Ana içeriğe atla

Sohbet #9


Herkese merhaba!
9 haftadır sohbet ettiğimize inanabiliyor musunuz? :D İlk kez bu yazıyı hazırlamayı düşündüğümde karantina sürecimiz yeni başlamıştı, şimdiyse virüsle yaşam hepimiz için gittikçe normalleşmiş bir durumdan ibaret. Bu 9 haftada birbirimizi daha iyi tanıma fırsatımız oldu. Bu süreçte bizi yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. İnanılmaz ama gelecek hafta benim bu blogda yazar oluşumun 1. yılı olacak, o yüzden bu teşekkür ve duygusallaşma olayını bir hafta ileriye alıyorum şimdilik :D

Sohbet konumuzda aktif üyelerden sadece Evaandreanne kapak doll'u olmamıştı, o yüzden bu hafta dollunun yeni harika görünümüyle onu kapağımıza taşıyalım istedim. 

Gelecek haftanın sohbet konusunda kapak için normaldeki gibi yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla beraber yeni muhabbet konusu açabilirsiniz.

Ben bu hafta Stardoll'un sıkıcı koleksiyonlarına rağmen inanılmaz eğlendiğim haftalardan birini geçirdim. Bütün hafta oyundan çıkmadım desem yeridir. Begüm'ün doğum günü partisi ve saati ayarlama süreci de aralarındaki en eğlenceli anlarından biriydi :) Ayrıca 2 hafta sonraki "mezuniyetimizi" unutmayın ;) 

Bu arada Stardoll'da bir klüp kurduk. Modam.Stardoll klübü bundan sonra blogun klübü olacak. Klübü aktifleştirmek üyelerimizden busebegum'ün önerisiydi, kendisine bir kez daha çok teşekkür ediyorum. Klüpte şu an İBS başvuruları var, eğer katılmak isterseniz bekliyoruz. Bu İBS hakkında blogda da bilgi vereceğimiz bir yazı yazacağım. Klüp blogla bağlantılı olduğu için yapılan etkinliklerin büyük kısmı blogda da yer alacak.

Siz neler yaptınız, yapıyorsunuz? Anlatın bakalım :D Herkese çok güzel ve sağlıklı bir hafta diliyorum! 

Yorumlar

  1. Ayyyyy çok teşekkür ederim çok mutlu oldum çocuk gibi.Hediyen için çok teşekkür ederim çok istediğim bir şeydi.İyiki bu bloğu keşfetmişim .Hepinizi çok seviyorum ,stardoll sizinle daha güzel.Elimden geldiğince sizin ve bu blog için verdiğiniz emeklerin yanındayım ,neyi kast ettiğimi biliyorsunuz.Kendinize iyi bakın ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, beğenmene çok sevindim ❤ Ceketler hakkında konuşmuştuk seninle, onu görünce direkt elim ona gitti o yüzden :D

      Aynı şeyler senin ve hatta hepiniz için geçerli. Buraya bu yaşta her gün aynı hevesle girmemin sebebi sizlersiniz :D Bu arada inan bahsettiğin konuda söylemek istediğim çook şey var ama şimdilik yorumsuz kalmaya çalışacağım elimden geldiğince. Böyle düşündüğünü bilmek çok değerli ❤

      Sil
    2. Bir kaç tane yorum yaptım onları da silmiş uğraşmaya değmez ama insanın sinirini bozuyor emeğinizin çalınması .

      Sil
    3. Bu akşam pek aktif olamadım ama okuyunca çok sinirlendim. Ben de elimden geldiğince bütün emeklerinizin yanındayım

      Sil
  2. Öncelikle tebrik ederimmm, gerçekten doll'un harika görünüyor! <3

    9 hafta olduğuna gerçekten inanamıyorum. Bu süreçte başıma gelen en güzel şeylerden biri bu bLog oldu galiba. Nice sohbetlerde beraber oluruz umarım, iyi ki varsınız.


    Bu hafta benim için biraz yoğun geçti. Canlı derslerim arttı ve öyle ara saatlerdeydi ki doğru düzgün bir iş yapamadım. Biraz yoruldum açıkçası. Ve öğrencilerin bu süreçte öğretmenlerin onlar için çabalayıp uğraştığını fark etmeyip, neredeyse yarı yarıya katılımın olması beni üzdü. Bilinçli öğrenciler/insanlar her zaman önemlidir benim için. Stardoll biraz keyifliydi, saçma bir ibs'nin içinde buldum kendimi Özlemle birlikte gsgzhshd yine de her durumdan pozitif şeyler çıkarmaya çalışıyorum ve eğlenmeme bakıyorum. Onun dışında dolabıma güzel parçalar almak için bazaar turları yapıyorum ama artık ucuza bir şey bulmak çok zorlaştııı.

    Herkese iyi hafta sonları! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim teyzemde öğretmen onun derslerinede bu aralar doğru düzgün öğrenci girmiyormuş. Duyduğum zaman baya üzülmüştüm, seninde aynı şeyi yaşaman gerçekten üzücü. Öğretmenler kendilerinden fedakarlık yaparken karşı tarafında aynı fedakarlığı göstermesi gerekir.
      Bende uzun zamandır starbazaarda dolaşıyorum ama insanlar artık ucuza bir şey satmıyorum sanırım, her şey cok uçuk fiyatlarda. :(

      Sil
    2. Teşekkür ederim ❤❤.Son zamanlarda ben çok uyguna ürünler buluyorum bugün 50sd' ye 120 sd'lik strike a pose'dan bir parça buldum .Özellikle nelly'de çok ucuz şeyler oluyor.

      Sil
    3. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 02:39

      Bende böyle olacağını tahmin ediyordum, çoğu öğrenci dersleri okulda da sallamıyor evdeyken hiç sallamazdı. Öğretmenlerin geneli kendini buna hazırlamıştır ama yine de üzücü bir durum. Bende okulda dersi dinlenmeyen hocalar için çok sinirlenir ve üzülürdüm.

      Siz İbs den çıkınca konuşmuşlar mı sizin hakkınızda kızlar ne oldu olay :D

      Bende eskiye oranla daha az buluyorum uyguna ürünleri. Ama geçen gün 100 sdlik Strike a Pose u 25 sdye buldum Feraye gibi şok oldum :D Arada bir hotbuys ürünleri 3-4 sdye bulduğum oluyor. Ama eskiye oranla bulmak daha zorlaştı katılıyorum

      Sil
    4. Eymen sen böyle deyince kendimi kötü hissettim cidden, ben de 2 haftadır girmiyorum online derslerime çünkü :( Özür dilerim senden.. ahfjdahfaj

      Sena biz çıkmadık İBS'den :D Devam ediyor şu an ama hafta sonu yok.

      Bu arada ben bazaar'dan nefret etmiş vaziyetteyim sırf bu pahalılık yüzden. Hiçbir kıyafeti uygunu geçtim normal fiyatlara bile bulamaıyorum. Ben de bütün paramı tasarımlara harcıyorum o yüzden hfjahfafl

      Sil
    5. Öğrencilerin çoğuna bu kısıtlama tatil gibi geldiği için böyle oluyor bence. Aslında çoğu bunun ciddiyetinin tam olarak farkında değil. Özlem sen iki hafta önce falan çok çalışıyordun biraz dinleniyorsun diyelim shhxhchhdhc

      Evet Sena çıkmadık ama her an her şey olabilir hshxhshzsb okuduklarını anlayamadıkları için sinirlerim biraz yükseliyor açıkçası

      Sil
    6. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:07

      Bencede sen dinleniyorsun ahahahah

      Umarım sinir hastası olmadan bitirirsiniz asdfgf

      Sil
  3. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 02:35

    Selammm öncelikle tebrikler Ferayee çok güzel gözüküyorsun!

    O kadar olmuş mu sohbetler başlayalı ya, şaşkınım. Sizle zaman o kadar çabuk geçiyor ki farkında değildim. Hepinizi çok seviyorum, blogta olmaktan çok mutluyum. Özlem o zaman seni haftaya tebriklere boğacağım asadad

    Bahsettiğiniz olayı yeni öğrendim sayılır. Haksızlıklara gelemem gerçekten eğer ki olayı büyütürse sessiz kalmayacağımızı bilin. Yanınızdayım sonuna kadar.

    Ve kızlar ben chate bakmayı hep unutuyorum, o yüzden siz yazdığınızda hatırlıyorum. Bana konuşmak istediğinizde yazın lütfen çünkü ben unutup gidiyorum sonra yazmadığıma pişman oluyorum, siz beni alıştırın kızlar :D

    Stardoll bu hafta benim içinde güzel geçti. Koleksiyonlar açısından iyi değildi ama etkinliklerimiz, sohbetlerimiz sayesinde güzel geçti. Ve inanmıyoruuum kulübü açmışsınız demek. Yazımı bitirdiğim gibi üye olacağım. Uzun süre İBS ye katılmak istemiyordum ama jürilerin iyi olmamasından kaynaklıydı, sizinkine tabi kiii katılacağım :* Kızlarda katılırsa çok eğleniriz vallahi.

    Gerçek hayata dönecek olursak, gerçekten dediğin gibi pandemi dönemine baya alıştık. Artık dışarı çıkmayı bile unuttum, istek falan kalmadı. Haftada bir markete gidiyorum o kadar.
    Spor düzenim ise iyi halde. Ramazan da bitmek üzere. Ve partiyi de dört gözle bekliyorum. Bugün ilk defa yoga yaptım, normalde spor yaptığımdan mı bilmiyorum bana çok basit ve etkisiz geldi başlangıç hareketleri. Pek keyif alamadım, yoga yapanınız var mı?

    Okuduğum kitap da bitmek üzere, şükür :D Yenisine başlarım o bitince. Sanırım ss olmayı böyle baya erteleyeceğim. Çünkü olur isem Stardolldan hiç çıkmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim❤❤.Ss olunca stardolldan hiç çıkılmıyor cidden ben uzunca bir süre hergün manyak gibi başında olacağım gibi görünüyor şimdiden.Yoga yapmıyorum ama yoga hareketlerini yoğunca içeren bir bacak esnetme rutinim var .Direnç kazansığın için kolay gelmiştir diye düşünüyorum ve eminim fayası olur .

      Sil
    2. Selam Senaaa. Hepimiz bir sevgiyle dolup taştık bu sefer :D Ben chati aktif kullanmaya çalışıyorum ama çok sıkıntılı bir sistemi var. Gördükçe yazarım sana da <3

      Ay ben mart ayından beri tek adım atamadım dışarı. Sadece bir keresinde kargomu almak için apartmanın girişine indim o kadar :D Artık dışarıyı özlüyorum fazlasıyla.

      Buralarda yoga Eymen'den sorulur :D Spor konusunda süpersiniz hepiniz, imreniyorum gerçekten. Ben spor yapamıyorum ve şu an tek sebebi hantallık. Ama eskiden düzenli spor yaptığım zamanlarda çok takıntılı bir şekilde spora ve diyete vermiştim kendimi, o zaman da işin sonu kötü olmuştu. Benim ortam yok ya :D Hayat felsefem ya hep ya hiç galiba

      Sil
    3. İbs katılsam mı hiç bilemiyorum ya .

      Sil
    4. Chat bende de sıkıntılı kızlar. Özellikle mobilden girdiğimde yazılanları hiç göremiyorum. Eğer yazmışsanız ve cevap vermemişsem nedeni budur :D

      Özlem, yoga Eymen'den sorulura çok güldüm hhahahaha tabii ki profesyonel değilim bu konuda. Ama Sena normalde spor yapıyorsan ardından yoga yapmanın kaslar için daha iyi olduğunu bir yerde okumuştum. Bir de sen spor yaptığın için kuvvetlenmissindir ve bazı yoga hareketleri için üst seviye kalıyorsundur diye düşünüyorum. Ve hareketleri nereden yaptığın kimi izlediğin de çok önemli. Mesela ben senenin başında uygulama indirip yapıyordum ve dediğin gibi etkisini hissedemiyordum ama sonra bir youtube kanalı buldum ve çok işe yaradı. Hatta ilk başlarda kaslarım o kadar ağrıdı ki zor hareket ediyordum hsxhsbbdsbxh nedeni bu olabilir tam emin olmamakla birlikte konuşuyorum tabii ki

      Sil
    5. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:21

      Bende bazen bir kaç sekme açıyorum ve mesajlar gelmiyor, sizde yazdıysanız ve cevap vermediysem ondandır :D Ama artık daha aktif sizle yazışmaya çalışacağım.

      Özlem senin gibi olan arkadaşlarım çok var. Onları ya hep ya hiç hallerinden döndürüyorum bu aralar aasdaf Seninle de saatlerce konuşursam bezersin ve başlarsın diye düşünüyorum :D

      Feraye ve Eymen büyük ihtimalle dediğiniz gibi, hafif geldi. Bende youtube da Elvinin hesabından yaptım. İlk videosundan yaptım. Belki daha ileri videolarından da bir tane denerim. Eymen sen hangi hesaptan yapıyorsun?

      Bu arada spor yapıyor iseniz yada yapmak istiyor iseniz bende uzun zamandır Pamela Reif'in videoları ile yapıyorumi tavsiye ederim (Esneme hareketleri bende olabildiğince yapıyorum Feraye. Gerçekten insanı rahatlatıyor. Çocukken çok fazla esnektim, o halime dönmeye çalışıyorum.)

      Sil
    6. Ben de Elvinin videolarıyla yapıyorum her hareketi çok güzel anlattığı için. İlk dersini izlediysen o gerçekten çok hafif diğerlerine de bak istersen. Sana bu hafif geldiyse yapmak istediğin hareketi aratıp bulabilirsin. Genelde inglizce içerikler daha iyi oluyor. Full Split-14 day challange falan var ya da how to make headstand vs vs bu videolar iyi oluyor arada bakıyorum. :D

      Sil
    7. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 23:31

      Başka bir videosuna daha bakacağım <3

      Sil
  4. öncelike her kullanıcınızı dikkate alıp fikirlerine önem verdiğiniz için sizlere teşekür etmek istiyorum ben inanıyorum kulüp yeniden aktifleşecek 🖤🖤🖤
    bu arada mezuniyet partisine bende katılmak isterimmmm ama ben balık hafizalı olduğum için unuturum hatırlatan biri olursa çook iyi olur seviliyorsunuzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl biz teşekkür ederiz 🖤 Sen de seviliyorsun :* Önümüzdeki hafta partinin zamanına karar vermemiz için blogda yazı paylaşırız ama ben sana yazarım :3 Heyecanla bekliyoruz seni de :)

      Sil
    2. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:23

      Sende seviliyorsun, gelirsen bende sevinirim :)

      Sil
  5. Dün Charli XCX'in karantina sürecinde 1 ay gibi bir sürede fanlarıyla sık sık işbirliğine giderek yaptığı çooook güzel bir albüm yayınlandı. Aranızda dinleyen var mı?

    Bu arada biraz önce 100 level oldum 😝 10'un katları sayılarda en azından biraz da olsa SD vermelerine bayılıyorum ama 10. levelde de 200. levelde de 10 SD verilmesi komik ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun stardollar vermemek için özel çaba harcıyor resmen .Hiç duymamıştım şimdi bakacağım indie galiba.

      Sil
    2. Açtım dinledim ve çoook hoşuma gitti gerçekten. Ondan sonra da Ariana ve Justin Bieber'in yaptığı şarkıyı dinledim onu da çok sevdim,klibi de çok hoş olmuş kızlar:)

      Sil
    3. Yok indie değil, pop direkt. Eymen beğenmene çook sevindim, ben de o şarkıyı dinleyeyim hemen

      Sil
    4. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:29

      Huhuhuhu 100 levelin tebrikler Özlemim sıra 200lerde :D Beni çok üzüyor ya 100 lerde bile 10 sd vermesi. Ve size şöyle söyleyeyim hediyeler gitgide azalıyor bile. Bana bazen hediye ürün yollamadıkları oluyor level atladığımda sadece sc yada sd veriyor. Kafasına göre takılıyor adsfgds

      Charliyi eskiden çook dinlerdim. Sen söyleyince size yorumları yazarken dinledim albümden bir kaç şarkı. 7 years ve pink diamond favorim oldu.

      Ve Eymen, ben 21 yaşına girecek olmama rağmen hala bir belieberım :D Arianayı da çok severim. O yüzden şarkıyı sık sık dinliyorum. Klip ve amaçları da çok güzel. Şarkının geliri virüs için yardım bağışı olacak.

      Sil
    5. Aaa 100 level kısmını fark etmemişim tebrik ederimmm ve evet gelen ödüller hiç güzel değil. Eskiden level atlamayı dört gözle beklerdim hediyeler yüzünden şimdi sadece rakamlar değişiyor. 10 sd'de hiçbir işe yaramaz yani asfdjgdsg

      Sil
    6. Yüz tane yorum yapacağım galiba böyle ayrı ayrı yazmaktan :D Sena, ben belieber sayılıyor muyum bilmiyorum ama kendisini ben de seviyorum. Baby şarkısında pek sevememiştim ama sonradan çok hoşuma gitmeye başladı :D

      Sil
    7. Hiç pop dinlemiyorum ben ya hiç haberim yok yeni şarkılardan falan.

      Sil
    8. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 23:35

      Ben fark ettim de en çok pop dinliyorum. Sayılabilirsin Eymen, bence sayııl ahahhaha. Bende Baby döneminde sevmezdim aslında, Baby'den birkaç ay sonra Never Say Never ile sevmeye başladım hala da seviyorum. O zamanlar kanser eden hayranlardandım şimdi daha aklı selim davranıyorum neyseki aasfaddg

      Sil
    9. Teşekkürler Eymenn <3

      Ben genelde çok farklı türler dinliyorum ama favorim pop diyebilirim. Pop'un bubblegum bass ve PC music sularında takılıyorum ama :D Charli eskiye kıyasla çok daha kaliteli müzik yapıyor artık.

      Justin'i ben hiç sevemedim maalesef :( 2012'de falan Belieber-Directioner kavgalarında az Justin kötülemedim shjfahkfajkaf Sondan bir önceki albümünün singleları güzeldi ama, çıktığı zaman dinlemiştim

      Sil
    10. ay kızlar justin falan değil de ben Rihanna hayranıyım... yıllardır o kadar çok seviyorum ki anlatamam üzgün olduğumda konser videolarını açar kendime gelirim hfdjfhjd ve artık yeni albüm çıkarsın istiyorum çok özledim..

      Sil
    11. SENA shovturkiye17 Mayıs 2020 15:59

      Yeni albüm için çok öfekli bekliyorum Riri... adafsdg

      Sil
    12. BEN DEE. ANTI ile zirvede bıraktı gitti businesswoman oldu kadın :D Bir de albüm hakkında soru soran herkese trollük yapıyor ahfjhjaa

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim doyumsuz sohbetleriniz ve içtenliğinizi çok beğendiğimi söylemek isterim öncelikle!! 9 haftanın bu kadar hızlı geçtiğine inanamıyorum, bu kadar süredir evdeyim ve gerçekten kayda değer hiçbir şey yapmadım. Gerçekten hiçbir şey :D Evde olmak beni oldukça tembelleştirdi geceleri uymuyorum ve iftara yakın hop gitmişim bile düzenlerimin hepsi altüst oldu, sporumu ramazan girdi gireli yapmıyorum *hayırlı ramazanlar bu arada biraz geç oldu gerçi ama*, toplanmayı bekleyen kitaplığım, yapmam gereken derslerim ve ödevlerim artık beni beklemeyi bıraktı bile.. Şu 8 günü aklıma koydum ramazan bitince *umarım* yeniden dönüş yapacağım her şeye -nerden başlamam gerektiğini bile bilmiyorum ühü-. Kısaca çöp gibi yaşadığım karantina hayatım bu şekilde. Hepiniz bir şeyler yapmışsınız, adınıza sevindim :* Hepiniz çok samimi ve değerli insanlarsınız..Bloğunuz da bol çeşitli ve bilgilendirici bu arada teşekkürler uğraşlarınız için :) iyi günler dilerim herkese!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selaam, hoş geldin :) Nickini de söyleyebilirsen çok güzel olur, anonim gözüküyorsun şu an çünkü 🖤

      Ben de bu aralar senin gibiyim, günlerim aynı geçiyor :D Birbirimizi normale dönmek konusunda tetikleyebiliriz kesinlikle. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim, iyi günler <3

      Sil
    2. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:36

      Merhaba hoşgeldiin. Teşekkür ederiz :)

      Kızlar o zaman şöyle bir şeyler önereyim size. Eğer spor yapmak isteyip yapamıyorsanız çok küçük şeylerden başlayın. Yattığınız yerde esnemek gibi, sadece en sevdiğiniz bir hareketi yapmak gibi. Bir başlangıç yaptığınızda (bu küçük bir başlangıç olsa da) "artık başladım devamında yapabilirim" dedirtiyor insana.

      Kitaplığını toplarken hareketleri müzikler dinlersen gaza gelebilirsin diye düşünüyorum. Hem söyleyip hem dans ederken toparlamak seni rahatlatır :) Dersleriniz içinde bence başlamadan önce kendinizi müzikle hazırlayabilirsiniz kızlar :*

      Sil
    3. tekrardan merhabaaa tavsiyeler için teşekkür edeerim :* ama aklımda o ramazan bitimi olduğu için şimdilik sadece öylesine takılıyorum. Sporda Leslie ile cardio çalışıyordum ama son zamanlarda 14 günlük bi antreman buldum ona başlayacağım deneyenler baya memnunlar. Bu aralar baya yapanların videolarına sardım hasahsh yaptıktan sonra sohbetlerde yazarım sonucu, herkes faydalansın ^.^ kullanıcı ismim sewal_asdfghjkl ama çok gülmeyin :D 2012 yılları işte... :))))

      Sil
    4. Ay Leslie çok eğlenceli gerçekten :)) Ben de bir ara ona sarmıştım. Enerjisine bayılıyorum.

      Hepimizin nickleri öyle şeylerdi o dönemde :D Ben de olmayan İngilizcemle değişik kombinasyonlar yapmaya çalışıyordum :)

      Sil
  8. Yaa şu an inanamıyorum, geçen gün Vinyl'e gelen elbise Naomi'nin 1995 Met Gala elbisesiymiş. Hem de Gianni Versace tasarımı, Versace'nin en ikonik yıllarından biri. Oyuna gelen versiyon kalite açısından yerlerdeydi, neden böyle yaptılar :(

    https://i.pinimg.com/originals/69/8d/48/698d48b21232d0c139fe67a9441b8abe.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki gün gelen de yine Naomi'nin 1990 Met Gala look'u.

      https://assets.vogue.com/photos/5eaad87a7a5bc7000837c9e5/master/w_1600%2Cc_limit/met-gala-90s-1.jpg

      Sil
    2. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 18:39

      Yaa, elbiseyi severken bir bildiğim varmış asdahfdf gerçeğine göre çok kötü kalitede yapılmış gerçekten. Acaba ekip iyileşmek yerine daha mı kötüye gidiyor, It girls yok, dekor kötüydü, grafikler tekrardan kötüleşti..

      Sil
    3. Ay hahaha ben de birkaç saat önce facebookta gördüm bu güzel elbise bu kaliteyle mi getirilir diye düşünmüştüm :D

      Sil
    4. Ya bu elbise ve o elbise aynı olamaz hiç alakaları yok .Böyle bir kalitesiz grafik ...Getirmeseler daha iyi.

      Sil
    5. İkinci elbisenin gerçek hali de benim tarzıma hiç uygun olmayan beğenmeyeceğim bir elbiseymiş ama gerçek hali stardolldakine göre cidden daha güzel.

      Sil
    6. Elbiseyi maaf etmis sd :D :D jhgsjc

      Sil
    7. Ben Stardoll ekibine artık tasarım ekibiyle ve normal koleksiyon düzenine ne zaman geçileceğiyle ilgili bilgilendirme yazısı paylaşsanız çok güzel olur yazmıştım bu hafta onlarda zamanı gelince paylaşacağız yazmışlar. Zamanı ne zaman gelecek çok merak ediyorum :D

      Sil
    8. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 23:38

      İkinci elbisede taktığı çantayı getirselerdi keşke yeşil yerine...

      Zamanı nedir acaba Stardoll?!?! fazla uzun bir ara olmadı mı asadafdf

      Sil
  9. Tebrik ederim Feraye :)

    Oncedende soylemistim blogta cok aktif olamayacagim diye. Sd'de bir ibsye katilmistim. bu hafta benim maceram orada da sonlandi. Blogtaki ibs'yi de dusunuyorum hala. Ama aktifligimi azalttigimdan neler oldu kacirmisim :/ Ne oldugunu birazdan ogrenmeye calsirim. Fakat bu blogta ki birine saysizilik yapildiysa (yada oyundaki herhangi birine) susmam. Daha once Fentyx'in koleksiyonunda fentyx'e laf edilmisti zevksiz falan diye. O kizi tanimadigim halde savundum. Eger bloga bir saygisizlik yapildiysa normal karsilamam. Aile olduk diye bosa demedim ^-^ Unutmayin ki buradayim su aralar pek olamasamda :/

    Sdhakkinda pek yorum yapammayacagim. urunler cok kalitesiz gelmeye basladi. Artik it girls de gelmiyor. Belkide tasarim ekibi yeni bir koleksiyon yayinlama icerisindedir.

    Kendinize iyi bakin. Charlie XCX'inde albumune bakacagim Ozlem. 100. levevin hayirli olsun. Nice 100'lere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada paylasacaktim unutmusum. Gecen Sena zd'me yorum birakmisti. Onu gorunce hatirladim. Sonra yine unuttum. Paylasayim artik. MET gala kombinimin linki asagida. Bu arada hala easter yarisma sonuclari aciklanmamis :/ Unuttu sd :D

      https://prnt.sc/si37d3

      Sil
    2. SENA shovturkiye16 Mayıs 2020 23:46

      Ay evet bende unuttuğunu anlayıp tekrar hatırlatacaktım, bende unutmuşum ahahhaha :D Ben Begüm'ün doğum gününde yaptığım kombinle katıldım. Konsepte pek uymuyor sanırım ama zaten kazanacağımı düşünmüyorum :D

      Birine hakaret gibi bir şey değil olay ama bence büyük saygısızlık yapılıyor. Umarım devam etmezler ne diyeyim..

      Sil
    3. Yaa :D :D Guluyorum kendime. Face'de bir olaylar donmus ama ben dersteyken olmus herhalde. hsgfchjx Kime sorsam bilemedim. Nolmus yaa?

      Sil
    4. Gormedim Sena yorumunu :D Bos gereksiz insanlari sevindirmeyelim bosverin :/

      Sil
    5. Teşekkür ederim ❤❤.Olay pek hakaret cinsi değil evet ama büyük saygısızlık cidden eğer stardoll'a girdiğinde denk gelirsek mutlaka anlatırım.

      Sil
    6. Tamam Feraye. Kiz her yer olayli. Face'de baya bir tasarimciya bir seyler soyelmisler. Bir uygulama kullaniyormus ve stardesign hair'daki sac tasarim parcalarinin renkleri hafiften degisiyormus. Anladigim kadariyla boyle. Bazilari desteklemis bazilarida desteklememis. Ama ben yinede mantikli bulmyorum bu uygulama kullanma isini :/

      Sil
    7. Aaayy Meyra iki saattir yazılanları okuyorum kaos resmen. Tasarımcılar birbirine sataştı bir arbede yaşanıyor jkfhgkjfhg saçları simsiyah yapan bir kod varmış (yeni öğrendim) ya da uygulama her neyse bir tasarımcı onu kullanıyor diye diğer tasarımcı yeteneğin yok gibi bir şey demiş işte bu kolaya kaçmak oluyor falan ek olarak sanırım tasarımın yapılacağı parça sd'a koyuluyormuş onun üstünden yapılıyormuş sonra o ona diyor ki sen ve arkadaşların da kullanıyor bütün tasarımlarınız neredeyse aynı falan. Ve ardından herkes olaya karışıyor jfhdjkfhd kafam karıştı benim anca bu kadar anlayabildim umarım anlatabilmişimdir. Ha bir de Türkçe yazılıyor ya yabancıların hepsi yorumlara translate please translateee yazıyor jgjfkhgjfkg o da iyice ortalık karıştırmış bence :D :D

      Sil
    8. :D :D ayy gordum Eymeeeeeen :D translate yazilari beni cok guldurdu. Ama ben cok mantikli bulmuyorum bu kod site isini falan. Maalesef kullanan tasarimciyi destekleyemeyecegim. Fakat gordugum kadariyla her tasariminda kullanmiyor. Daha oncede o kiza baya laflar soylenmisti. Sd'ye mesaj atmis ve o uygulamayi kullanmasinda bir sakinca gormememis. Fakat ben yinede mantikli bulmuyorum dedigim gibi :/

      Sil
    9. Benim bu tasarım olaylarından haberim hiç yoktu sosyal medya kullanmadığım için.Ama belliki kaos her yerde.

      Sil
    10. Ayy öncelikle Meyra saygısızlık durumu yok, biraz karışık ve sinir bozucu bir durum söz konusu. Stardoll'da yıllardır tek bir olaya karışmamış halimle ben patlamaya hazır bir bomba olarak bekliyorum diyeyim sana :D Ortadan konuşmak istemiyorum ama mutlaka sana da anlatırım.

      Kombinini zaten gördüm ve çook beğendim, ziyaretçi defterine de yazmıştım. Ben daha Met kombinimi hazırlamadım ama hazır olunca mutlaka paylaşacağım ben de.

      Facebook'taki olayı saatlerce aynı heyecanla takip ettim :D Saçları simsiyah yapan kişiye yeteneğin yok denmedi bu arada, onu başka bir postta olan olayda okudum ben de :D Bugün PureRef diye bir uygulama ortaya çıktı. O uygulama genelde dijital sanatçıların kullandığı bir uygulamaymış. Mesela bilgisayarınızın ekranındayken bu uygulamayla ilham aldığınız resmi istediğiniz yere koyabiliyormuşsunuz, hatta resmi şeffaflaştırabiliyormuşsunuz. Kalıp çıkarma tekniği gibi yani. SD'deki bazı tasarımcılar da bu uygulamayı Tasarım kısmına ilham resimlerini koyarak üstünden yapıyormuş. Bahsettiğiniz simsiyah rengi yapan kız, bedava olan bu uygulamanın adını/linkini isteyene para karşılığı veriyormuş. Olay aslında buradan çıktı ve tabii ki Facebook'ta adını paylaştılar haklı olarak. O uygulamayı kullanmadan tasarım yapmak tabii ki daha değerli ama yeteneği olmayan birisi sırf o uygulama var diye güzel işler yapamaz. İllegal olan bir şey yok yani :D Neyse, diğer tasarımcıların kızdığı şey o kızın programı kullanması falan değildi. Özel renklerle alakalı bir şeydi ama sanırım oralar onların kendi arasında geçen şeyler, anlamadım ben de tam olarak :D

      Sil
    11. Ben de desteklemiyorum Meyra çünkü bayağı kolaya kaçmak oluyor millet o kadar uğraşırken bunu yapmak ne kadar mantıklı bilmiyorum. Ki bir tane yabancı kız post atmış kopya sitesi buradan o tasarımcının ürününü kopyalayıp o rengi yapabilirsiniz ama sakın kendi ürününüzmüş gibi satmaya kalkmayın diye (eminim yapmazlar) ayrıca insanlar çok ciddiye alıyor bu işi ya sonuçta bebek giydirme oyunu bu abartmaya gerek yok eskiden bu işler mi vardı :D :D
      Evet Feraye kaos her yerde, facebook ise kaosun kendisiymiş :D

      Sil
    12. para karsiligida ne bileyim :/ Gercekten yetenekli biri. Bunu fazlasiyla kabul ediyorum. Fakat baska bir uygulamayla tasarim renklerini degistirmek, degistirmekten ziyade renkleri puruzsuzlestiriyor naladigim kadariyla, iyi bir sey degil bence.:/ Stardoll tasarim bolumune yeni renkler ve sac partlari eklemeli bu yuzden. Para karsiligi bu isi yaptiysa eger, bu pek de iyi bir sey degil. :/

      Sil
    13. Ya açıkçası o teknik resmen bir açıktan ibaret, tasarımında renk değiştirmek isteyen kişiler kullandığı zaman sadece rengi almış oluyorlar ve rengi alma evresi bitince kopyalamış bile olmuyorlar. Ama rengi sayesinde kullandığınız kişiye bir teşekkür etmeniz gerekiyor kesinlikle fhjakfhajfaka Meyra kesiinlikle katılıyorum, bence direkt renk paletleri eklenmeli. Şu ankiler cidden yetersiz

      Sil
    14. Facebook'ta mı böyle şeyler oluyor o.o

      Sil
    15. SENA shovturkiye17 Mayıs 2020 16:07

      Gerçekten Stardoll kullanıcıları Facebookta bu kadar aktif mi ya benim için Facebook bitti :D Neler neler oluyormuş meğerse. Bana kalırsa hırsızlık yapılmadığı sürece uygulamayı da kullansın, diğerleri de kullansın ne olacak ki? Ama siteyi parayla söylemesi çoook adice

      Sil
    16. Stardoll'un en büyük sosyal ağı Facebook hala valla :D

      Sil
    17. Benim instada var ama girmiyorum. :/ Gecenlerde yeniden girmistim pillowchallenge'a ne yapmislar diye. ondan sonra girmedim. Facebook'ta ne dedikodular dolasiyo bir bilsen. :D :D

      Sil
  10. Özlem şimdi anladım :D 2000sd falan yazılmıştı birkaç yerde demek mesele oymuş ama bence bizim bilmediğimiz başka şeyler de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen. baska seylerde var gibi.uzun suredir konusuluyordu bu uygulama isi. Kullanan kisi zamandinda face'inde eski gonderilriinde paylasmiti, msw zamanlarina denk geliyor. Bakarsan goursun Eymen. Biri bu uygulamayi kullanmanin yanlis oldgunu soylemis ona. O da sd'ye mesaj atmis iste. :/ Baska sorunlarda vardir dedgiin gibi.

      Sil
  11. Bakın Vote'da karşıma kim çıktıı :D
    https://imgyukle.com/i/r0Au1I

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha aaa bu da kim :D denk gelmesine çok şaşırdım bana normalde hiç denk gelmiyor öyleeee :D

      Sil
    2. Ay ben de çok şaşırdım görüncee, hep fake hesapların tulumlu kombinlerini görüyorum çünkü. Gözümüz gönlümüz açıldı <3

      Sil
  12. Evaandreanne tebrik ederim, çok güzel gözüküyorsun ❤

    Kızlar döktürmüşsünüz resmen :D Ben tablette veya telefonda buraya yazamıyorum nedense, Google kısmı çalışmıyor. Anonim yazabiliyorum galiba. O yüzden yazamadım çünkü annem kardeşimle bana yeni yatak aldı ve oda zehir gibi kokuyor. Dünden beri boğazım, ağzım, her tarafım çok kötü. Tabi bu bahanesi sayılır 😅 bilgisayarı açmak hiç istemiyorum :D

    Ben olaylardan falan uzak kaldım sanki, neler oldu bana da anlatın sdcfvds bir şeyler anladım ama tam anlayamadım.

    Bende çok bir şeyler yok açıkçası hala aynı. Sademace hem ağzım hem midem kötü. Annem gastrit-ülser tarzı olabilir demişti. Ona baktırmak istiyorum. Kendimi fiziksel olarak kötü hissediyorum, sağlıksız gibi. Ama ben biraz hastalık hastasıyım. Yine de değerlerimi yakın zamanda ölçtürmem lazım içim rahat etsin.

    Bilmiyorum ya böyle, evde oturmaca işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye17 Mayıs 2020 16:10

      Geçmiş olsun ciddi bir şey çıkmayacak bence için rahat olsun ❤ Nerelerdesin gerçekten yaa, partiyi bu sefer kaçırma sakınnn

      Sil
    2. Rumeysa geçmiş olsuun.❤ O koku gerçekten çok rahatsız edici, insanın genzini yakıyor :( Umarım kendini fiziksel olarak iyi hissedersin kısa sürede. Benim babam 2 hafta kadar önce virüs testi yaptırdığında gastriti olduğu ortaya çıkmıştı. Müsaitsen bence sen de dediğin gibi değerlerini ölçtürsen iyi olur, ilaçları alınca kısa sürede geçebiliyor mide rahatsızlıkları.

      Sil
    3. Geçmiş olsun Rümeysa, umarım ciddi bir şey yoktur. ♥ Mide problemleriyle uğraşmak çok zor çünkü.
      Hepimiz senin gibi evde oturmaca. :D

      Sil
    4. Teşekkür ederim ❤❤.Virüs yüzünden evde kalınca bennde biraz hastalık hastası gibi olmaya başladım umarım hiç bir şeyin yoktur.Kendine çok iyi bak.

      Sil
    5. Sağ olun kızlar ��

      -heytiki

      Sil
    6. Kendine dikkat et Rumeysa. Benim bulundugum sehirde havalar serinledi. Evde kalmaninda etkisi vardir. :/

      Sil
    7. Oha sizin orda hava serinledi mi? :O İstanbul'da inanılmaz sıcak şu an. 5 dakikalığına dahi camı kapatamaz oldum

      Sil
    8. Burası da çok sıcak Özlem gündüz hele felaketti

      Sil
    9. Yaa Ozlem nazarin degdi zsjyvef\gkcdjhx\ Ne guzel hava esiyordu, simdi ise puffffffffffffffff :D :D Sagolun yaa :D :D seviyorum sizi :*

      Sil
    10. SENA shovturkiye18 Mayıs 2020 17:22

      haahahah burası yanıyorrrrrr

      Sil
  13. Ayy biliyorum bu haftalık drama kotanızı çoktaaan doldurdunuz ama Royalty klübünde de bombalar varr :DDD Biraz da dünyaya açılalım. Klüpte aktif kişilerden Strawberry_Lynn diye biri vardı; kendisi "karantinanız nasıl geçiyor" temalı bir konuya arkadaşlarıyla hala pastanede buluşup kahve içtiğini, COVID-19'un normal gripten farkı olmadığını ve hükümetlerin bizi kandırdığını yazdı. Royalty klübünde kendisi ya da ailesi/tanıdıkları enfekte olanlar, virüsü deneyimlemek zorunda kalanlar ve hatta bu sebeple babasını kaybetmiş bir üye bile var. Bu inanılmaz komplo teorisini en çok da bu insanlara karşı hassasiyet göstermeden, yanlış ve desteksiz bilgiler saçarak paylaşması herkesi çok kızdırdı. Meğer kızın Nazi propogandası yapmak, albümünde Hitler dollu hazırlayıp paylaşmak, homofobik/transfobik söylemlerde bulunmak, Trump'ın malum Make America Great Again şapkalarının Stardoll'a getirilmesini istemek, karantinanın özgürlük kısıtlayıcı olduğunu savunmak gibi bir sürü başka vukuatı da olmuş. Son söylediği de bardağı taşıran son damla olmuş üyeler için, ciddi bir olay çıktı klüpte. Sonuç olarak gelen tepkiler sonrası Lisa kızı klüpten attı -ilk defa birinin Royalty klübünden atıldığını görüyorum- ama üyeler haklı olarak bunlardan çok daha basit sebeplerden hesap silinirken bu kişinin neden silinmediğini soruyor bu sefer. Bir de 2014 yılında Stardoll kurallarına tamamen aykırı, oldukça uygunsuz bir doll sahnesi hazırlayıp resmini çektiği keşfedildi kii aman aman :D Klüpte ortaya çıkınca kız resmi sildi -en son güzellik salonunda duruyordu, oradan silmeyi unutmuştu- ama ben de dahil birçok kişi ekran görüntüsü almıştı ne olur ne olmaz diye. Bu olay nereye varacak bilmiyorum ama klüpte ciddi bir kenetlenme var bu konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atılmayı bırak bence hesabının silinmesini çoktan hak etmiş bir üye. Ve gerçekten dramaya doyulmuyor bu hafta. Herkesin sinirleri çok bozuk. :D Royalty kulübünü de çok sık takip etmiyordum artık mütemadiyen bakacağım. :D

      Sil
    2. Neler neler olmuş ,bence de hesabı silinmeli .Diyorumki bu haftayı not alalım drama haftası olarak seneye yıl dönümünü kutlarız .

      Sil
    3. Yuh bu kadar şeyi bir bünyede nasıl barındırmış nazi+homofobi+anti karantina. Bu arada Özlem resmi merak ettim şu an, uyguzsuz derken ��

      -heytiki (telefondan anonim yazacağım artık kanxjxjdj)

      Sil
    4. Oowwwwwwwww... Lisa'yi seviyorum ben. Gercekten bizlerin dusuncesne cok deger veriyor. Stardoll'a siyaseti karistiranlar cok ve ben o kislerin hep uyarilmasi taraftariyim. Fakat bu uyrailma ile kalmamali. Cok igrenc. Ozellikle de korona olayi icin soyledikleri cok uzucu. Cok dusuncesizce bir davranis sergilemis. Lisa harika yaa.

      Sil
    5. Ay Özlem kızın güzellik salonuna baktım da ıyy yani

      Sil
    6. Rumeysa işte o tasarımları takıp yanına da erkek dollu alıp bir sahne yapmıştı :D Normal şartlarda kesinlikle yasak olmalı oyunda ama şu an bir işlem yapılıyor mu bilmiyorum. Hafta sonu diye şikayetlere bakılmamış olabilir

      Sil
    7. Yaa kizi hep gorurdum ben. Zd'lerde falan. Bu sey olayina donmus. Hani bir tane kiz stardolldaki en unlu klupte sacma bir video paylasmisti yaa. Buradan ogrenmistim onuda. Ona donmus. :/ Sene kac? Hala bu zihniyette insanlar olmasi uzucu. Umarim kucuk yasta biri gormemistir.

      Sil
    8. SENA shovturkiye18 Mayıs 2020 17:26

      Ayy yuh ya neler olmuş yine, bende kulübe çok sık bakmıyordum artık hep bakacağım :D Kesinlikle kızın hesabını düşünmeden kapatmalılardı, küçük kişiler için tehlike

      Sil
  14. Selaaamm. Umarım görürsünüz bu yorumumu ahjhfafa. Stardoll'un ve Blogspot'un bembeyaz arayüzleri gözlerimi ağrıtıyor artık. Bütün internete karanlık mod seçeneği gelmesini istiyorum :( Bununla alakalı bildiğiniz bir eklenti falan var mı ya? Özellikle Stardoll o kadar beyaz ki uğraştırıcı bir kombin yaparsam bilgisayardan inanılmaz bir baş ağrısıyla kalkıyorum. Bilgisayar kullanırken hep koruyuculu gözlük takmama rağmen hiçbir faydası olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaayy keşke bilsem Özlem ben de böyle bir şeyi çok isterim gerçekten. Gözlük kullanıyorum zaten ama bu parlak ekrana bakmaktan gözlük derecem yükselecek diye korkuyorum çok jfhdkgfdhd

      Sil
    2. Eymen yaptııııımmm :DD Sitelerle %100 uyumluluk göstermediği için biraz sıkıntılı oldu ama olsun, bu da yeter bana. Opera kullanıyorsan:
      https://addons.opera.com/tr/extensions/details/dark-mode/

      Sil
    3. Ya hahhahaa çok sevindim bulmana ben de deneyeceğim hemen. Chatte offline gözüktün birden bende sonra hiç online olmadın demek ki bununla uğraşıyordun abzhsbbz

      Sil
    4. SENA shovturkiye19 Mayıs 2020 15:46

      Yaa çok teşekkürler birazdan girdiğimde deneyeceğim, gözüm kızardı benim

      Sil
    5. Yaa ozlem harikasin... Bende de oldu. Sagol kizzz :D Online dersler sabah olmasina ragmen bende de oluyo o goz agrisi. Geceleri de soru cozumlerine bakarken baya zorlaniyordum. Tesekkruler :*

      Sil
    6. Önemli değill, işinize yaramasına çok sevindimm

      Sil
  15. Bu konuya benim kadar yükselecek biri var mı bilmiyorum ama Grup Hepsi'den Gülçin ve Cemre sonunda BARIŞMIŞ!! Bunu öğrenince hala sakladığım Şaka albümünü çıkarttım, şu an dinlememek için zor tutuyorum kendimi allahhıımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende duyunca bi tuhaf hissettim, geri dönseler neler olur acaba :D

      Sil
    2. Hahabahahaha ya bunca yıl sonra :D ben de şimdi yalan şarkısını açıp dans edeceğim

      Sil
    3. Bir tane bile şarkılarını bilmiyorum ama benim de dinleyesim geldi

      Sil
    4. SENA shovturkiye19 Mayıs 2020 15:49

      Yaaa çoook mutlu oldummmmmmm biliyordum barışacaklarını :D bende bu sabah Yalan şarkısının kamera arkasını izledim :D Bende de Hepsi 2 albümleri var ahahhahaha yaa ne günler

      Sil
    5. Ben com sasirdim. Hemde cok. Cunku baya olayli ayrilmislardi. Diger grup uyeleri gulcin ayrildiktan sonra bir video cekip gidenin arkasindan bakmayiz tarzi seyler soylemislerdi. Birdde icmislerdi biraz. Uzulmustum o zamnalar grubun dagilmasini. Simdi ise sevindim ve baya sasirdim :/ Demet akalin ve hande yener gibi olduklarini dusunmustum sjrgwfeadchhj Iyi oldu barismalari :)

      Sil
    6. Aynen daha geçen sene tartışma ya da dissleşme gibi bir şey olmuştu sanki. Sonunda barıştı ve takipleşti hepsi ve birbirlerini paylaşıyorlar, inanılmaz mutlu oldum ya :D Kaç yıl geçti üstünden, hala kin tutmaları saçma olurdu zaten

      Sil
  16. Bir kaç gündür flash problemleriyle ilgili stardoll'a mesaj atıp duruyorum ve problemin flash'ın güncel olmaıdğından kaynaklandığını iddia ettiler.Starplaza'da kıyafet almaya çalışırken başımıza geldiğinden haberleri mi yok görmezden mi geliyorlar bilmiyorum ama açıklamalı bir şekilde ne odluğunu tekrar yazdım.Bu arada türkçe konusunda daha önce mesaj yazan oldu mu saçma sapan şeyleri sansürlüyorlar falan diye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadığından* olduğunu*

      Sil
    2. SENA shovturkiye19 Mayıs 2020 15:52

      Flashın Stardolla uymadığı aşikar ama hangisinden kaynaklı bilemiyorum

      Sil
    3. Benim flash sürümüm güncel o yüzden oyundan kaynaklandıpı açık bence.

      Sil
    4. Bende de hata verdiği zaman yazdığımda hep flashın son sürümünün yüklü olduğundan emin ol diyorda zaten flash kendi kendine güncelleme zaten yapılıyor. Flash'ın artık düzgün çalışmadığını kabul edemiyorlar sanırım.
      Türkçe gereksiz sansür konusunda bir şey yazmak hiç aklıma gelmedi ama şuan zaten onu halledemezler Türkçe bilen bir çalışanları olmadığı için. :/

      Sil
    5. Belki oyunculardan falan yardım alırlar en kötü ihtimalle ,bir çoğumuz sansürledikleri şeylerin gerçek anlamlarını yazsa işe yarar bence.

      Sil
    6. Hiçbir şeyi düzelteceklerini sanmıyorum :/ Flash öldü artık ama Stardoll'da hala ısrarla kullanılmaya devam ediliyor.

      Sil
    7. Face'deydim az once, sd'ye giremediklerini soyluyorlardi hep. Yine flashla alakalidir herhalde. :/ Sd'nin bu inadini kimse anlamiyor hala :D :D

      Sil
    8. 2 saat kadar erişim sıkıntısı oldu oyunda, noldu çook merak ediyorum :D Oyunun böyle zamanlarında Facebookta çok komik şeyler dönüyor cidden bir an telefonu bırakamadım onları okumaktan ahjadhafa

      Sil
    9. Erişim sıkıntısı hala devam ediyor ben hala giremiyorum.Flash kullanmayı bırakabilecekler mi çok merak ediyorum artık bu bir zorunluluk ve iki yıldır bir arpa boyu yol kat edemediler .İki sene falan önce suitler flashsız kullanılabiliyordu ne oldu da kaldırlar bilmiyorum.

      Sil
  17. Ya biz zaman makinesine falan binip 2014'e mi ışınlandık, bu hafta Stardoll'da olaysız geçen tek dakika olmadı deliricem ajfahkfafa Malumunuz geceden beri Stardoll'da sürekli bir erişim problemi var, şimdi şöyle bir hesap ortaya çıktı:
    https://twitter.com/BackdoorAllian1/with_replies

    Bu yavaşlığa ve çökmelere kendisinin sebep olduğunu iddia ediyor. Olay hakkında kesin bir şeyler öğrenirsek Begüm'le güncelleyeceğiz sizi, şu an her şeyi bıraktık full takipteyiz fkjadfhfaakfga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mübarek bir iş yapmış gibi bir de ben sebep oldum mu demiş ?kdkdkdkxkkd
      24 saatten fazla sürsün mesaj atıp süperstarlığımı bir gün uzatmalarını isteyeceğim.

      Sil
    2. Hackerlık öğrenmeye gidiyorum ben.

      Sil
    3. Ben de uyuduğum için pişmanım şimdi bakıyorum her şeye çok komik hasghsxhdbdh

      Sil
    4. SENA shovturkiye20 Mayıs 2020 15:17

      Bende daha girmemiştim :D yine neler oluyor Allahım ne olaylar yaa :D

      Sil
    5. :D :D Karantina bu kiza yada erkege hic yaramamis. Feraye hakli. Eger gun boyu giremezseniz soyleyin. Ben de sd'ye mesaj atacagim jdsgajcuy Acaba gercekten o mu yapti diye dusunuyorum sadece :/

      Sil

Yorum Gönder