :*

    Stardoll'da dekoru gorunce bende cok sasirdim. Beklemiyordum acikcasi. Bu haftasonu it girls gelir diye dusundum fakat hala gelmedi. Bakalim... Bu arada artik oyuna cok giremeyecegim. Sabah 10-11 civari giriyorum sadece. O da gorevler ve kombin icin. Bir sinirlama getirmem gerektiigni dusundum. Bu surecte belki blogta da aktif olamayabilirim. Demek istedigim 2 gune bir gelebilirim. Bir sey yazmak istiyorum mesela konu hakkinda,bir bakiyorum destan yazmisim. :D :D Bu sinav surecinde bazi seyleri kisitlamaliyim.

    Copy tasarim isine gelirsek, diger blog yazinizda detayli bir sekilde cevaplamistim. Stardoll son zamanlarda istek ve sikayetlere ilgi gosteridigi icin hesap kapamasi oluor bence. Zaten koronadan dolayi pek yapacaklari bir sey olacagini dsunmuyorum. Onlarda doll'arin istek ve sikayetlerine onem vermeyi gerekli gormuslerdir.

    Met gala'ya gelirsek ben avizeli bir kombin yapacagim :D :D Gecen sene baya damga vurmustu o avizeler. Yaptigimda diger yazida da dedgiim gibi burada paylasirim. :*

    Kendinize iyi bakin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye9 Mayıs 2020 19:39

      Kombinini bekliyoruz. Bende az girmeye çalışıyorum artık çünkü iş çığırından çıktı asdfd

      Sil
    2. Tekrar tebrik ederim Meyra. Umarım sınavın çok güzel geçer, iyi çalışmalar sana. Kombinini merakla bekliyorum :)

      Sil
  8. Kızlar şu şapkanın değeri hakkında bir bilginiz var mı?
    https://hizliresim.com/Xw4lME

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye10 Mayıs 2020 21:50

      İlk defa görüyorum Rümeysa. Bu da demektir ki nadir bulunan bir ürün, yani değerlidir. Ama daha iyi bilen varsa tabii onları dinle. Ben ilk defa gördüm :D Ama güzelmiş

      Sil
    2. Ben de ilk defa görüyorum Rümeysa, bir bilgim yok :D

      Sil
    3. Ben bu ürünü arıyorum ve ucuza bulamıyorum :D Callie versiyonunu en az olarak 111'den satmak için teklif vermişlerdi bana, bu daha da pahalıya gidiyordur. SC olması daha da nadir yapıyor ürünü

      Sil
    4. Çok sağ ol özlem 😍 Bende bundan 2 tane var çok eskiden almıştım, pini aldığım kız istedi ve ona sc'ye satmayı falan düşünmüştüm bu kadar değerli olduğunu bilmiyordum o.o

      Sil
    5. O zaman benden sana sürpriz

      Sil
    6. Ay Rumeysa çook teşekkür ederim, cidden ne kadar etsem az hatta 😍 İnanamıyorum şu an, bayağıdır arıyordum bu ürünü

      Sil
    7. Rica ederim ❤️ çok güzel kombinlerde kullanacağına eminim , güle güle kullan 💕

      Sil
  9. kızlar bu bluzu daha önce gören ve bunu almak isteyebilecek olanınız var mı ?Nedensiz bir şekilde sinirimi bozuyor ama grafikleri eski tarzdan olduğu için geri dönüştürmeye kıyamıyorum. https://hizliresim.com/9S4ahz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben de eski grafiklerin pek hayranı değilim ama almak isteyen çıkar belki

      Sil
    2. Eski grafik ürünler genelde çok değerli oluyor. Eğer CP'de falan tekrardan yayınlanmadıysa bunu iyi bir fiyata satabilirsin bence. Ben de eski grafik ürünleri pek sevmiyorum, ama istersen Facebook'ta değerini sorayım. Almak isteyen çıkar belki

      Sil
    3. Değeri benim için pek önemli değil blogtan seven ve kullanabilecek biri varsa 2scye ayıracağım bazaardan,ben kurtulayım yeter.

      Sil
    4. SENA shovturkiye11 Mayıs 2020 18:33

      Bu fena bir ürün değil, bohem de klasik de kombinlenir o yüzden bence satışa çıkar bunu

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. bişey sölicem ya blogda bu kadar güzel şeyler yapıyorsunuz neden satardollda kulüpte aktif değilsiniz bence orada da aktif olun hem bloğunuzu bisürü insan keşfetmiş olur bu arada emeğiniz için teşekür ederim çünkü stardollda birşey olsa ilk buraya bakıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz öncelikle güzel yorumların için. Haklısın, biz de bir süredir blog için klüp işini düşünüyorduk. Bu yorumun bizi daha da teşvik etmiş oldu :)) En kısa zamanda klüpte de aktif olacağız

      Sil
  12. arkadaşlar kafamdaki saç kaybolmuş nasıl böyle bir şey olabiliyor çıldrıcam ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün kopya tasarım mıydı?

      Sil
    2. hatırlamıyorum ki baya eskiydi

      Sil
    3. Kopya tasarım tespit ederlerse silip tasarımı kaldırıyorlar. Bence sen yine de mesaj at Stardoll'a

      Sil

Yorum Gönder