Ana içeriğe atla

Sohbet #11


Herkese merhaba!
Bu hafta kapak dollumuz blogumuzun eski okuyucularından shovturkiye oldu. Hoş bir tesadüf olarak geçtiğimiz hafta kendisiyle bir röportaj da yayınlamıştık. Sena'nın sadece Modam Stardoll ile paylaştığı çok özel açıklamalarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz ;)

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde bu konuya yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla beraber yeni muhabbet konusu açabilirsiniz.

Bu akşam blog ve klüpte ortak düzenlediğimiz İBS sonuçlanacak. Sonuçlar için gerçekten heyecanlıyım, özellikle bu hafta herkesin kombinleri inanılmaz iyiydi. Bu İBS'nin başvuru süresini 2 gün tuttuğumuz için pek çok kişi görme şansı bulamamıştı, bir sonraki İBS böyle olmayacak. Hatta adı da İBS olmayacak :) Şu anki yarışma bizim için ısınma turu gibi oldu, bir sonraki için daha büyük planlarımız var. Bunun için Begüm'ün sınavının geçmesini bekliyoruz. Ama bu 1 aylık süreçte tabii ki başka kombin yarışmalarımız olacak. Bunun için de haziran ayını, yani Pride Month'u işaret etmek istiyorum. Pride etkinlikleri bu sene sanal ortama taşınmak durumunda kaldığı için bu senenin bizim için ekstradan önemi var. Bizim de blog içinde etkinliklerimiz olacak.

Bunun dışında bildiğiniz gibi 1 Haziran'da 23.00 civarında Mezuniyet Partimiz var. Şu an için 1 kişilik kontenjanımız kaldı ancak umarım Stardoll'un bitmek bilmeyen glitchleriyle sorun yaşamayız. Eğer eklemediyseniz beni ve Begüm'ü Stardoll'da eklemiş olmanız gerekiyor. Parti esnasında gönderebilirsek size davetiye göndereceğiz, ama özel parti açamazsak sizinle chatten iletişimde kalmamız gerekecek. 22.45 civarında online olup bizden haber beklerseniz sevinirim.

Bu hafta Lady Gaga'nın 6. stüdyo albümü Chromatica yayınlandı. Ben ilk dinleyişte büyük hayal kırıklığına uğradım, çünkü albüm vaat ettiği moda uygun tempoda değil, genel olarak çok düşük ve basit pop şarkılarından oluşuyor. Ama içinde müthiş şarkılar var, Alice ve 911 benim favorilerim. Alice klasikleşecek bir Gaga şarkısına benziyor. Albümün en büyük hayal kırıklığı ise Babylon şarkısının Haus Labs versiyonuyla yayınlanmamış olması kesinlikle :( Bu Haus Labs versiyonuyla fanların hazırladığı demo, bu da albümdeki versiyon. Albümdeki hali de harika ama Haus Labs versiyonu inanılmaz bir heyecanla bekliyorduk ki hayal kırıklığına uğramamak imkansızdı :D Siz albüm hakkında neler düşünüyorsunuz? Bunun dışında da bu hafta dinlediklerinizi, izlediklerinizi, yaptıklarınızı, gönlünüzden geçen her şeyi bizimle paylaşabilirsiniz :) O zaman yorumlarda buluşalım ♡

Yarışma ile şarkı önerileri bırakma olayı hoşuma gitmişti, o bittiğine göre buradan devam etsem sorun olmaz herhalde :D Bu şarkıyı önce bu linkteki geçiş şarkısını açarak dinlerseniz çok daha iyi olur :D


Yorumlar

  1. Merhabalar sevgili adminlerim ve modamstardoll okuyuclari :D Tebrik ederim Sena ❤️

    Bu hafta nasil gecti? Normaldi. Biraz yorgun, biraz bunaltici. Dun bir ara it girls vakasi yasadim ama iyiyim. Stardoll bende bulunan urunlerin bir milyon tane rengini yayinlamayi sevdi, hatta devam dahi ettiriyor. Trenckot ve fox arasindaki acayip gulunc fiyat farkindan bahsetmeyecegim bile. Fox'un degerini zaten yazida da paylasmistiniz.

    Bayramda ne yaptim? Bos bos evdeydim. 20 yas kisitlamasi 18'e indirilmis. Ne kadarda buyuk bir gelisme. :/ Olum orani gecen gun 6-7 kisi artmisti. Dun ne oldu bilmiyorum. Ben hala sokaga cikma isini iyi bulmuyorum. :/

    Ve son olarak Trump'tan harbiden nefret ediyorum. Birisi bana gelsin dava acsin umurumda dahi degil. George Floyd vakasi gercekten beni cok uzdu. Onu olduren afedersiniz ama vicdansiz (daha kotu laf soylenmesi gerekiyor normalde) 'in bir milyon tane vakasi olmasina ragmen nasil polisti onu anlamadim. Ayricaa Trump neden diyahilerin uzerine orduyu saldi? Bu adamdan nefret ediyorum. Oteki tarafta harika bir yer onu bekliyordur, bundan hic suphem yok. Siyahilerede hafiften kiziyorum. Tamam cok cok uzucu bir konu fakat dun gordum. Hicbir iliskisi olmayan tekerlekli sandalyedeki kadina yangin sondurucuyu dogrudan yuzune tuttu. Hakliyken haksiz duruma dusmek bu iste. Gezi olaylari goruntusu vardi ortada. Cidden cok cok uzucu. George Floyd umarim mutludur su anda. Cunku bu dunyadaki vahsetten kurtuldu. Umarim mutludur :(

    LAdy Gaga'cimmmmm. Ben Sour candy'i sevdim. Fakat sarki cok cok kisa geldi. Sanki duet Lady gaga ile Britney'inmis havasi verdi bana. Ama Keske Bp duet yapmak yerine bu sarkiyi kendisi soyleseydi. Ve mumkunse daha uzun olsaydi bu sarki. Bu arada dedikodular var mv gelecek bu sarkiya sali gunu diye. Kesinlesirse yazarim buraya. Biliyorsunuzki kpop sarkicilari cok Turkiye'ye ugramaz. Ayol gidinde youtube'da Sour candy sarkisinin yorumlarina bakin. Turkler farkini koymus. Sirf trendlerde bir numara yapmak icin ne yorumlar var :D BastaTurkler sarkiyi yorumlamis. Sonra BP bu yorumlari gorsunde Turkiye'ye gelsin diye yemek tarifleri yorumlari fala atip en altina TURKISH BLINK yazmislar. Biride nasil adim atilacagini yazmis yine aynisini yapmis. Bazilari bir bardak su tarifi yazmis fdjzsgufyck Dun gulmekten oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzeltme: *Siyahilerin uzerine ordu saldi?

      hizli hizli yazinca yazilar Allah'lik :D

      Sil
    2. Sende It Girls'ten ne vardı ki? Değerli ürünlerden biri miydi?

      Ben dinledikçe ısındım şarkıya. Ama şarkı Gaga'nın niye onlara versin ki :D Zaten Gafa stream ve promo güçlerinden faydalanmak adına onlara şarkıda teklif götürdü bence :) Ariana için de geçerli aynısı. Video gelirse harika olur cidden. Belki virüs süreci sonrasında gelir, bir sürü rekor kırılmış zaten.

      Son olarak bahsettiğin kadının elinde bıçak var ve bu bıçakla siyahi insanları hedef alıyor. Hiçbir alakası olmayan tekerlekli sandalyedeki masum biri değil yani. Bundan birkaç yıl önce Eric Garner aynı şekilde "I can't breathe" diyerek öldürülmüştü. Yıllardır göze soka soka yapılan sistematik ırkçılığın ve şiddetin bir hesabı olmalı artık, çünkü bitmiyor. Bu kaçıncı haber kim bilir. Gezi ile bu olayları kıyaslayamam, çok daha acı sebepler yatıyor altında bu olayların ancak Gezi'de de orantısız güç kullanımı vardı. Bu vesileyle 7. yılında da anmış olayım hatta.

      Sil
    3. George Floyd olayı beni de çok üzdü. Ona bunu yapan polise, yıllardır bunun olmasına izin veren herkese çok öfkeliyim. Bu olay şimdi olan bir şey değil sonuçta. Bu dünya yıllardır bu ırkçılıkla mücadele veriyor resmen. Yani bilmiyorum böyle şeyleri gördükçe cidden kalbim ağrıyor, elimden bir şey gelmediğini hissettikçe daha da kötü oluyorum. Bu tarz olayları gördüğümde hep okuduğum kitaplar aklıma geliyor. Eğer arzu ederseniz ve okumadıysanız 'To Kill a Mockingbird' ve 'Uncle Tom's Cabin' i okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Bakış açınızı biraz daha geliştiren kitaplar olduğunu düşünüyorum. Ve bunun şimdinin değil her zamanın 'geriliği' olduğunu görüyorsunuz. Ek olarak söylemek istediğim şey gezi olsun, bu olay olsun bir şeyler prostesto edilirken bunun sadece şiddetle, yağmalamayla olacağının düşünülmesi de çok acı.

      Sil
    4. Kadini haberde gordum. Orada bicaktan falan bahsedildigini duymamistim. Simdi google'a yazdim ve dedigin dogrudan karsima cikti. Ama grup yagmacilik yapiyormus. https://prnt.sc/sqj8mt Bu olaylarda siniflandirmak gibi olmasin ama siyahileri tutuyorum fakat az onceki attigim haberde iki tarafinda sucu oldugunu goruyorum. Bu zamana kadar gercekten cok cekti siyahiler. Ama bunun sonucunda bilmedikleri yerlere dalip ortaligi talan etmek cok mantikli gelmiyor. :/ Kadinin bicakla mudahale etmek istemasi ve bicagi kullanmasi yangina korukle gitmek olmus. Birde bunu beyaz bir kadin yapinca karsidaki durumu "Ben siyahim, beyaz oldguu icin bana bicak cekti" diyerek algilayabilir. :/ Tabii bu anlattiklarimda ortaligi talan edenleri daha cok sinir eden ve uzerine ordu salan bir adet Trump'imiz var. Onu unutmayalim :/

      Irkciliga bende maruz kaldim her ne kadar gulunc bir durum olsada. :D Onceden bu ulkede daha cok vardi kurtleri dislamak. Simdi baya azaldi ama ben 8'de dershaneye giderken bir ogretmenimiz (benim dersime grimezdi) kurtler hakkinda bir kac ogrenciyle konusuyordu. Bende dahil oldum. Sonra laf baya karisti. Bana dediki kendini kurt yerine yok o zaman ne hissedersin? dedi. Bende kendimi kendi yerimemi koyacagim dedim. Benim annem kurt babam kurt. Her ne kadar kurtce bilmesemde bende kurt olmus oluyorum. Benim 8'deyken yasadigim bu olay siyahilerin yaninda hafif kalir fakat bu dunyada asla ama asla irkcilik bitmez. :/ Ben buna kesin gozuyle bakiyorum. Mahser gunu esit olacagiz sadece :/

      Itgirls'den anti top, trenckot, hotbuys urun ve bir cok ama bir cok tribute urunu vardi. :/

      Sil
    5. Ama itgirls'u her ne kadar gomsemde hic olmayan fox urunlerini sevdim. yesil rengi haric :D Turkuazi guzelmis. Trenckotun ise asil yesil renginden ziyade buradaki renkleri guzel. ^-^

      Sil
    6. Eymen ben önerdiğin iki kitabı da okudum. Tom Amca'nın Kulübesi kitabını küçük yaşta okuduğum için bu konuda düşünce yapımı ciddi anlamda etkileyip geliştiren bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ama ben gençler için kısaltılmış versiyonunu okumuşum. Kitap siparişi listeme ekleyip bir daha okuyacağım, seninle de konuşuruz.

      Ben de yağmalanma konusunu onaylamıyorum. Ancak farklı bir bakış açısı olarak bugün aktivist Tamika Mallory'nin konuşmasını izledim, size de izlemenizi öneririm. Konuşmasında Amerika'nın kökeninin o topraklara ilk geldiklerinde yağmalamak olduğunu söylüyor, bu söz beni gerçekten etkiledi. Yüzyıllar süren bu sürecin, bitmek bilmeyen ırkçılığın dışavurumu bu bence. Elimizden bir şey gelseydi keşke dediğin gibi.

      Meyra o kadının yürüdüğü video da var aynı günden ya, Twitter'da paylaşılıyor şu an. Amacı nedir cidden bilmiyorum ama iyi niyetli bir şey yapmadığı kesin :// Trump mevzusu sayfalarca konuşulacak cinsten sahiden. Onun hükümet dönemi tüm bu ırkçılık tartışmalarını daha da çok körükledi. Hepimizin ABD'deki tüm bu olaylar ve özellikle İç Savaş tarihi konusunda daha çok bilinçlenmemiz gerektiğini düşünüyorum çünkü ABD'de olan şeyler tüm dünyayı etkiliyor. Bu konuyla dolaylı yoldan bağlantılı bir şekilde Trump'ın COVID-19'a "Çin virüsü" demesinin tüm dünyada Çinlilere karşı ırkçı söylemleri artırması bunun en güncel örneği mesela.

      Yaşadığın olayı gerçekten kalbim kırılarak ama şaşırmayarak okudum. Sadece ilkokul ve ortaokulda bile insanların bu konuda neler söylediğini hatırlamam yetiyor çünkü. Bu söylemler Türkiye'de o kadar normalleştirilmiş ki tepki gösterirsen duyar kasıyor oluyorsun. Sonra bir de bizim ülkemizde ırkçılık yok diyorlar, yersen tabii. Seni seviyoruz <3

      Sil
    7. Dedigin videoya bakacagim. Birazdan dersim baslayacak. Aksama dogru bakabilirim ancak.

      Cidden yuruyebiliyormuymus? Pes yaa. O Çin virusu olayini duyunca bende cok sasirmis ayrica uzulmustum. Sonra Cin baskani'da bu virusu ulkemize amerikan ordusunun getirdigini dusunuyoruz demisti. :/ Biraz komik ve sacma ir konuya donustu. Dun denk gelmistim. Eseryenenler show'da linc kismi var. Belki gormussunuzdur. Chaby han aslinda Kore'li biri. Linc kismina biri gonderisinin altina " Su adami takipten cikarayimda virus bulasmasin" demis. Chaby bu durumu sakasina yapiyorlar diyerek gcistirsede cidden uzucu. Baska ulkeleri bazen elestiriyorum. Bizde gorunce aynisini uzuluyorum :/

      O gun hocamizin yaninda baska biri vardi "su kurtlerin ne isi var ulkede dogu anadoluyu Irak'in kuzeyini alip devlet yapmak istiyorlar " tarzi seyler soylemisti. Ben zaten oylelikle konuya katilmistim. Kurtler boyle bir sey dusunmuyor yaa. Akillarindan dahi gecmiyor. Zorlayanlar teroristler. :/ Bitmez irkcilik. Ama bu ulkede Amerika'da oldugu gibi yok. Sukretmeliyiz.

      Sil
    8. Meyra başından geçen olaya gerçekten çok üzüldüm, bu tür insanların bence öğretmenlikleri elinden alınmalı. Özellikle öğretmenlerin böyle yapması bence çok büyük bir ayıp.

      Sil
    9. Lady Gaga'nın yeni albümünün sadece iki şarkısını dinledim ama genel olarak hiç beğenmeyeceğim bir şeymiş gibi duruyor.Irkçılık bitecek gibi durmuyor insanlar kendilerini sadece ırklarıyla yüceltmeye saygıdeğer yapmaya çalışacak kadar vasıfsız oldukça.Ben de Yunan bir arkadaşımın ailesinin ırkçılığna maruz kalmıştım ama sadece güldüm çünkü ben onlara ırkçılık yapıp biz üstünüz diyecek kadar vasıfsız değildim.Siyahi insanlara oluşan önyargıya çok üzülüyorum çünkü ırkçılığın ötesinde bu önyargı o kadar genişlemişki bir insan siyahiyse ve bir olayla en ufak bir bağı olduysa hemen suçlu konumuna getiriliyor.

      Sil
    10. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 16:56

      Meyra yaşadığın olaya çok üzüldüm ve bende kürtlere olan ırkçılığa çok kez şahit oldum. Özellikle lisede sınıfımda yapılıyordu, bizimkiler baya kavgaya dönüşecek kadar büyüyordu. Çok kötü gerçekten. Ve teşekkür ederim ♥
      Ben bu Amerikada olan son olayları gördükçe üzülüyorum, bunalıyorum. Umarım bir an önce Trump başlarından gider, askeri ve polis yönetim şekillerini de tekrar gözden geçirirler, umarım.

      Sil
    11. Ben çok haber takip etmediğim için bu olayı duymuştum ama tam bilmiyordum. Sonra internette adamcağızın fotoğrafını gördüm. Habere baktım, çok üzüldüm ve sinirlendim. Polis resmen dizini adamın boğazına koymuş ve öldürmüş. Şaka gibi ya!

      Beyinsiz ırkçılar artık anlasa kimsenin doğmadan önce ırkını seçmediğini. Kaldı ki seçseydi bile o insan değil mi? Bana ırkçılık çok saçma geliyor. Hatta ben milliyetçi bile sayılmam o derece. Başka ülkede başka milletten doğsaydım benim için yine sorun olmazdı. Önemli olan hangi ırka ait olduğun değil, insan olup olmadığın.

      Sil
    12. Ay ben öğleden sonra yorum yaptım ama ben de yorumu kaybolanlardanım fjkadhfkjd

      Meyra, başından geçen olay için çok üzüldüm. Ve Begüm'e katılıyorum, bunu yapanların öğretmenliği einden alınmalı. Hatta bence öğretmen adaylarının mesleğe başlamadan önce kişilik testi, analizi gibi kapsamlı testlerden geçirilip ondan sonra mesleğe başlamaları gerekiyor. Çünkü bir sürü öğretmen adayıyla beraber mezun oldum ve çoğunun sağlıklı bireyler olduğunu düşünmüyorum. Bu kendim için de geçerli olabilir tabii ki.

      Özlem dediğin videoyu izleyeceğim ve kitabın kısaltılmamış versiyonunu okuduktan sonra yorumunu çok merak ediyorum. Benim tek nefeste okuduğum kitaplardan biriydi. :)

      Sil
    13. Benim cok yakin oldugum kisiler asla sen kurtsun diye ayirmadilar beni. Ama yakin olmadiklarimdanda duydum. Kafaya da takmadim. Bir sure sonra kendi seslerini kesiyorlar zaten. Kurt-Turk konusunda eski Turkiye yok artik. O yuzden cenelerini kapatabiliyorlar yaa :D Ogretmenlige su an devam ediyormu bilmiyorum. :/ Devam etmeyi hak ediyor mu? Tabii ki de hayir. Bu zihniyette olan ve ne dedigini bilmeyen insanlarin meslek sahibi olmasi biraz uzucu oluyor. Karsisinda kendisinden yasca kucuk kisilere cok daha agir laflar edebilirler.

      Feraye Yunanlar'daki genclerden ziyade buyukler Turkler'i cok sevmezler. Beklerim bu durumu yani. Hepsini kast etmiyorum ama cogunlugu oyle. Yunanistan'da eskilerden kalma sorunlar ile bize boyle davraniyor. Yanlis anlamayin tum yunanlari kast etmiyorum. Ama bu zihniyete sahip olanlar daha cok buyukler oluyor. Ki zaten sanada ailesi laf atmis :/ Uzucu... :(

      Sil
  2. Güzel Senam tebrik ederiim, yine harika görünüyorsun. ♥

    Bu hafta benim çok çok iyi geçmedi. Stardoll için de tek eğlencem yarışmaya kombin hazırlamaktı. Yarışma için size çok teşekkür ederim kızlar, harika bir anı olacak benim için. Onun haricinde biraz sıkılmaya başladığımı hissediyorum. Gelen koleksiyonlar (it girls hariç) hiç iç açıcı değil ve oynama isteğimi azaltıyor. Yine oyuna ara verme evrelerimden birine geldim sanırım. :D

    Özlem, dinlememiz için koyduğun şarkıyı çok sevdim, hoşuma gitti. Ama sanki hemen bitti, çok kısa olmamış mı cidden? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de sıkılmaya başladım oyundan :( Tasarımcılar oyunu götürüyor bence şu an, onlar olmasa çok sıkılırdık. Bir de dediğin gibi It Girls çok eğlenceli oluyor, onları bekliyorum ben de. Vinyl mini koleksiyonlarına bakmıyorum bile :(

      Bütün şarkılar çok kısa ya albümde :( Üzücü cidden. Bence Alice introsuyla dinlenince yeterli oluyor ama

      Sil
    2. Cidden Ozlem hakli :D Hic bu yonden dusunmemistim. Oyunu gercekten tasarimcilar daha eglenceli yapiyormus. It girls konusunda ben biraz kararsizim hala. Cunku biraz bunaltici gelmeye basladi. Surekli bir urunun farkli rengini gormek bir yerden sonra sıkıyor.

      Sil
    3. Ben sınavdan dolayı sürekli günler bitmesin istiyorum :(
      Stardoll evet çok sıkıcı ama ben o kadar zaman geçirmediğim için çok düşünmüyorum koleksiyonları dndnndnfn

      Sil
    4. It girls koleksiyonları boğucu görünüyor artık renk karmaşası var biraz ve abartılı derecede fazla renk seçeneği geliyor temel bir kaç renk olmalı sadece bence.

      Sil
    5. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 17:00

      Bende biraz sıkılmaya başladım kaos olsa tekrar canlanır sanırım aasfdf yada yeni etkinlikler yapılsa.
      Teşekkür ederim canım Eymenim ♥
      Bu ara aşırı derecede tasarımlara sardım ama biliyorsunuz ki başımda alamadığım bir saç belası var onu çözsem diğerlerine yöneleceğim ahdahsd

      Sil
    6. Ben çoktan koptum bile. It Girls gelmiş bugün haberim oldu sdfgbedf

      Sil
    7. Feraye yorumunu like'liyorum. Bence it girls hakkindaki en mantikli yorum :D

      Sil
  3. Chromatica benide hayal kırıklığına uğrattı maalesef çünkü hepsi o kadar sıradan elektronik gürültülu geldiki pop sevip dinlememe rağmen bu albumun öyle efsane bir şarkısı olduğunu düşünmüyorum ha belki dinledikce hosuma giden bir şarkı olur ama ben istiyorumki ilk dinlememde beni alsın götürsün şarkı çünkü gaganin efsane sarkilarinin bir ozelligide bu. Ben Dua Lipanin geçenlerde çıkan albümünü çok daha begenmistim enstrümanlari olsun ses olsun çok daha kulağa guzel geliyordu sarkilar daha oynak şarkılardi. Ama şunu da demeden gecmiyim chromatica Interludelar ne güzel olmuşlar çok beğendim keşke onlari bir şarkıya çevirmiş olsaydı melodik olarak çok beğendim çünkü sndjejd ha bu arada öbür chate yazmıştım ama görüyorum ki yeni chat açılmış buraya yazayım bari :) arkadaşlar dinleyecek müzik kalmadı şu sıralar şöyle güzel kıyıda köşede kalan bildiğiniz bir şarkı var mı ya cidden o kadar boşluktayim ki güzel önerilerinizi bekliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay senin nickin ne, biz benzer şeyler dinliyoruz sanırım :D Future Nostalgia bu yıl en sevdiğim albümlerden biri benim, tam bir dance pop albümü. Hem nostaljik hem de fresh müthiş bir soundu vardı albümün. Karantinada dinlemek gerçekten müthiş gelmişti bana :)

      Evet, Chromatica'nın interludeları bence de aşırı iyi. Onlardan şarkılara geçiş de çok güzel, hiçbir şarkıyı tek başına dinlemiyorum albümde jakfjkfjak Özellikle Chromatica II'den 911'a geçiş muhteşeeeem. Bu arada albümün efsane şarkısı kesinlikle Alice ve Babylon olur bence :D Özellikle Alice bence en iyilerinden biri Gaga'nın.

      Eğer genel olarak pop seviyorsan:
      Rina Sawayama - Comme des Garçons (Like the Boys)
      Rina Sawayama - XS
      Robyn - Dancing on My Own (Ay kıyıda köşede falan kalmış şarkı değil ama en sevdiğim dance anthemlerinden biri. Önermezsem olmazdı fhahfjah)
      Kim Petras - Heart to Break
      Christine and the Queens - Saint Claude
      Hannah Diamond - Concrete Angel
      Carly Rae Jepsen - Party for One

      Şu an aklıma ilk bunlar geldi, başka türlerde de yazabilirim fahjfhjhaf

      Sil
    2. https://open.spotify.com/playlist/3w991xr4KmmHdzNHkvpYtP?si=7bPUF_xGQRmgJJI9ts37Wg

      Sizler için Spotify listesi oluşturdum. Dünyanın en karışık şarkısı listesi oldu sanırım ama ben genelde şarkıları baya karışık dinliyorum bu şekilde :D
      Umarım hoşunuza giden parçalar bulursunuz :)))

      Sil
    3. Özlem future nostalgia bana da ilaç gibi gelmişti varya favorim olan o kadar parçası varki albümün cidden müthiş bir iş çıkarmış dua lipa. Bu arada inanır mısın geçenlerde blogda bir sohbet yorumunda baska birisine sanırım yine sen önermiştin Rinayi ve ben de gidip dinlemiştim hemen ve tek kelimeyle bayilmistim kızın yeni fanı oldum kısaca :D youtubeda çok az abonesi var ve kesinlikle daha fazla tanınması lazım çünkü şuan piyasadaki en kaliteli kişilerden biri benim için. Hele de şarkılarına çektiği klipler müthiş ve boş beleş işler de yapmıyor öyle. Bence ileride baya bir değerlenir bu kız billie eilish de birden patlamıştı bu da böyle olacak bence :D stardollda dollum tehlikelibebe adım Feyza hep takip ediyordum da google hesabiyla yorum atamiyorum bir türlü bi bug var benden kaynaklı oyuzden anonimim djdjfdj
      Diğer önerdiklerin harikalar cidden kim petrasi sevdim. robyni ilk defa dinliyordum yine sevdim. Christine and the queens mükemmel cidden kadın o kadar özgün ki klibi falan böyle kişilere bayılıyorum çünkü şu sıralar populer tipler genelde birbirinin kopyası gibi oyuzden farklı olanlari bulunca bayılıyorum.
      Begümm liste için çok teşekkürler ben bir Spotify indirip tüm listeyi dinlemeye başliyim o zamann :D teşekkürler öneriler için <3

      Sil
    4. Rina'yı sevmene çook sevindim. Değeri sonradan anlaşılacak isimlerden biri bence kendisi. Hitap ettiği kitle tarafından çok seviliyor :D
      Christine and the Queens'i sevdiysen seni Charli XCX'e alalım :D Zaten ikisinin Gone diye bir şarkısı var ki tam pop perfection denilecek türden. Charli aslında pop müzik yapıyor ve genele daha çok hitap ediyor ancak SOPHIE ile çalışmaya başladıktan sonra rotasını daha deneysel bir yöne çevirdi. Pop 2 ve Vroom Vroom dünyada en çok sevdiğim albüm ve EPler olabilir :D Charli genelde eski şarkılarıyla tanındığı için dinlemediysen bunlara şans vermeni isterim. Bu arada memnun oldum Feyzaa

      Begüüm çok teşekkürler liste için yaa. Hemen açıyorum ben de listeyi. Tekrar döneceğim buraya akdfakjakja

      Sil
    5. Bende çok memnun oldum ^-^
      En sevdiğim albüm diyince ilgimi baya cezbetti albümleri inceleyeceğim kesinlikle Charlienin çok ünlü olan sarkilarini dinlemistim onceden bakalım bu albumlerde nasil bir iş çıkarmış.

      Sil
    6. Begüm listendeki 2 şarkı benim listemde de var, Dear Dictator ve Free Animal ^^ Diğer şarkılara da bakacağım hemen

      Sil
    7. Begüm liste için teşekkürler, en kısa zamanda hepsini dinleyeceğim.

      Benim şarkı önerim R.E.M'den yana olacak. Her şarkısını ayrı seviyorum ama Losing My Religion ve The One I Love en sevdiklerim. Onun dışında Pinhani-Bana Hediye bu ara kulağıma çok hoş geliyor. Lovelytheband-Coachella, Green Day-21 Guns, Red Hot Chili Peppers-Otherside... tabii bunların çoğu bilindik şarkılar ama yine de hatırlatıcı olsun istedim. :)

      Sil
    8. Begum hemen dinliyorum. ^-^ Ben tikandim sarki onerme konusunda. Benimde spotify listem vardi fakat hic yenileyemiyorum bile :D :D Bende sizin onerilerinize bakayim :* Tesekkurler kizlar :)

      Sil
    9. Rica ederim kızlar, umarım hoşunuza giden parçalar bulabilmişsinizdir :D ❤️

      Sil
  4. Ay bu arada dün değişik bir şey oldu. Benim bilgisayarda sekmeleri açık bırakıp bilgisayar başından kalktığım ya da farklı tarayıcıdan ödevlerimle uğraştığım çok oluyor, o yüzden online olup chate bakamıyorum bazen. Birisi bana önce selam yazmış sonra da beni rapor ettiğini yazmış, final hamlesi olarak da beni Suite chat'e çağırmış?? :D Ben sanırım bayağı bir süre sonra bunu görünce profiline gitmek için tıkladım ama beni engellemişti, chatte de offline gözüküyordu. Garip olan bu şahsı da tanımıyor ve hiçbir şekilde iletişimde bulunmamış olmam sanırım. Ne yaptığımı çok merak ediyorum hfksdkjdkj Bir de Begüm'e anlatınca o söyledi, profilinde beni en yakın arkadaşlarına koymuş. Ama engelleyince bir süre sonra oradan çıkmış oluyorum tabii, şu an yokum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok komik bir olay ya :D
      Kız seni neden engelleyip geri profiline girip sonra tekrar engellediğini çok merak ediyorum ndnfnfnnfnf

      Sil
    2. Bu meşhur dilencilerden biri falan olabilir mi?Yapıyorlar onlar öyle şeyler şahit oldum.Bu arada ödeme sorunu düzeldi mi biliyor musunuz?

      Sil
    3. Ayy evet bir de o var yaa. Engelimi kaldırıp beni tekrar ziyaret edip sonra tekrardan engellemiş :( Ya ben bunları hak edecek ne yapmış olabiliriim fdfahjkaffa

      Herhangi bir şekilde iletişim kurmamıştık o yüzden bir ürün isteme durumu falan olmadı :/ Ben ödeme yapmadım son günlerde o yüzden düzeldi mi bilmiyorum

      Sil
    4. Şimdi ödeme yapacağım dualarınızı bekliyorum.

      Sil
    5. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 17:13

      Ayy deli dolu Stardollda bu tipler ne düşünerek yapıyor hep merak etmişimdir asdhasdas çok iyi ya en yakına ekle ve engelle chate çağır falan ahdahsd

      Sil
    6. Çocuktur yani başka açıklaması olamaz :D

      Sil
    7. hsgdhjsfgdf ya bana da geçen biri yazdı benden hediye ürün falan istedi, sonrasında param olup olmadığını sordu bir garipti. Ama engel ya da şikayet falan yemedim Özlem, sana denk gelen gerçekten sinirli biriymiş kdjfklgfdg

      Sil
    8. jzhdgsakjch Yaa bak aklima bir sene once yasadigim olay geldi. Aynen dedgin gibi banada biri bulasti. Ama normal bir bulasma degil. Bana dollun erkek gibi dedi. Bende tamam demistim. Sonra igrencsin falan dedi. Bana niye soyluyorsun dedim engeli bastim. Sonra birileri chatime birseyler yazdi. Birisi zd'sine bts_fire hesap caliyor diye yazi yazmis bana onu soylediler :o Nasil oldu anlamadim bile. Bana o mesaji atan kisinin arkadasi zd'sine yazmis. Simdi kizdan tik yok :/ Ogrendim ki baskalarinada yapmis. Birde zd'sine bts_fire hesap caliyor diye yazan kiz ilk cg oldugumda zd'me kocaman HELLO yazmis sonradan gordum jsgdujs Amac? yok! ve bitti :)

      Sil
    9. Ay bana eğer hediye için yazan olursa görünce genelde arkadaştan çıkarıyorum, ısrar edenlerde direk engel yiyor benden. En sevmediğim şey insanlara hediye için yazmaları, Stardoll'da bir sürü kulüp yarışmaları ve çekilişleri var onlara katılarak zaten çok güzel hediyeler kazanabilirler bence.

      Sil
    10. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 22:25

      Ya gerçekten çok saçma oyun oynuyoruz aç değilsin açıkta değilsin niye oyunda dileniyorsun, benden de çok isteyen oluyor. Hatta birisi emrivaki yapıp bana bir ürününü fiyat belirleyip ayırmış,hani belki satın alırım diye ashdashdasd

      Sil
    11. Bana da gına geldi ürün isteyenlerden. Yeni sürüm olarak onların "videodayım bana hediye gönderir misiniz" versiyonları çıktı bir de, mutlaka denk gelmişsinizdir. Neyse arkadaşlar çok uzattım, bloga yazı yazacağım da bana hediye gönderir misiniz?? Ya da ürün ayırır mısınız 2 mor paraya??

      Sil
    12. Hahahahaha Özlem sana mor paraya 2 ürün ayırıyorum hemen!!!!

      Sil
    13. Bir de olaya ne kadar paran var ve ya paran var mı diye başlıyorlar ya anlıyorum hemen ama kabalık yapıp engelleyemiyorum hemen insanca anlatıyorum.

      Sil
    14. Ben o tur mesajlari dahi cevaplamiyorum. :/ Cogu kisiye denediklerinden dolayi birileri vermek istemedigini falan soylemistir diye hfdxkjd Ozlem dur bende ayirayim birazdan sana :D :D :*

      Sil
  5. Asalete bakın yaaaa ,tebrikler Sena ❤❤❤.
    Lady Gaga'nın albümüyle iligli düşünceleirmü yukarı zaten yazmıştım.Benim açımdan bu hafta çok ilginç oldu sürekli tasarım yaparken buldum kendimi ve en başından far falan tasarlamadığıma çok pişmanım çünkü Sena'ya uzun zamandır yapamadığımdan yakındığım satışı 2 far ile yapmış oldum inanılmaz fazla kar ediliyormuş bu işten sonunda şansım döndü gibi hissediyorum.Bu hafta Stardoll sıkıcı değildi benim açımdan dün gece 6 saat aralıksız oyundaydım .Bazaarlara bakmak için oyunu inceleme gibi yeni bir method keşfettim inanılmaz güzel şeyler buldum ama parama kıyıp alamadım yükleme yapamadığım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ya keşke bende tasarım yapabilsem ama 0 yetenek ve sürekli takılıp duruyor tasarım yaparken. Bu arada bazaar inceleme metodu ne çok merak ettim :D

      Sil
    2. Umarım daha da çok satış yapacaksıın. Ben bugün beni senin saçınla ziyaret eden birini gördüm, hatta başta nicki görünce sen Royalty oldun sandım :) Farların da çok güzel oldu bence. Gökkuşağı olanları param olunca alacağım fjafajkfakf Satış yapmak daha da motive ediyordur seni muhtemelen.

      Sil
    3. Hergün yeni far yapmamak için kendimi tutuyorum ama bu akşam bir sürprizim var eğer çok geç olmadan tamamlayabilirsem.Benim ikizime dönüşmeye başlayan insanlar oldu ünlenirim falan belki yakında çok şaşkınum geçen haftayla bu haftaki farka.

      Sil
    4. Bazaar incleme metodu sol klikle sayfasının kaynağını görüntüleyerek yapılıyor ama biraz karmaşık Sena'ya özelden sayfayı açtıktan sonra elde ettiğim linki atmıştım özelden sorarsanız anlatırım.

      Sil
    5. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 17:17

      Çok teşekkür ederim Ferayem ♥
      Bence her tasarımın mükemmel oldu bayıldım. Daha çok satış olacağına eminim. Farlar çok başarılı bu sürpriz farı alacağım zaten :D
      o bazaar metodunu ben pek kullanamadım ama sizin işinize yarar inşallah sorarsınız Ferayeye :D

      Sil
    6. ❤❤❤❤,parçaların orijinal fiyatlarına bakınca çok işe yarıyor bence o yöntem ama aramızda kalsın 🤫🤫😍.Çok teşekkür ederim en çok sen destekledin tasarımlarımla ilgili������

      Sil
    7. Oha ben de öğrenmek istiyorum ne yöntemi :O Bu arada farlar gerçekten muhteşem olmuş, çok beğendim ♥️

      Sil
    8. İkimizin de aktif olduğu bir zaman linki atarım sana da

      Sil
    9. Haa biliyorum ben o bazaar seysini :D :D Mood: Willy william-EGO :D hfdzsgkchj Linki var kizlar. Istiyorsaniz randevu listeme bakip ona gore atmaya calisirim jksagtduhj Bende bir kulupten ogrenmistim onu. Istedigin tasarimcinin urunlerini bile bazarlarda bulabiliyorsun.

      Kiz Feraye tasarimlari bende goruyorum. Ola joseph (Belcalis) falan baya like'liyo seninkileri :* Hak ediyorsun. Keep goin' :*

      Yaa konu disi ama bir sey soracagim. Benim sd'de arkadas listesi 200'de takiliyor. Hic bakmiyorum bile bu yuzden. Feraye'nin istegini bile yeni gordum. Hatta benim listemde degilmiydi zaten diye dusundum. O duzelmiyor mu?

      Sil
    10. Ben linkten değil de kaynağı görüntüleyerek giriyorum o sayfaya bir yer de görmemiştim uyguna bulduğum saçların kaç parçadan oluştuğunu anlamak için kullanıyordum yeni bazaar aramak için kullanmaya başladım.Evet Belcalis'in likelaması ve paylaşması beni çok şaşırttı şok oldum görünce onun seviyesine zor ulaşırım ama ben.

      Sil
    11. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 22:30

      Stardolla bu konuyu sor bence Meyra arkadaş listesini

      Sil
    12. Paylastigni duymamistim. Bu dahacok motive etmeli bence. Ulasirsin neden olmasin :*

      Bir ara Allah'in her gunu sd'ye mesaj atiyordum Sena. Nasil benim mesajlarima dayaniyorlar onu dahi bilmiyorum. Onuda sorayim o zaman.

      Sil
  6. 3 kişi bana yaptığı yorumun yayınlanmadığı ve yok olduğu sorununu yaşadığını söyledi, nedenini bilmiyorum ama eğer uzun yorum yapıyorsanız bir yere kopyalamanızı tavsiye ederim :( Blogspot'a destek mesajı atacağım, bir dönüş alırsam duyururum size de :( Umarım hiçbiriniz yaşamazsınız akfhkdjfa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 17:19

      Ay birazdan uzunca yazacaktım iyi oldu söylediğin dasasff umarım düzeltirler ya

      Sil
    2. Evet o kişilerden biri benim sdfgd, bilgisayardan yazıyorum hiçbir sorun yok. Bence mobilden yazınca sıkıntı oluyor

      Sil
    3. ay biri de benim fjasfjkd bütün yorumlarımı kopyalayıp öyle yayınladım :D

      Sil
    4. :D :D yaa sweydenmi acaba onceden bende de oluyordu. Googlehesabimi girmeden once buraya mesajimi yaziyorum. Sonra yayinlaya tikliyinca dogrudan google hesabini girme sayfasina yolluyor. Oraya yolluyunca da bazen mesajlar gidiyor. Hatta Ozlem'in dedigini bazen bu yuzden uyguluyordum. :D O yuzden olabilir sizde de. Eger degilse, o durumun bana bulasmadan yok olmasi dilegiyle :D

      Sil
  7. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 17:52

    Selamlaar ay kendimi görünce çok sevindim çok teşekkürler hem kapak için hem hediye için ♥
    İBS için herkese bol şans umarım gönlümün prensesi kazanır :D Bir dahakini sabırsızlıkla bekliyorum ve bende katılacağım bu sefer çünkü çoğunuz katılacaktım kaçırdım dediniz o zaman bu sefer katılırsınız diye düşünüyorum :D
    Parti de umarım bağlantı sorunları yaşanmaz ama ne zaman yaşanmadı ki...

    Lady Gaga albümünü dinledim ve bende hayal kırıklığı yaşadım çok daha kaliteli soundları olan şarkılar beklemiştim ve pes tonda arşa çıkmasını beklemiştim ama olmadı. Çok bilindik pop şarkıları, sıradan.

    Özlem önderdiklerini ilk defa duyuyorum mutlaka dinleyeceğim. Begüm Spotify yok bende keşke olsa da dinlesem dedim :D

    Ben youtubeta liste yaptım kendime hep oradan dinliyorum ama kişisel hesabım olduğu için link atamayacağım :D

    Stardoll bu hafta fena değildi. Bende tasarımlarla kafayı bozdum hep tasarım bakıyorum. Sonra It Girls geldi. O trençkotlar keşke daha uyguna olsaydı. Baktım ki istediğim şeyler hem tasarımlar hem It Girls baya bir tutuyor bende satış yapayım diye odama satılık ürün dizdim. Bir iki satılıyor, Feraye sağolsun facede paylaştı. Belli ki bu işler orada dönüyor :D

    Bu arada normalleşme dönemi sizce erken mi oldu ben kararsızım. Bir yandan ekonomi çökmeden dönmek gerekiyordu ve virüsle yaşamaya alışmak gerekiyordu ama bir yandan da 2.dalga korkusu var. Eğer biraz daha normalleşirse her şey bende iş başvurusuna gittiğim yerle tekrar iletişime geçeceğim, büyük ihtimalle bu yıl yada diğer yılın başına kadar işe başlamış olurum. Şans dileyin bana da istediğim, staj yaptığım yerde çalışabileyim. Çünkü bu aralar dönemsel çalışanlar alıyorlarmış, 6 aylık çalışanlar yani. Beni temelli almaları orada staj yapmamış olsam imkansızdı o yüzden umarım bana sıcak bakarlar. İlk görüşme için sıcak bakmışlardı zaten.

    Spora yavaştan geri döndüm ama bu arada erkek arkadaşım ve ben dizimde bir sıkıntı olduğundan şüpheleniyoruz. Çocukluğumdan beri diz ağrısı yaşıyorum, o yüzden doktora gitmeden önce sporla da çok yormamam gerekecek. Zaten erkek arkadaşım da karatede dizini çıkarttı ve şuan ameliyat için her yer doluymuş aylardır ameliyat olamıyor yani fenalardayız diz konusunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst beden hareketleri yap sadece bir süre ,Allah korusun bu dönemde sakatlanmak çok zor.Umarım iş konusunda her şey istediğin gibi gider benim önümde daha uzun bir zaman var iş düşünmek için bir yandan da keşke maaşım olsa demiyor değilim.İş konusu olursa hemen buraya yazarsın diye düşünüyorum zaten.

      Sil
    2. Benim de bileğim sıkıntılı Senam, bileğime çok yüklenmemeye çalışıyorum. Mesela handstand yerine headstand yapmayı deniyorum bileğim de çok yorulmuyor. Sen de öyle şeyler deneyebilirsin. Geçmiş olsun sana ve erkek arkadaşına, umarım bir an önce düzelirsiniz.

      Normalleşme dönemi için çok bir şey söyleyemiyorum ama gerekiyordu galiba. Ama herkes normalleşse bile ben normalleşmeyeceğim gibi fjdgkfhg

      Sil
    3. İkinizede çok geçmiş olsun Sena. Umarım erkek arkadaşının ameliyatı biran önce yapılır, çok sıkıntılı bir durum. :/
      Eymen benimde nedense bir aydır bileğimde sıkıntı var, çok azcık güç uygulayınca çok canım acıyor arada sarıyorum daha iyi olsun diye. Sağ elimde bazen yazı yazmaktan ağrıdığı oluyor. Sınava kadar ikisinide çok yormamaya çalışıyorum :D

      Sil
    4. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 22:40

      Çok sağolun kızlar :* Aynen yormamaya çalışacağım. Umarım Begüm ya. Eymen ve Begüm aman sizde dikkat edin bir sıkıntı çıkmasın sizde de canlarım.
      Hemen yazacağım sanırım ilk size haber vericem Feraye hahhdhsdhas

      Bende bir süre normalleşemeyeceğim sanırım dsafsdf Begüm çok yazmaktan seninkisi muhtemelen arada dinlendirin kızlar bilekleri :D

      Sil
    5. Geçmiş olsun önceliklee, umarım iyileşirsin bir an önce doktora bile gerek kalmadan. İş konusunda da bol şans Sena, umarım güzel haberlerini alırız <3

      Ben de normalleşmeye çok erken başlandığını düşünüyorum. Günlük 1000 vaka varken neyin normalleşmesi ben anlamıyorum. Off, bıktım her şeyden sjkfkdjfak Kendim dışarı çıkmak istemiyorum ama arkadaşlarımı çoook özledim. Buluşsak bile aylardır görememenin acısını çıkartacak şekilde sarılamamak fikri beni çok üzüyor ya

      Sil
    6. Gecmis olsun Sena. Erkek arkadasina da gecmis olsun. Kendini zorlamamaya calis. Saglik her seyden daha onemli :*

      Begum ve Eymen, sizde dikkat edin. Dayi siz ne yapiyorsunuz? :D Begum sinav bir ay sonra, o zamana kadar diger elinle calismaya calis. En azindan o zamana kadar daha iyi olur. Eymen senin icinde ayni sey gecerli. Ayy corba yapasim geldi size :D dkhfcj Annem gibi oldum :D

      Sil
    7. SENA shovturkiye31 Mayıs 2020 16:07

      Çok teşekkürler kızlar :* Hepinize de bol şans sınavda :* Özlem aynı ikilemdeyim yaa

      Sil
  8. Tebrikler Senaa ♥️ Royalty de oldun çifte tebrik ederim sdfdsdvb

    Lady Gaga'nın albümünü dinlemedim ben. Hiç öyle bir istek de gelmedi açıkçası. Aslında eski şarkılarını çok severim ara sıra da Poker Face'den başlayıp bildiklerimi dinliyorum ama çok da hayranı değilim.

    Dün It Girls gelmiş haberim bile yoktu sdfghrfbnrf. Bugün öğrendim. Bakayım dedim 42 sd'ye trençkot, 6 sd'ye kürk çanta. Neyin kafası anlayamadım. Kürk çantanın re-colour'ı neden 6 sd de trençkotunki 42? Hala anlamadım sdfvfedf

    Ben bu tilkili kürkün orjinalini bazı kullanıcılarda gördüğümde de pek sevmiyordum. Çünkü ölü tilki şeklinde ve görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor. Bu kürk gerçek hayatta da var mı bilmiyorum ama ölü kendinden geçmiş tilkinin şeklinde olan bir çanta kullanmak istemem şahsen. O kadar konuştum şimdi gider alırım dfdsdcf ama bilmiyorum ya görüntüsü hoşuma gitmiyor. Bir önceki It Girls koleksiyonunda da yine tilkili bir kürk getirdiler. O da fare gibi gözüküyor. Nedir bu tilkilerin çektikleri anlamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ölü hayvana benzediği için kesinlikle almayacağım rahatsız edici görünüyot benim açımdan.

      Sil
    2. Evet gerçekten rahatsız edici. Ne gereği var böyle tasarımlara anlamıyorum.

      Sil
    3. Ürünün orjinal hali Jeremy Scott Fall 2011 koleksiyonuna ait.

      https://assets.vogue.com/photos/55c651b108298d8be2266471/master/w_900,c_limit/00010fullscreen.jpg

      Ürün peluş gibi duruyor, umarım gerçekten peluş kullanmışlardır. Gerçek tilki kullandıklarını düşünmek bile beni aşırı rahatsız ediyor. Günümüzde gerçek hayvandan çok peluş kullanımı arttı ama 9 sene öncesinde bu konuda ne kadar dikkatliydiler çok bir fikrim yok.

      Sil
    4. SENA shovturkiye30 Mayıs 2020 22:46

      Bende sadece kürkle tamamlamam gerekirse diye siyah beyaz ve pembe alacağım. Benimde hoşuma gitmemişti bu tilki durumu.

      O peluş evet. Tüylerinden belli oluyor. Zaten peluş olmasa şuan bile adamın üstüne çullanırlardı. Ama hala gerçek kürk bulmak mümkün. Ben Zeytinburnundaki tesktilcilerde bile görmüştüm bu ürünün atkı halini. Gerçek bir tilki kafası vardı...

      Sil
    5. Begum'un dedigi dogru. Turkiye'de bile unluler arasinda polemik olmustu kurk olaylari zamaninda. Ama 2011 koleksiyonundaki urun sahte gibi duruyor. Ki olmasi gerekende o zaten. Ben eskiye gore bu konuda farkindaligin arttigini dusunuyorum. ^-^

      Sil
    6. Evet bu oyuncak peluşmuş fotoğrafa bakınca anlaşılıyor. Aslında ben gerçek kürk kullanılmasından bahsetmemiştim. Zaten böyle bir şeyi kendine insanım diyen birinin asla kabul etmemesi lazım o ayrı. Ama ben ölü tilki tasarımı gibi gözükmesinden yakındım. Ama oyuncakmış İçim rahatladı :D

      Sil
  9. Selamm, bu hafta biraz erken dağıldık :D Umarım görürsünüz bu yorumu. Sevdiğiniz insanlarla düşünceleriniz ciddi anlamda çatışınca siz de benim gibi üzülüyor musunuz ya? Düşüncesine saygı duymamak anlamında söylemiyorum; karşınızdakinin düşünce özgürlüğüne saygı duyuyorsunuz ve bunu dile getirmesini kesinlikle istiyorsunuz ama o düşünceyi karşıdakine yakıştıramıyorsunuz mesela.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye1 Haziran 2020 18:14

      Evet bana çok oluyor. Maalesef çoğu insanda yaşıyorum bunu. Bu kişi böyledir derken bir anda beklemediğim fikirlerini duyuyorum ve bu kırıyor keşke böyle düşünmeseydi diyorum. Ama bu onunla olan iletişimimi kesmiyor, kesmeli mi emin değilim

      Sil
    2. Evet o bende çok oluyor ama sonrasında bu düşünce çok yanlış olmadığı sürece her insanın farklı oldugunu ve o beni bu farklılıkla kabul ettiyse ben de onu edebilirim diye düşünüp o üzüntüden sıyrılıyorum. Ailemizle bile çoğu zaman çatışıyoruz önemli olan bu farkları kabul edebilmek bence.

      Sil
    3. İnsanları farklılıklarıyla ve düşünceleriyle kabul etmeye çalışan biriyim ben, siz de öylesiniz biliyorum. Ama bazı şeylerden sonra bazı kişilere eskisi gibi bakamıyorum galiba. Sanırım olayı anlatsam daha iyi olur :D Yabancı bir arkadaşımın tam anlamıyla white supremacist olduğunu öğrendim dün, ve inanır mısınız kendisi beyaz bile değil yani ve kendi etnik kökeni için de nefret doluydu. Hak verilen insanların -bu hakkı yine direkt olarak beyaz insanların vermesi gerektiğini savunarak, özellikle Orta Doğu ve Asyalılara nefret kustu- Batılıların tepesine çıktığını söyledi bana. Benim için bunu duymak çok kırıcıydı çünkü biz de bir Orta Doğu toplumuyuz neticede. Bu sefer de bana Türklerin Araplardan modern olduğunu kanıtlamaya çalıştı falan. O üst kurul olarak Türkleri "onayladı" anlayacağınız. Uzun zaman boyunca çok keyif alarak pek çok konuda muhabbet kurduğum bir arkadaşımın içinden bunların çıkmasına inanamadım. Yanlış anlıyorumdur belki diye defalarca okudum konuşmayı bir de ama maalesef öyle değil. Ayrıca şu an ABD'de olan eylemler hakkında söylediklerini yazma gereği bile duymuyorum, düşüncesini anlamışsınızdır zaten. Bir yerden sonra sadece tamam dedim ve konuşmaya devam edemedim, bundan sonra da edebileceğimi sanmıyorum :x

      Sil
    4. Ben aşırı insanları sevmiyorum açıkçası. Herhangi bir düşüncede aşırı ise o insanla iletişim kurmak istemem. Beni geriyorlar. Sonuçta hiçbir zaman %100 doğru yoktur. Her şeyin artısı ve eksisi var.

      Özlem o arkadaşının konusuna gelirsem eğer gerçekten çok şaşırdım. Çünkü genelde insan kendi ırkını sebepsiz yere savunur, öyle doğduğu için. Ama kendi ırkına bile nefret kusan başka ırkı yücelten bir kişi bana garip geldi.

      Sil
  10. Evet ya ne kadar saygı duysam da nasıl ya bu kişi bunu düşünüyor olamaz diyorum.

    YanıtlaSil
  11. Bu arada Özlem Attack on Titan'ın son sezonunun fragmanı çıkmış. Senin izlediğini bildiğim için haber vereyim dedim :D

    YanıtlaSil
  12. Akşamki parti inşallah donmaz ya bakalım nasıl olucak :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder