Ana içeriğe atla

Sohbet #10


Herkese merhaba!
Bu hafta kapak dollumuz blogumuzun yeni okurlarından sewal_asdfhjkl oldu. 

Gelecek haftanın sohbet konusunda da aynı şekilde bu konuya yorum yapanlardan bir kişiyi çekilişle seçeceğiz. O yüzden özellikle anonim kullanıcılar nicklerini de yazabilirse çok güzel olur :) Bu sohbet yazılarında konu sınırlandırması yok, istediğinizi yazabilirsiniz. Yeni yorumunuzla beraber yeni muhabbet konusu açabilirsiniz.

Bugün benim için oldukça özel bir gün çünkü bundan tam 1 yıl önce bu bloga yazar olmuşum :) Aramızda yeni olanlar için söyleyeyim, bu yazıdaki yorumdan da görebileceğiniz üzere Meyra bu blogda benden daha eski :D 1 yıl önce sadece Meyra'nın yorum yaptığı günlerden şu anki harika kitleye dönüşmemize tanık olmak beni düşündükçe çok mutlu ediyor. 

1 yıl önce ben YKS'ye hazırlanırken ve dershanede derslerimiz bitmiş, ben de sınava çalışmaktan bunalmış durumdayken Stardoll'daki Game of Thrones özel Paskalya kampanyasını görmüştüm. Game of Thrones -son sezonunu yok sayarak- benim zaafımdır, ona adanan koleksiyonlar ve etkinlikleri görmek beni oyuna tekrar çekmişti, ya da ben sadece bir ders çalışmama bahanesi arıyordum :P Ama Stardoll'un bence olmazsa olmazı olan blogların hiçbirinin kalmadığını görmek de beni biraz üzmüştü. Farklı dillerde bloglar hala aktif bir şekilde vardı ama Türkçe aktif blog yoktu. Ben de sınavın verdiği bunalım hissini az da olsa gidermek ve bu Stardoll ile alakalı olsa da bir şeyler yazabilmek adına bir blog açmıştım, şu an orası benim bilgisayarımdan telefonuma Stardoll resimleri aktarma yerime dönüştüğü için linkini vermesem de olur :D, ve 1-2 hafta sonra Modam Stardoll'un varlığını keşfetmiştim. Böylece Begüm'e kendi blogumun adını söyleyip yazarlık teklifinde bulunmuştum. Bu mesajı gönderirken olumsuz bir cevap almaktan çok çekinmiştim ama sağolsun Begüm tereddütsüz kabul etti beni :D Hala iyi ki yazmışım diyorum, bu blog olmasa Game of Thrones kampanyası ve 2019 Met Gala koleksiyonu geçtikten sonra Stardoll'da daha fazla durmazdım ve bu kadar çok insanı asla tanımazdım diye düşünüyorum. Hepinize bu 1 yılda hayatımıza girdiğiniz ve bize yazma konusunda heves verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum. Sizden bu kadar güzel dönüşler almasak kendimizi geliştirmeye de, yazmaya da çalışmazdık. Buradan da bir kez daha tüm öneri, yorum ve eleştirilerinize açık olduğumuzu söylemek isterim.

Bu arada Ramazan'ın son günündeyiz, bugün gün içerisinde bayram özel bir çekiliş açacağız. Buradan da haberini vermiş olayım :) Herkese güzel bir hafta diliyorum ve geçirdiğiniz haftanızı merak ediyorum, o yüzden yorumlarda buluşalıım!

Yorumlar

  1. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 00:57

    Merhaba, tebrikler sewal_asdfhjkl. Gerçekten şimdi fark ettim de sohbet konuları çok çabuk gelip geçiyormuş. Sanki 9. konu daha yeni açılmıştıı

    Özlemim 1.yıl dönümün kutlu olsun asadsf nice güzel yıllara bu blogta. Umarım hep birlikte oluruz. İkiniz gerçekten çok iyi bir ikili oldunuz.

    Geçen sohbette sizi motive etmeye çalışan insan olarak söylüyorum bu hafta saldım :D Duygusal olarak inişli çıkışlı bir hafta yaşadım, o yüzden bütün gün içinde yaptıklarımı aksatmaya başladım. Genelde baya önce oynadığım Criminal Case'i oynuyorum. Baya saldım :D Ama neyseki okuduğum kitabı bitirmek üzereyim.

    Ve Ariana ve Lady Gaga'nın yeni şarkısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Bence büyük sükse yaratıyor gibi. Ariana'yı seviyorum ama bu şarkıda Ariana'nın kısımlarını dinlerken çok bunaldım, standart bir pop şarkısı gibi hissettirdi. Gaga'nın kısımları geldiğinde ise içim açıldı. Bu Gaga'ya olan özlemimden de kaynaklı olabilir :D Sesini duyunca mutlu oldum şarkıda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Senaa, umarım hep birlikte :* Ay ben de okul döneminde bir ara Criminal Case'e o kadar sarmıştım ki bütün oyunlarını indirmiştim, merak ettiğim hikayeler için alarm kurarak oynuyordum. Oyun çok keyifli ama bekleme süreleri gereksiz uzun bence. Hikayelerin bağlantıları çok hoştu bir dee. Bu hafta Ramazan bitiyor, sen de kendini daha iyi hissedince kendine düzen oluşturup eski haline dönmeye çalışırsın ♡

      Bu soruyu sorduğun için çok teşekkürler :D Şarkı beni inanılmaz mutlu etti çünkü Gaga yıllar sonra ilk defa hem görsel olarak hem de müzikal olarak iyi bir geri dönüş yaptı. Çok sevdim şarkıyı ben, Ariana kısımlarını da sevdim. Klipteki lookları çok hoş, şu an tasarımcıların klipten saçlar tasarlamalarını bekliyorum :D Tasarlasınlar ben de klipten kombinler yapmaya çalışacağım.
      Şarkıda aksanlı bir şekilde konuşur gibi olan kısımlar harikaydı, bana Gaga'nın Venus şarkısını hatırlattı. Gaga'nın kariyerinin gittiği yön beni üzüyordu sahiden. Stupid Love kocaman bir hayal kırıklığıydı, şimdi tam albüm gelmeden bu şarkının gelmesi ve ortak görüşün olumlu yönde olması beni çok mutlu ediyor. Albümün visual teması da çok iyi, heyecanla bekliyorum şu an.

      Sil
    2. Ben ciddi bir Gaga dinleyicisi değilim ancak 2-3 yıldır herkesin bildiği marjinal kadın değildi. Bu klipte, bana eski yıllarını da hatırlattı. Şarkı çok hoş enstrümantal ve klip açısından ama ben de Ariana'yı yetersiz buldum, daha doğrusu Lady Gaga'nın suçu bu.D Kadının yanına kimi koysan sönük kalır...

      Sil
    3. Bence hala eski yıllarının esamesi okunmuyor, özellikle koreografi ve görsel açıdan :( Artık eskisi gibi dans edemiyor kadın. Ama en azından sıkıcılıktan uzaklaşabildi, buna da şükür. 2013'ten beri müziği de "relevant" olamıyordu bir türlü.

      Sil
    4. Sanırım bir tek ben Lady Gaga'nın daha az pop olan albümü Joanne ve son haline bayılıyorum.Pop insanı kesinlikle değilim ama sırf Lady Gaga var diye dinleyeceğim

      Sil
    5. Bu arada Criminal case yakın zamana kadar ben de oynardım son sezonunda kaldım hatta 24.vakasında falan .6 hafta oldu galiba ben bırakalı mantık ağırlıklı bir kişilik tipim olduğu için son sezonlardaki doğa üstü şeylere gelemedim pek.

      Sil
    6. Ben çıktığı dönemde albümü deli gibi stream yapmış biri olarak birkaç şarkı dışında Joanne'i sevmiyorum, o pembe şapkayı görünce sinirlerim bozuluyor sjflkjad

      Criminal Case'in Save The World editionını öneririm, çok eğlenceliydi. Illuminati tarzı bir örgütle mücadele ediyordun jfkaakja İndiresim geldi şimdi

      Sil
    7. Zamanı ileri alınca beklemiyorsun Criminal Case'te benim de favorim o gerçek adı World edition ve ana oyunun 3.sezonu o ,ayrıca 4.sezon Mystries of Past de inanılmaz güzel.6.sezon Travel in Time'da da Save the world (world edition benim için)karakterlerinden Jack ve Marina var .Uzun bir süre Criminal Case Fandomundaydım her şeyini neredeyse ezbere biliyorum ama Lgbtqia ile ilgili türklerden aldığım mesajlar beni o ortamdan uzaklaşmaya itti.7.sezonun son 6 vakasında oyunu da bıraktım bu hafta perşembe 7.sezonun finali var .

      Sil
    8. Lady Gaga bir kac gun sonra BLACKPINK'le de bir sarki yayinlayacak. Ben onun icin daha cok heyecanliyim. Uzun suredir Blackpink comeback yapmiyordu. Haziranda yapacaklarmis. Ondan once de Lady Gaga ile bir duet cok guzel olacak. ^-^

      Sil
    9. Blackpink ile düet mi :O Blackpink o kadar yükseldi mi şaşırdım şu an

      Sil
    10. Dua lipa ile de sarki cikarmislardi 1-2 sene once. Ama klipsiz. O da cok guzel. Dinlemelisin :)

      Sil
    11. Evet ben Blackpink'i o şarkıyla tanıdım ve hala dinlerim, çok hoş bir şarkı :D

      Sil
    12. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 17:51

      Criminal Case bende baya oynamıştım her bölümlerini ama sonrada baydı özellikle Jones olmayınca bıraktım :D Son gördüğümde Jones var diye geri yükledim şuanda oynuyorum :D Ama yine bırakacağım çünkü Özlemin dediği gibi bekleme süreleri çok uzun.

      Lady Gaga bence elektro pop iken çok iyi eski haline göre hala kötü sayabiliriz ama son yıllardaki haline göre harika bence. Blackpinkle olanı da dinleyeceğim çıktığında. Merak ettim :D

      Sil
    13. Cihazın saatini ileri alırsanız beklemezsiniz ben yüzlerce vakayı başka türlü oynayamazdım.Jones gelmiş geçmiş en nefret ettiğim karkaterdi ama 5.sezonda sevgilisi ölüp gözü çıktığından beri merhamet gösteritorum ona da.Ben baya büyük Cc fanıydım hayal bile edemezsiniz hatta instagram hesabım var karakterlerin portrelerini çizdiğim.

      Sil
    14. Haftaya albüm geliyorr, parti tarihimiz denk gelirse lansmanını yapalım ahahdjhdadh. Blackpink gerçekten çok yükseldi bu arada, sanırım dünyada en etkili kız gruplarından birine dönüştü. Tarzlarına bayılıyorum

      Sil
    15. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 01:01

      Vav gerçekten mi? Bu kadar ilgili olduğunuzu bilmiyordum oyuna :D

      Bence de çok iyi olur Özleemmmm ama nasıl kombni yapacağım bilemedim :D

      Sil
  2. Şimdi Ekşi'de Özkan Uğur'un öldüğüne dair söylentiler var... Durduk yere moralim bozuldu, umarım doğru değildir. Benim için anatolian rock'ın efsanelerindendir MFÖ...

    Bu arada yeniden tatsız bir konuyla devam ediyorum, ilki kadar olmasa da. Stardoll'la işleyen copy yapanları banlama algoritmasını merak ediyorum. Mesela nasıl bir kanıt istiyorlar. Bildiğim kadarıyla, bu şahıslar copy yapabilmek için kullanıcı ID'lerini veriyorlar. Buna erişmek Stardoll ekibi için zor olmamalı ya. Bu kullanıcıları neden perma banlamıyorlar? Yani aynı masaüstünden o kullanıcı bir daha oyuna girememeli. Değinmek istediğim bir diğer tezatlıksa, geçenlerde bir tane custom yüzünü alakasız bir insanda gördüm. Dolluna girdim, tahmin ettiğim gibi üşenmeden 50-60 hesap açıp tek tek copy aktarmış kendisine. Ben de üşenmedim tek tek reportladım.D İşin garibi Stardoll bu şahısla ilgili hiçbir şey yapmadı. Daha sonra, aynı şahıs beni ekledi onun arkadasından yaptıklarından habersiz işte Allah'ın işi.D... Ben de kabul ettim. Aklıma bir şey geldi tabi, ona kendi ağzıyla itiraf ettircektim. Konuşmaya başladık, bu arkadaşa copy yapıyorsun utanmadın mı falan filan derken kendi ağzıyla itiraf etti ama parasını verdim gibisinden tabi yalan ama yeterli gelmiş olmalı ki, stardolla bu chati report edince bakın 8 saat falan geçmeden hesap uçmuştu. Benim anlayamadığım şey, zaten bu şahsın ürünleri copy stardoll'un ekibinin bunu anlamamasına imkan yok ki kendileri de diyor biz sizden daha fazla bilgiye erişebiliyoruz. Ancak erişmelerine bile gerek yok saçın tasarımcısına bakınca anlaşılıyor ki bu durum?.Dd Öyle üstün bir çaba gerekse anlayacağım..

    Vermek istediğim bir diğer örnekse YouTube'da baya popüler bir copy'ci. Ben bu şahsın videolarını, hesabını, falan stardolla baya baya attım. Bu süreç içerisinde iletişimdeydik. Bu copy videolarındaki şahıs main hesabını açık açık gösteriyordu bu arada... Artık, kız o kadar emindi ki, istediğinizi yapın beni Stardoll ekibi banlayamaz diyordu. Ben her videosunu attığımda, Stardoll gerekeni yapıyoruz diyordu, yok kanıt yok cart yok curt. Ulan videoda kendi hesabını gösteriyor kız çekinmeden diyorum, yok aga diyorlar kanıt. Lan videoda ID'si var diyorum kanka kanıt at diyorlardı. En son baya sitem içeren bir maille, bu şahsın Stardoll ekibini aşağılayarak çektiği videoyu atınca hesap tak, ertesi gün uçmuştu.
    Her iki örnekte de anlayamadığım kısım hesaplar aynı hesap, copy oldukları aşikar. Yani nasıl bir kanıt arıyorlar ki?

    Bu arada DonanımHaber ölücüleri gibi, ne kadar çekiliş açıyorsanız katılıyorum.Dd Nickim:Dressymisscrazy, belki seçersiniz diye bırakıyorum. (Bu arada seçtiğiniz kişinin fotoğrafını alırken haber veriyorsunuz değil mi ben bazen dollumu kel bırakıyorum maazallah öyle bir güne denk gelir karizmamızı çizdirmeyelim..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyunca çok üzüldüm bir an, mideme bir şey oturdu sanki. Geçen gün kanser tedavisine başladığını okumuştum. Yalanmış ölüm haberi şükür, uzun ve sağlıklı bir ömrü olur, güzel haberlerini bir an önce alırız umarım. Kendisini çocukluğumdan beri çok seviyorum.

      Ben aynı kişinin tüm hesaplarının kapatıldığına çok şahit oldum, ama kopyada bunu hep yapmıyorlar nedenini bilmediğim bir şekilde. IP'den banlama olayını neden yapmadıklarını ben de merak ediyorum, bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Aynı IP'nin siteye girişini banlamalarını göze alamamak için bir sebepleri var mı?

      Senin kopya yapan kişiyi chatten itiraf ettirme yöntemin çok iyi, geçen gün Stardoll'un Güvenlik Şefi de röportajında bu yolu uygulamamızı önermişti. Ben ne zaman kopya tasarım şikayet etsem 1 günde kapanıyor hesap o yüzden bu konuda çok bir fikrim yok. Ben şikayet ederken orijinal tasarımcısını da yazıyorum. Ama bana hesap takası teklif eden kişinin hesabı kalmıştı mesela, sözde o da kurallara aykırı.

      Youtube'daki popüler kopyacının kim olduğunu anladım. Hesabının hiç kapatılmadığını söylüyordu videolarında, şimdi sen söyleyince baktım kapatılmış, aynı kişiden bahsediyoruz. Aşağılama videosunu bilmiyorum ama ekip nasıl anlamış ki ne olduğunu, Türkçe video zaten :D Hemen kapatılmaması konusuna gelince, belki IP falan değiştiriyordur, bulmaları zorlaşıyordur. Cidden emin değilim. Kopya çok büyük bir emek hırsızlığı; Stardoll'da çok güzel tasarımlar dağıtan, SSlik de veren binlerce aktif klüp var. Aynı şekilde Facebook Stardoll topluluğunda dakika başı yeni çekilişler açılıyor. E zaten Stardoll'un kendi yarışmaları da var. Mesela bu konuda fake hesaplarla para biriktirip kendine hediye -Starplaza'dan- yollama yolunu da doğru buluyorum, çünkü Stardoll'da Stardollar kazanmak çok zor. Ben aktif olduğu dönemde kendi klübümde tüm bu imkanları değerlendiren bir sürü insan tanımıştım, zamanında para yükleyemezken kendim de böyleydim. Tasarımcıların saatlerini harcadığı, ciddi emek gerektiren şeyleri para yetmediği için kendine kopyalamak çok saygısızca ve kabul edilemez bir durum bence.

      Sil
    2. Ben videoda kızın söylediklerini çevirirken belki birazcık abartmış olabilirim...D Ben de bildiğim tasarımcı oldukça yazıyorum ama genelde işe yaramıyor gibi geliyor. Bu arada, kesinlikle şu konuda bir şey diyemem günde bilmem kaç tane şikayet düşüyordur böyle bazılarını es geçebilirler ama geri dönüş yapıp hesabı kapatmamış olmaları garip geliyor bize biraz daha kanıt lazım diye?.D

      Geçenlerde, yazılım mühendisliği okuyan bir arkadaşla konuşurken hilenin önlenmesinin bu tarz ödemenin onaylı olduğu oyunlarda aslında yasal zorunluluk olduğunu hatta bu oyunlarda hile yapılmasının imkansıza yakın olduğundan bahsetti. En fazla geçenki gibi, siteye bot atılabilirmiş. Bu copy olayından bahsedince sizin hesap güvenliğinizi tehlikeye atmadığı için ekip önüne geçmiyordur, pek sallamıyordur eğer hesap ve ödeme bilgilerinin tehlikede olduğu bir sorun olsaydı emin ol bu şeye olabildiğince hızlı bir çözüm bulurlardı dedi.. İşte ben bu yüzden hem kızgınım hem hak veriyorum. Oyunun her açığıyla ilgilenmek çok zor ama bariz bir şekilde hileye başvurulmuşsa o kullanıcıyı perma banlamalısın... Bunu sorduğumdaysa, bir kullanıcıyı sunuculardan kalıcı olarak engellemenin kolay olduğunu da söyledi arkadaşım... Galiba oyunun ekibi de biraz fazla tembel diye ekledi.D Bu arada evet yalan habermiş. Hem durduk yere üzülmüştüm şimdi de durduk yere mutlu oldum, Tanrı ona umarım uzun bir yaşam bahşeder...

      Sil
    3. Söylediğin şey kafamda iyice oturdu çünkü oyunda sadece giriş yapma ve ödeme yapma bölümlerinin güvenli sertifikası var. Zaten şu an ödeme de çok büyük bir şirket aracılığıyla yapılıyor.

      Oyun içindeki diğer hile ve açıkların en büyük sebebi de Flash gibi bir sisteme sahip olması kesinlikle. Steve Jobs'a Flash'a dolaylı yoldan yaptığı darbe için teşekkürler.. afkdfjajha

      Sil
    4. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:05

      Özkan Uğura bir şey olmasından çok korkuyorum gerçekten. Umarım uzun yıllar iyi olurlar. Ve kendim içinde bir kez bile olsa MFÖ konserine gidebileyim diye bir dileğim var, umarım üçünü bir arada izleyebilirim.

      Stardoll hiçbir zaman bu olayların üstüne düşmedi. Oyuncular kendi aralarında halletsin, biz hepsiyle başa çıkamayız diye düşündüklerini düşünüyorum. Gerçekten de öyleymiş, zaten ekipleri de bunun için biraz yetersiz. Uğraşıp bildirmeniz çok iyi gerçekten. Ben sanırım hiç rastlamadım yada anlamadım copy olduğunu

      Sil
    5. Benim aklıma takılan, şimdi ben bu şahısların ağzından laf alabilmek için copynin nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışıyorum falan. Mesela bu şahıslar beni rapor etseler copy öğrenmek istiyor diye benim hesap da uçar mı.D Burada kutsal bir görev uğruna hesabımızı da tehlikeye de atmıyoruz ne de olsa...

      Sil
    6. Oyunun yarısı copy yapıyor ya. Canım sıkılıyor, suit suit geziyorum işsiz gibi. Elimi attığım copy çıkıyor. Bir de eskisi gibi de değil. Ne ss olmana gerek var ne de başka bir şeye. Sadece 12 level bir hesapla oyun içi illegal bir şekilde para dahi harcamadan o hesaptaki SD yettikçe kendi ana hesaplarına copy aktarıyorlar... Stardoll'un üstüne düştüğü bir şey var mı onu merak ediyorum...D

      Sil
    7. Evet ya, şu anki kopya sistemi oyunu mahvediyor bence. Youtube'da kopya yapımını anlatan videolar var, bilmeyenler izleyebilir, toplam 2-3 dakikanızı almayan bir işlemle SS bile olmadan kendilerine ürün gönderiyorlar. Muhtemelen bir açıktan faydalanılıyor ve acilen bu durumun çözülmesi lazım. Hottest Design sekmesi kopyadan geçilmiyor

      Sil
    8. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 01:06

      Ben bayadır bakmak istemedim nasıl yapıldığına bile şimdi sen deyince izledim. Bir saçı yapmak günler alırken kopyasını almak en fazla 5 dakika.. Çok kötü bir durum gerçekten. Keşke anlasalar bunun hırsızlık olduğunu

      Sil
    9. Sena dün sana Ata'nın saçını kopyalayan kızı atmıştım, biliyorsun. Biri o kızla konuşmuş, hesabın asıl sahibi birkaç gün önce o hesabı satmış. Yeni sahibi de bu hesapta kopya yapıp kazancını asıl hesabına gönderiyormuş. Şu an hafta sonu olduğundan mıdır bilmiyorum hesap hala duruyor.

      Sil
    10. Bu copy işi çok can sıkıcı. Senin yaptığın şeyi birçok kişi usenip yapmıyordur eminim ama o kadar önemli ki. Emek hırsızlığı mide bulandırıcı çok görmüyorum copy ayrıca bi tasarim hoşuma gdiiyor bakıyorum copymis orijinal tasarımcıyı bulamadığım için 10 kat daha sinir oluyorum. Bu copyyi ilk kim çıkardı acaba ksrjskd Stardoll gibi bir oyunda ciddi bir açık bence.

      Sil
  3. Tebrik ederim sewal_asdfhjkl, çok hoş görünüyorsun.

    Veee canım Özleem seni de tebrik ederim. Daha nice güzel yazılarını okumayı diliyorum. İkinizin yaptığı her işi çok seviyorum. Umarım hep beraber oluruz. ♥

    Ne ara 10. sohbet oldu ben de anlamadım. Bu süreçte zaman çok hızlı aktı ve zaman kavramım değişti. Ramazan ayı da bitiyor. Şimdiden herkese hayırlı bayramlar diliyorum. Umarım bir dahaki bayramı bayram gibi yaşarız.

    Kızlar bu hafta başıma kötü bir şey geldi. Ya da 2 hafta falan diyeyim size. Çilek mevsimi başladığından beri deli gibi çilek yiyorum. Çilekli cheesecake, efendim yıka ye, mısır gevreğinin içine koy ye falan çok seviyorum çileği. Bu süreçte de hiç olmadığı bir şekilde yüzümde kızarıklıklar oluşmaya başladı ve tuhaf bir şekildeler. Benim yüzüm ergenliğimde bu kadar olmadı diye üzülüyorum kaç gündür. Geçen sabah fark ettik ki ben bu çilek işini abarttığımdan beri bunlar oluyor ve galiba çileğe alerjim var... Çok üzüldüm bu olaya sizinle de paylaşmak istedim. Okuduysanız teşekkür ederim gerçekten. :D
    Ay bir de oruç son günlerde beni çok yormaya başlamıştı ders bile çalışamıyordum, düzenim benim de Sena gibi biraz bozuldu ama yarından sonra düzelir diye umutluyum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eymen, umarım dediğin gibi oluruz ♥

      Çileğe alerji mi.. Çok üzüldüm buna cidden, en sevdiğim meyvelerden biri çünkü vee sonunda mevsimi geldi <3 Daha önceden de böyle alerji gibi yapmış mıydı? Benim kardeşim de her gün çilekli milkshake yapıyor, bayılıyorum böyle güzel bir tat olamaz ahdjahdjahda

      Artık yarından sonra hepimizin düzelmeli kesinlikle jakafjda

      Sil
    2. Bir yiyecege alerjisi olmak cidden kotu. Benim yok, ama olmasini da istemem :/ Sende ne kadar yediysen artik Eymen :D :D Dikkat et :*

      Sil
    3. Benim de en sevdiğim meyvelerden biri, yıkıldım resmen. Geçen gün bahçeden çilek topladım, toplarken yaprakları hep kollarıma değdi ardından kaşınmayla beraber kollarım kızardı. Bunu da görünce kesin alerji dedik ama hastaneye gitmem de lazım tabii ki. Lakin gitmeye korkuyorum bu süreçte nasıl olur bilmiyorum kfdhkjghfg

      Sil
    4. Ben hastaneye gitmeyeli yillar oldu. 8-9 sene falan. En son izin almak icin saglik ocagina gitmistim jkhgduhy Gecer herhalde. Yemiyorsun dimi? :D :D

      Sil
    5. Ay bu mevsimde çileğe alerji ...Uzak durabilmek için ciddi bir sabır gerek

      Sil
    6. Geçmiş olsun Eymen, çileğe alerjinin olması kötü olmuş bayağı :( Bende de sanırım yulafa var, ciddi manada fazla yemeye başladığım bir dönem ayağımda çıkmıştı kızarıklıklar ama çok yiyince oluyor.

      Sil
    7. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:10

      Eymen adına üzüldüm çünkü bende çok severim çilek. Özlem milkshakei aklıma soktun bende yapayım :D Ben genelde çikolatalı yaparım. Ayy oruç oruç canım çekti :D Neyseki son günümüz. Eymen umarım bu günden sonra tekrar düzene girer, benimde tek dileğim bu.

      Ve benimde sanırım yumurtaya alerjim var. Bir ara yumurtayla yapılan yeni şeyler deniyordum her gün ve sonra vücudumda sivilceler çıkmaya başlamıştı. Bende olabildiğince az tüketiyorum

      Sil
    8. Teşekkür ederim kızlar, geçmesini bekliyorum işte. Bu sokağa çıkma yasağı kalktıktan sonra alerji testi yaptırmayı düşünüyorum bakalım ne çıkacak:D

      Sil
  4. Bu arada farkındaysanız çok sık müzik hakkında konuşuyoruz, o yüzden bunun genel bir muhabbetini yapalım istedim. Ne tarz müzikler dinliyorsunuz ve en sevdikleriniz kimler merak ediyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alternative rock dinliyorum genelde.Lp'nin pek bilinmeyen en son çıkan albümü Heart to Mouth en sevdiğim albüm.İnsanların bir anda popüler olup adları söylenince ha evet ben onu biliyotum konumunsa olmaları hiç hoşuma gitmiyor .Ben genelde popüler şeylerin insanı değilimdir pop dinlemem ,ilgilendiğim şeyler popüler odluğunda genelde bırakma eğilimindeyimdirki geçen senelerde bu albümü çıkmadan önce patlayan Lp dalgası yüzünden de neredeyse bırakacaktım.

      Sil
    2. Ben de alternatif rock severimm, PJ Harvey ve Nick Cave & The Bad Seeds konserlerine gidemediğim için hala aşırı üzülüyorum. Onların dışında ergenliğim Franz Ferdinand ve The Strokes ile geçmişti, ve hatta Arctic Monkeys ile... tam da senin dediğin popülerleşme sebebiyle Arctic Monkeys'i bırakmıştım :D 2013-14 Tumblr dönemleri inanılmazdı ya, çok fazla sanatçıya ekmek kapısı oldu bu Tumblr alt kültürü :D

      Daha bu akşam Eymen'le diziler üzerinden popüler olunca soğuma muhabbetini yapmıştık, o yüzden şimdi ben popüler olunca rahatsız olmuyorum demem çok komik olacak ama müzikte cidden olmuyorum artık. Hatta az değer gördüğünü düşündüğüm isimler tanınınca mutlu oluyorum. Bu arada LP'yi kardeşim dinlediği için isim olarak biliyorum ama albümü hiç duymadım, yorumu yapınca göz atacağım

      Sil
    3. Ben hemen hemen her alanda popüler olan bir şeyi hemen bırakırım ,böyle bir özelliğim var nedenini bilmiyorum.Faeklı zevklerim olduğu için seveceğim şeyleri çok araştırıyorum ve onları popüler olmadan önce buluyotum ama popülerlik onları da anlık da olsa vuruyor bazen ve popüler olan değersizleşiyor artık .

      Sil
    4. Ben her dil dinliyorum acikcasi :D Tur olarak rap, hip hop ve pop dinlerim. Dun bir sarki yayinlandi AugustD-Daechwita diye bir rap sarkisi. Gercekten cok begendim. Dunden beri 1 milyonuncu kez dinliyorum. Billboard listelerinde de baya bir gorecegiz bu sarkiyi gibi. ^-^

      Sil
    5. Ben de Meyra gibiyim aynı. Her dil dinleyebilirim. Özellike fransızca şarkılara bayılıyorum. Bazı almanca şarkılar da çok güzel oluyor. Keyfime bağlı aslında. Ama bana dinlemesi en çok keyif veren Rihanna oluyor... Ergenliğimi, çocukluğumu anımsatıyor bana :D

      Sil
    6. Ben Spotify'da haftalık keşiften bulduklarımı veya İndie Rock çalma listelerinden bulduklarımı dinliyorum. 250 şarkılık listem var içindeki şarkıları kimin söylediğini bile bilmiyorum bazen :D Ama genelde İndie oluyor. Onun haricinde bazı müzikaller, bale ve anime müzikleri çalma listelerim de var

      Sil
    7. Anime müziği dediğim sadece Attack on Titan :D Ben de pop pek sevmem. Sadece şu zamanda popüler olan ve benim de sevdiğim şarkı The Weeknd - Blinding Lights var

      Sil
    8. Pixies sevdalısı olarak indie rock ve ağır bir nirvana ergeni olarak grunge... Ve tabii Anadolu Rock... O kadar güzel insanlar ve gruplarımız varmış ki 70'lerde yaşama isteği uyandırıyorlar. Ben daha çok Barış Manço dinlerken, Erkin Koray'ı da son 1-2 aydır dinlemeye başladım. O kadar etkileyici şarkıları var ki, hatta 'Bir Eylül Akşamı' (Dinlemediyseniz şiddetle tavsiye ederim) şarkısını TRS abilerimiz 'paint it, black' şarkılarıyla baya baya (ç)alıntılamışlar.D Aslında özümüzde o kadar iyi şarkı yapan, bilmem ne müzik endüstrisinin efsanelerini özendirtecek türden iş yapan insanlarımıza değer vermeye vermeye onları yok etmişiz. Burada bahsetsem çok uzun olur ama Mavi Işıklar'ı daha önce dinlemediyseniz şans tanıyın. Bilmem kaç yıl önce çok yenilikçi ve çok sarkastik şarkılar yapmışlar.

      Artık grungy müzik yapan gruplar çok az. Yeni indieciler de hep tekdüze geliyorlar ama bir şekilde dinliyoruz. Şu sıralar Tamino'ya sardım. Hatta dinlemediyseniz Indigo night şarkısını öneririm. İnsanların da bahsettiği gibi hem şarkının soundunda hem kendisinin sesinde - kökenlerinin getirisi - arabik esintiler var. Patlama yapmaya hazır bir sanatçı.

      Sil
    9. Aslında ben de Sia severim biraz daha indie tarzda olan LSD grubunu cidden seviyorum.

      Sil
    10. Nee Pixies mi.. off liseye geri dönebilir miyiz ya sırf Pixies dinlediğim dönem için ajdhjahjda Erkin Koray'ı kendisinin de (ç)alıntı durumlarını ve arabeske yönelimlerini yok sayarsam ben de çok seviyorum. Elektronik Türküler çok iyi bir albümdü, ayrıca beni şaşırtan bir durum olarak yabancı müzikseverlerin özel ilgi gösterdiği bir albümdü. Ayrıca her dönemin kendine has bir sound'u oluyor bence, o yüzden artık grunge gelmemesini doğal karşılıyorum.

      Ayrıca Rihanna'yı genel olarak sevmeniz beni çok mutlu etti <3

      Sil
    11. Heyecanlandım bak şimdi. Sanırım gerçek hayatta arkadaşlarımin hep tek tip muzik dinlemesi sebebiyle kimseyle muzikle lgili muhabbet şansım olmuyor farklı tarzlara açık olmadıklarından. Halbuki ben melodi olsun enstrümanlari olsun ses olsun beğendiysem tınısı hoşuma gittiyse dinlerim. Şu sıralar 90lar türk pop vs. Sardı geçenlerde Rusça şarkilar dinliyordum arada bir açar pop dinlerim. Hatta sevdiğim şarkının coverlarini da dinlerim müzik guzel olsun yeter :))

      Sil
  5. Tebrikler sewal_asdfhjkl .Kullanıcı adını yazabilmek için ciddi bir emek verecektim ama kopyala yapıştır yapmak zorunda kaldım.Bu arada daha önce yorumlarını pek fazla görmemiştim sanırım biraz daha yenisin eğer tahminim doğruysa hoş geldin.Bu hafta ben sonunda düzenime geri dönmeyi başardım çok erken yatıp sabah 5 6 gibi kalkıyorum.Günümün tamamı stardoll'da ama başka hiç bir oyun oynamıyorum artık.Bu arada nice yıldönümlerine Özlem ❤❤.Umarım daha uzun seneler -hepimiz bilgisayar manyağı yaşlılar olarak stardoll oynayana kadar-bu blogta oluruz.Stardoll nasıl geçti bu hafta sizin için?Cuma günki kapanış benim açımdan harikaydı ve son 7-8 günde yaşanan entrikalar bütün hayatım boyuncaki kotamı doldurdu sanırım .Bunların yanında tasarım yapmaya geri döndüm ve tasarımlarımla ilgili destekleyici mesajlarınız için teşekkür ederim.❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm ❤ Ahahhah Stardoll'da kalan son 10 kişi falan olarak devam ederiz kendi kendimize o halde.

      Ben bu hafta oyundan hiç çıkış yapmadım neredeyse, sürekli olay vardı ben de resmen patlamış mısırımı alıp bilgisayar ekranında olayları takip ettim :D Şimdi birkaç gündür biraz duruldu gerçi. İBS'mizin başlaması da çok keyifli geldi bana, Begüm ve ben de katılımcılar gibi her gün kombin yaptık -ve ben her seferinde yetiştirmek için son dakika tutuşarak yaptım kombinlerimi-. Aslında yarışmacı olduğum bir İBS daha vardı ama jürilerin ani gelişen yoğunluğu sebebiyle iptal edildi, ben de şansa kazandım onu. Bir de onun kombinlerini yapacak olsaydım bu hafta her an Stardoll'da olurdum herhalde.

      Eski tasarımlarını bilmesem de dönmene cidden çok sevindim. Sana da söylemiştim, eski tasarımcı olduğunu bilmediğim için o saçı senin yapmana çok şaşırmıştım, aşırı iyiydi. Umarım satışa sunarsın ahahhda Yeni saçın da çok hoşuma gitti, dünkü Met kombininde görüp vuruldum direkt, onu da sen yapmışsın :) Aramızda bir yıldız doğuyor olabilir gibi geliyor bana, hadi bakalım

      Sil
    2. Bu hafta stardoll'a giremediğimiz gün hariç Stardoll'dan çıkmak imkansızdı.Boş vakitlerimi stardoll'daki eski düşmanlarımı stalklayarak geçirdim her anı entrika aksiyon doluydu.Hürrem Sultan Stardoll oynasa bu kadar olurdu.Saç tasarımlarımı satışa çıkarmak istiyorum ama geçen haftalarda cesaretimi kıran bir olay yaşansı o yüzden cesaret edip de aynı saçtan bir kaç tane alıp satışa koyamıyorum kimse almazmış gibi geliyor.Rengarek kıvırcık saçı kimse almasa bile en azından uzun zamandır aradığım karakterimi yansıtan bir saçım olmuş oldu diyip sevineceğim .(saçın yapımında tam bir dram hikayesi var )

      Sil
    3. woww ben tasarimci oldugunu bilmiyordum :o Su aralar baya kisi tasarim yapiyor ve iyi isleer cikariyorlar. Sende devam et. Takipte kalacagim hep :* ^-^

      Cesaretin asla kirilmasin. Yaptigin tasarimi en iyi seviyeye cikarmaya calis. Surekli dene. O zaman guzel seyler cikacaktir. Bunu benim degilde Germanottal'in soylemesi gerekiyordu :D hjgfjyuh

      Sil
    4. Biri gelip de ben bu saçı beğenmedim iade alır mısın diyince insanın cesareti cidden kırılıyor.

      Sil
    5. Aynisi bende de olsaydi muhtemelen bende oyle hissederdim. Ama bazen o kisilerin garezine daha iyi olmamiz gerekir. Kim o kiz sen bana isim versene bi? Kizlar kavga var, gidiyoruzzzz!!! :D :D

      Sil
    6. Copy den hesabı kapandı 3 gün sonra bu olaydan 🤣🤣🤣 ahımı almayacaktı.

      Sil
    7. Evet gerçekten tasarlamaya devam et çünkü bayağı iyi olmuş tasarımların :)

      Sil
    8. Teşekkür ederim.❤❤❤

      Sil
    9. Iyi olmus diyecegim kizin hesabinin kapanmasina :) Bazen insanlar karsidakini dusunmeden sacma sapan konusabiliyor. Biride sana denk gelmis. Karsiligini da hesabiyla odemis zaten :D Sen devam et bosver. ^-^

      Sil
    10. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:34

      Birinin bunu dediğini bilmiyordum gerçekten uyuz oldum. Bence tasarımların çok güzel ve tam gaz devam etmelisin. İyi ki kapanmış hesabı

      Sil
    11. Kız mesaj atmıştı ben tam sonuncusu da sarıldı diye sevinirken.Senden saç alsım ama hiç beğenmeidm iade alır mısın lütfen diye.

      Sil
    12. Tabii ki herkesin kendi fikridir ama insanların emek sarf ettiği şeylerde biraz daha hassasiyet gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Söylediği söz oldukça heves kırıcı çünkü. Bazı insanlar eleştirinin tam anlamını bilmiyor sanırım.

      Ayrıca bence canını sıkma çünkü tasarımların da gayet iyi ve ben kendini daha da geliştireceğini düşünüyorum. Bahsettiğin kişinin hesabının kapatılmasına üzülmedim desem yalan olur.

      Sil
    13. Belki daha önce bile dönerdim tasarım olayına ama o kız baya baya hevesimi kırmıştı.

      Sil
  6. Off, biri beni sustursun ya. Yazdığım yorumlar essay kıvamındaki uzunluklarda olmuş, kusura bakmayın. Bu eforumu ödevlerim için de sarf etmeliydim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu konuda tamamen aynı durumdayız bize haftada bir defa sohbet yetmiyor.

      Sil
    2. Ahaahhahahaghdgsajd Özlem ben kendimi frenledim bu hafta çok uzun yazmadım ama bu yazmayacağım anlamına gelmiyor :D

      Sil
    3. Hepimizde doluyuz Ozleeemmm :D :D kjfhkjg Bakalim bu hafta ne kadar yorum atacagiz. Bir ara yetisemiyrduk yorumlara.

      Sil
    4. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:35

      Aynı durumdayız az yazmaya çalışıyorum ama olmuyor galiba agshagdsd

      Sil
    5. Ya bu sohbet konularına yenilikler getirmemiz lazım kesinlikle :D Tek sayfada geçerli Disqus olsa onu buraya kurardım ama yok maalesef

      Sil
  7. Tebrik ederim :) Doll'u cok guzelmis ^-^ Tekrardan hosgeldin :)

    Yaa Ozlem ^-^ Duygulandim yaaaa. Bu arada aylar once gormustum senin eski blogunu ben :D :D djkshj Cakalim yaaa. Iyi ki geldin. Seviyorum sizi :*

    Sinava az kaldi. Sokaga cikma yasagi var. Benim yasitlarimda olanlar zaten cikamiyorduk. 19 yasinda oldugumdan baana komple yasakti. Dun bize izin verilmisti belirli saat. Ama dersim oldugundan cikamadim. Ne yapsin bu bunye? :D :D Birazdan yeniden derse girecegim. Icimde bir sıkıntı var. Yeterli calismiyorum gibi. 2. kez sinava girecegim. Artik gitmek istiyorum. Ingilizce ogrtmenligi gelmezse diye korkuyorum. Annemgile simdi size soracagim soruyu daha paylasmadim. Sizde ing ogretmenligi gelmezse Almancaya gitmeli miyim? 1 sene daha kalmak istemiyorum. Bir daha calismak istemememden degil, evden bir an once uzaklasmak istiyorum. Her sey ust uste geliyormus gibi. Ne yapmaliyim bilmiyorum. Ing dili ve edebiyati okuyup formasyon ile de ing ogretmenligine gecis yapabilirim ama hala kafamda sorular var. :/ Bazen dusunuyorumda keske uyumsuz filmindeki gibi olsaydik. 5 grup var. Hangisine yatkinsan ona gidiyorsun.Ne sinav var ne de baska bir sey. kjhdscij Isyan baslatiyorum. Imzalari asagiya birakin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce öğretmenliği gelmezse diye düşünmemelisin bence .Kendi kendini sabote ediyorsun böyle .Dilden sınava gireceksin değil mi? İçinden seni sabote eden sesi duymazdan gel.Sınavdan sonra hislerine göre bir b planı yaparsın nasıl olsa.

      Sil
    2. Benim anladığım kadarıyla sen iyi çalışıyorsun Meyra. Tabi ki tam olarak bilemem ama öyle bir izlenim verdin :D Yaparsın neden yapamayasın ki. Herkeste o his var. Sen elinden geleni yap, bi şekilde oluyor.

      Sil
    3. Meyracıımm kendine haksızlık etme gayet güzel çalışıyorsun. Benim de hedefim ilk önce İngilizce Öğretmenliğiydi fakat hazırlandığım yıl kötü şeyler yaşadığımdan motivasyonum çok düşmüştü ve doğru düzgün çalışamamıştım. Puanlar açıklandığında artık öğretmenliği kazanamayacağımı biliyordum çok üzüldüm ama tekrardan hazırlanmak yerine İngiliz dili ve edebiyatını tercih ettim. Şimdi geriye dönüp baktığımda iyi ki de o olanların hepsi olmuş ve bu bölümü okumuşum diyorum. Ve senin hedefinde olduğu gibi şimdi öğretmen de oldum. Kendini üzme, çalışmaya devam et. Eminim ki emeklerinin karşılığını alacaksın. Almanca konusunda kendine dönüp 4 yıl o bölümde mutlu olacak mısın ya da o işi yapmaktan haz alacak mısın sorularını sor. Cevapların seni çok güzel yönlendirecektir, eminim.

      Sil
    4. Soylediginiz her sey icin cok tesekkur ederim ama isin sonunun guzel biteceginden emin degilim. :/ Umarim biter ama bu son ay oldugundan boyle dusunmem normaldir herhalde. Almanca cok farkli bir dil her ne kadar ingilizceyle benzer yanlari olsada. Fakat ingilizceye gore cok az atamasi var, ayrica cokda isteyecegim bir bolum degil. Fakat ing ogretmenligi gelmezse tercihlerime onu yazmalimiyim emin degilim. Ing edebiyati bildigim kaadriyla cok zormus. Bizim hocamizin soylediigne gore kitap okumayi sevenler ozellikle gitmeliymis. Fakat ogretmenlige gore edebiyat fazla yorucu oldugundan cogu kisi edbiyatada sicak bakmiyor. Bir de girecegim ilk sinav yani tyt cok acayip bir sekilde dil sinavini fazlasiyla etkiliyor. Ozellikle de matematik. Hic bir alakasi olmayan iki farkli dersin bulustugu tek yer yks :/ Hocamiz gecenlerde sinav sisteminin yendien degisecegi hakkinda birseyler duydugunu soylemisti. 2-3 seneye en gec 4 seneye yeni degisiklikler yapilma olasiligi varmis. Bunu duydugumda da egitim sistemi bozuk benden ne bekliyorlar diye isyan etmistim jkhcfgkuyj :D Su son ayda elimden gelen her seyi yapacagim. Bu mesele sadece benim degil modamstardoll'unda meselesi oldu gibi :D :D Tesekkur ederim hepinize :)

      Sil
    5. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:44

      Meryem ben iyi çalışamıyorum, kazanamayacağım diyenler hep en iyi çalışanlar ve kazananlar oluyor. Seninde çok çalıştığını biliyoruz, kaygılanma lütfen. İstediğin bölümü okuyacağına eminim eğer olmazsa sana hangisi daha iyi gelecekse öyle davran. Almanca okumak yada bir sene daha çalışmak. Ama bunu kazanamazsan düşün çünkü bence kazanacaksın :D
      Benim arkadaşım ingiliz edebiyatı okuyor, ilk sene zorlanıyordu çok ödev verildiği için. İngilizce bir şiir çevirip onun özeti veya kompozisyonunu yazıp şiirin konusuyla alakalı yeni şiir falan yazıyorlardı. Hatırladığım ödevi bu adsadf Tabi hepsini ingilizce yazıyorlar, belirtmeme gerek yoktu galiba ama olsun adsfdf birde bir fotoğraf paylaşmıştı Romeo ve Julietin ingilizcesini okuyordu ve buradaki gibi ince bir kitap değildi.. Ama bölümünü çok severek ilerlediğini biliyorum.
      Benim bölümümde giyimdi ve bende çok zorlanıyordum 3 saatlik uykuyla yaşıyordum ama yine de çok severek yapıyordum. Bu yüzden senin yapacağından da şüphem yok

      Sil
    6. Meyra bunu yaşamış biri olarak söylemek istiyorum, asla başka bölümleri bu olmazsa diğer dil bölümünü seçeyim diye yaklaşma. Ben öyle yaptım Almanca yazdım ve çok mutsuz oldum. Geçen sene sırf tercih yaptığım için 13bine girmeme rağmen beni 20binlere attı ondan bu sene tekrar hazırlanıyorum. Bu benim gireceğim 4. sınav ve tek pişmanlığım bölümüm İngilizce'yken Almanca'yı seçmiş olmam.
      Bende senin gibi sürekli az çalıştığımı ve kazanamayacağımı düşünüyorum ama aslında ikimizde bu şekilde enerjimizi ve başarımızı düşürüyoruz. Eğer kendimize güvenirsek daha da başarılı oluruz. Ondan birbirimize iyi enerji gönderelim ve bu sene ne olursa olsun başaracağımıza inanalım! ❤️😊

      Sil
    7. Sınava hazırlık sürecinin sonuna yaklaştınız artık, onun verdiği bir gerginlik hissi var bir de üstüne şu anki durumlar var. Böyle şeyler hissetmek çok normal. Edebiyat okuyan biri olarak eğer sürekli okumaya, yazmaya, gramere (burası çokomelli çünkü beni bölümden soğutan şeylerden biri olmuştu) ve felsefe, tarih, psikoloji gibi sosyal bilimlere özel ilgin yoksa keyif alacağın bir bölüm olmayacağını söyleyebilirim. Almanca kısmında da Begüm kendi pişmanlığını söylemiş zaten. Önemli olan senin isteklerin. Hedeflerinden vazgeçme bence.

      Bir de sırf evden uzaklaşmak adına seni daha mutsuz edecek şeyleri yapma derim. Bu durumu kısa süreli değil uzun süreli olarak değerlendirmek daha doğru olur. Ben de senin çok çalıştığını düşünüyorum nedense, hepimize aynı izlenimi vermişsin :D Kendine olan inancını yitirme, biz sana inanıyoruz

      Sil
    8. Tesekkur ederim kizlar. Yaklsik 30-33 gun kaldi. O zamana kadar elimden geleni yapacagim. Soylediginiz seyler beni fazlasiyla motive etti. Umarim bu sene bende dahil, Begum, Mira ve diger calisanlar istediklerine ulasabilir ^-^ Siz olmasaniz kime icimi dokerdim acaba :D

      Sil
  8. Tebrikler sewal_asdfhjkl. Dollunun görünüşünü ve kombinini sevdim 💕

    Ben dün diş randevuma gittim. Lastik verdi takmam için, sanki dişimi söküyolar yerinden 6-7 kere takıp çıkardım. Gerçekten kötü :( Doktor belki bir dahaki randevuya tellerini çıkartırız dedi. İşte bu sevindirici oldu :D

    Gerçekten blog açmakla aşırı iyi yapmışsın Özlem. Ben bu kadar bilgilendirici bloga rastlamamıştım hiç. Yeni mağaza geldi mi diye ilk bloga bakıyorum, sonra siteye gidiyorum :D



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki Begüm de aynı şekilde. Bu işe yeteneklisiniz bence :D

      Sil
    2. Aynisi bende de var :D :D Bazen sd'ye girdigimde cikamiyorum gibi hissediyorum. Bloga bakayim, sd'de bir seyler olduysa adminlerim paylasmistir kesin diye :D

      Gecmis olsun bu arada. Ablamda tel takdirmayi dusunuyordu fakat doktor dislerin guzel niye taktiriyorsun diye alayci bir soylemde bulunmustu. Doktorlari cocuklugumdan beri sevmem acikcasi :D :D Sanki elinde testere ile geliyorlarmis gibi. :D Nedeni ise ben kucukken hastaneye gittgiimde igne yapmayin diye hep soylerdim. Doktorlarda anneme goz kirpip yapmazyiz derlerdi. Aradan 1 saat dahi gecmeden kolumu desmislerdi :D :D O yuzden saglik bolumune de pek iyi bakmadigimdan sayisali birakmistim. Ablamda hemsire :D Allah yardimcimiz olsun.

      Sil
    3. SENA shovturkiye23 Mayıs 2020 18:47

      Dişçiler en gerildiğim doktorlar olabilir adsfdfdf benim dişlerim de biraz çarpıklık var ama bu gerginlikten dolayı tel takmayı düşünmüyorum ama ileride iyice rahatsız olursam kısa süreli ve şeffaf alternatiflerine bakarım :D

      Sil
    4. Ay ben açmadım Begüm açtı :D Ben yancıyım

      Sil
    5. Ayy yanci lafina cok guldum :D Estagfrullah Ozlem'im :*

      Sil
    6. Ahahha yok Özlem onu anladım ama sonuçta blog açman buralara gelmene vesile olmuş :)) Bu yüzden Begüm ve sana teşekkür ederim bu güzel blog için 💕

      Sil
  9. Yaa şu an çok mutluyum, Ata ve Germanottal birlikte Rain on Me'den iki saç yaptılar. Ata'nın yaptığı saçı dün gördüğümden beri çok istiyordum ve limitli satacağı için alamayacağıma neredeyse emindim. Tüm Facebook gibi biz de Begüm'le pusuya yattık vee ikimiz de Gaga saçını alabildik. Başta 20 kopya satacaktı ama çok sevilince 40'a çıktı, yani artık çook da limitli bir saç değil. Yarın Rain on Me makyajımız ve kombinlerimizle geliyoruz hfdkafkdfjasg

    https://imgyukle.com/i/yuCVfS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eymen ve Meyra ise alamadıkları için ağlıyorlardı... :D Çok yakışmış ikinize de bayıldım ♥♥

      Sil
    2. Ya bu saç sende daha iyi durmuş, ben nedense yakıştıramadım bir türlü. Kombin bile yapamadım düzgünce fhfsafhgfs

      Sil
    3. Germanottal'ın saçına 300pp vermeyi isterseniz facebook'ta herkes satıyor.. :(( Çok teşekkürler bu arada ♥

      Sil
    4. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 01:39

      Güle güle kullanın ikinizde de harika duruyorr bayıldım, keşke bende Facebook kullansaymışım da Ariana saçını alabilseydim asdasdf olsun kaderime küsüp oturacağım adsahdhasd

      Sil
    5. 300 ne ki? Biri her partini 600'e almis. jhdkyugfyh Abartiliyor gibi. Dun aklimiza sey geldi. Belki Blackpink ile Lady gaga icin ayri gelir. Eger oyle bir sey olursa BP fani olarak bize ayri vermeleri gerek sjgfvjh Nobet tutacagim oyle bir sey olursa :D

      Sil
    6. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 15:15

      Onların da klibi çıkacak değil mi o zaman onu beklerim :D Ama ben face kullanmıyorum biriniz bana haber etsin ahhahah

      Sil
    7. Lady gaga ile olan klip yada audio (orasi tam belli degil fakat klip olmasi dilegiyle ^-^) 29 mayis'ta yayinlanacak. Sarkiinin ismi bile belli zaten. Sour Candy'di yanlis hatirlamiyorsam. Blackpink'in korece comeback sarkisi ise haziranin sonlarina dogru biliyorum.

      Eger yine Ulas ile Ata bir isbirliginde bulunursa ya da bu sarkiile ilgili bir sac yapacagi spoilerlarini verirlerse buraya yazariz senin icin :*

      Sil
    8. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 17:00

      Tamamdır çok teşekkürler bekliyorum umarım yaparlar yaaa sfadfdf

      Sil
    9. Klip gelecek mi bilmiyorum ama umarım böbreklerimizi satışa çıkarmamıza gerek kalmaz.... CHROMATICA 29 Mayıs'ta yayınlanırken geliyor şarkı, belki klip çekilememiştir karantina dönemine denk gelince

      Sil
    10. Karantina'dayken yine de klip cekiliyor. Fakat dedigin gibi cok cok yuksek ihtimalle klip falan gelmeyecek. Yoksa spoiler falan paylasirlardi yaa. Zaten daha 2 gun once rain on me geldi. Kiss and make up icinde gelmeyince uzulmustum. Bunda da hayalkirikligi olacak. :/

      Sil
  10. Selamm kızlar :D
    ❤️ ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 01:40

      Selaaam nerelerdesinnnnnn özlettin

      Sil
    2. Merhaba :* Umarim iyisindir ❤️❤️❤️

      Sil
    3. Ben de özledim canımın içi ♥️��
      İyi bayramlar diliyorum, nasılsınız napıyorsunuz bakalım ����

      Sil
    4. @bts_fire iyiyim canım benim sen nasılsın 💘♥️

      Sil
    5. SENA shovturiye24 Mayıs 2020 15:16

      Bende iyiyim neler yapıyorsuun

      Sil
    6. Bende iyiyim :) Tesekkur ederim. Oyle oturup ders calisiyorum. Bazen sohbete buraya falan geliyorum. Oructan cikinca bunyem bozuldu. Bir yemegi yemeden once 2 kez dusunuyorum. Yemek yerken sanki gunah islemis gibiyim jsgeauyc :D

      Sil
    7. Miraa özlettin kendiniii ♥

      Ahahahaha Meyra ben de öyleyim su içerken düşünüyorum oruç gitti diye :D :D

      Sil
    8. İyi bende bahçede oturuyorum bazen evler çok serin dışarısı sıcak hava almak için iyi oluyor ya, oruçtan çıkınca bende bir garip hissettim yemeğe bakıp duruyorum sanki yemek yasak gibi, iftardan 4 dk öncesi filan aklıma geliyor :D

      Sil
    9. Mira hoş geldiin özlettin kendini cidden. <3 Neyse ki haftaya görüşüyoruz ahahdhajd. Bahçenizin olması ne güzel ya, keşke benim de çıkma şansım olsa

      Sil
  11. Iyi bayramlar kizlar ❤️❤️❤️ Harcliklari kapmaya basladiniz mi? Karantina da ne isimize yarayacaksa. Yuksek ihtimalle Sd'ye yatiririm ben :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da iyi bayramlar ����.Ben de öyle yapmayı düşünüyorum dışarı çıkabilirsem .

      Sil
    2. Sana da iyi bayramlar canımın içi ❤️ valla sadecee anneanneme gidicez o da yakın olduğu için bu bayram biraz buruk geçecek gibi görünüyor ama sağlık daha önemli tabi herkes sağlıklı olsun da

      Sil
    3. İyi bayramlar canlarimmm.❤ ben artık harçlık veren konumuna geldim galiba kızlar :D

      Sil
    4. SENA shovturkiye24 Mayıs 2020 15:18

      Ahahaha Eymen :D banada sadece babam verdi. Sanırım yakında ss olucam bende hahaha
      Hepiniz iyi bayramlar kızlar

      Sil
    5. :D :D Iyi bakalim. Bu bayram tahmin ettigim gibi sd'yi kazandiriyoruz syukegfhj

      Sil
    6. İyi bayramlaar. Bu bayram benim de sadece annem ve babam para verebildi bana :D Ben kitap alışverişi yapacağım sanırım ama SD almak da cezbetmiyor değil :) Keşke top-up'ı bayram sonuna dek tutsalardı

      Sil
  12. Ben günlerdir pek uyuyamıyordum, bugün tüm o günlerin acısını çıkartacak kadar çok uyuduğum için oyunda da burada da pek aktif olamadım. Hepinize tekrardan iyi bayramlarr. Umarım bir sonraki bayramımızda daha iyi şartlar altında hep beraber oluruz yinee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah Ozlem :) Sanada iyi bayramlar ♥ Oructanda cikinca uyku duzenin iyice bozulmus olabilir. Kendine dikat et. ♥

      Sil
    2. SENA shovturkiye25 Mayıs 2020 14:37

      Umarımm ve iyi bayramlar sanada Özlem ♥ ben hala uyuyamıyoruum

      Sil
  13. Stardoll'un en sevmedigim yonu: Kombin, album, sahne yada benzeri seyleri yaparken sayfanin bir anda hata verip o igrenc gri rengine donmesi djgsgh Az once Ramazan bayrami sahnesi yapiyordum yarisma icin. Cokda guzel oluyordu. Bir anda sayfa hata verdi. :/ Uzucu bir durum. Allah kimsenin basina vermesin :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye25 Mayıs 2020 14:40

      Ayy geçmiş olsun canım kardeşim adasd çok kötü bir durum sinir krizi geçirtir acını hissediyorum umarım bir daha başına gelmez ♥

      Sil
  14. haha merhaba herkese öncelikle teşekkür ederim ve hayırlı bayramlar dilerim!! nice bayramlar olsun ama bu şekilde değil lütfen :( kalabalık olmayınca bayramların pek de tadı olmuyor gerçekten..Biz yine de o hissi vermek istedik ve iki gündür temizlik ve börek yapım süreci falan filan devam etti :/ nihayet kendime ayırdığım yatma sürecinin sonuna geldim ve eski günlük rutinime devam edeceğim. Sizi tanımak güzel, herkese kolay gelsin bugün sözümü kısa kesmeliyim. İyi bayramlar herkese tekrardan !!! - sewal_asdfghjkl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SENA shovturkiye25 Mayıs 2020 14:42

      İyi bayramlar ♥ bizde de aynı oldu temizlik börek tatlı. Ama ben sakinliği seviyorum işime geldi denebilir :D Ve umarım ben ve daha düzenine dönememiş olanlarımız da bir an önce döneriz

      Sil
  15. Korona sürecinde normalleşmeye gidiliyor bütün ülkelerde... Stardoll da bir normalleşmeye gitse mi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyorum Stardoll ekibinde şuan neler oluyor. Keşke bizi bilgilendirecek bir şeyler yayınlasalar ve bu koleksiyonlar daha ne kadar böyle gidecek söyleseler :((

      Sil
  16. Burası sormak için doğru yer mi bilmiyorum ama sizce stardoll bu sene sonu flash yüzünden kapanır mı yoksa sorunu çözüp bir müddet daha bizimle olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, hatta en doğru yer burası :D Ben kendi fikrimi söyleyeyim. Flash'ın 2020'deki bitimi aslında güncellemelerin bitmesi demek, yani biz tarayıcılar Flash desteğini kaldırmadığı sürece oyunu oynamaya devam edebiliriz. Ama Flash güvenlik açıklarıyla dolu bir sistem olduğu ve çoğu güncelleme bu açıklardan oluşan sorunları çözmekle alakalı olduğu için güncellemelerin devam etmemesi çok büyük bir problem ve tarayıcıların desteğini çok da uzun süre devam ettirmesi mümkün değil. Flash tabanlı oyunların çoğu farklı sistemlere yöneliyor, Stardoll'un da bu yolu izlemesi en mantıklı olan. Ben Stardoll'un kapanacağına çok inanmıyorum ama yine de her ihtimale hazırlıklı olmalıyız gibi geliyor :D Virüs salgınının Flashsızlaştırma ve oyun içi diğer çalışmaları sekteye uğratması benim canımı sıkıyor maalesef, sonuçta zaman daralıyor

      Sil
  17. SENA shovturkiye28 Mayıs 2020 14:26

    Lady Gaga, BLACKPINK - Sour Candy çıkmış kızlaar, şuan dinlerken yazıyorum klibi yok sanırım ben audio dinliyorum şuan. Kore popa uzağım ama Gagayla birleşince ben sevdim ya şarkıyı
    Sizce beklediğimiz gibi saç tasarımları çıkar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klibi bildiğimiz kadarıyla yok ama umarım gelir. Çok mutlu olurum cidden :) Şu an bulamadım ve hangisi olduğunu hatırlamıyorum ama ATRL forumda bir moderatörün bir klibin karantina öncesi çekildiğini yazdığını okudum. Umarım doğrudur bilgi.

      Şarkı benim beklediğim kadar iyi değil. Blackpink'le Gaga'nın uyum sağlayamadığını düşünüyorum. Bu arada bugün albüm sızdı, onu da önden dinlemiş oldum, o da kocaman bir hayal kırıklığı benim için. Moralim yerlerdeeeee. Muhteşem bir visual tema harcanmış

      Sil
    2. Ayyy gordummmm. Ama benim cok hosuma gitmisti yaa. Lisa'nin kisimlari ozellikle cok hosuma gitti. Kiss and make up sarkisinda dua ile bp daha uyumluydu. Onunla karsilistirirsak kiss and make up'i secerim. Ama bu da cok guzel. Ben sevdim yaa. Bp'den cok Lady Gaga havasinda bir sarki. Sadece korece kisimlarin daha cok olmasini isterdim. Sac'da gelecegini sanmiyorum. Cunku yine klip cekilmez gibi. Rain on me'yi youtube'da gecti. Diger listeleri bilmiyorum daha. Ama klip cikmaz yaa. Zaten bp comeback yapacak.

      Sil
  18. Arkadaşlar önerebileceginiz şöyle güzel kıyıda köşede kalmış bildiğiniz harika sarkilar var mı her tarza açık olduğum için tür farketmiyor şu sıralar çok boşluktayım ya oynatma listemi 100 kere dinlemişimdir herhalde :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder