Ana içeriğe atla

Vinyl Yeni Mini Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Bu hafta ne yazık ki her zaman ki gibi gelen koleksiyonları günlük olarak paylaşamadık çünkü üniversiteye başladığım için son 2 hafta benim için çok yoğun geçti ve bu hafta ne yazık ki zaman bulamadığım için pazartesinden bu zamana yayınlanmış Vinyl mini koleksiyonlarını bu yazıda toplu olarak yayınlamak istedim.


Pazartesi Koleksiyonu

Bu koleksiyon ne yazık ki  benim için şuana kadar gelmiş mini koleksiyonlar arasında en kötülerinin arasına girdi. Hem kombin seçimi hemde grafik kalitesi bakımından çok kötü bir koleksiyon olmuş.

Fiyatları 12 sd ile 16 sd arasında ve bir adet 135 sc değerinde ürün bulunuyor.



Salı Koleksiyonu

Erkek dolların yeni koleksiyonlar isteklerini dikkate alan Stardoll artık neredeyse her hafta erkek dollar için de koleksiyon çıkarmaya başladı ve ben bu sefer seçtiklerini çok beğendim. Her ne kadar kalitesi orijinal halinden daha kötü olsada kullanılabilecek parçalar olduğunu düşünüyorum.

Fiyatları 12 sd ile 14 sd arasında ve 130sc ve 135 sc değerinde ürünler bulunuyor.


Çarşamba Kombini

Bugünün koleksiyonu ben gerçekten çok beğendim. Tribute sezonununa özlemimden dolayı mı bilmiyorum ama Fendi kombini görmek beni heyecanlandırdı. Özellikle de renk seçimi çok hoşuma gitti.

Fiyatları 9 sd ile 20 sd arasında ve bir adet 130 sc ve 145 sc değerinde ürünler bulunuyor.

Ürünlerin Orijinal Versiyonları;








Çekilişe gelecek olursak, görüşlerini yorum olarak yazanlar arasından çekilişle seçilecek bir kişiye 50 sd dilek listesi ürünü hediye edeceğim. Çekiliş yarın yeni koleksiyon yazısını paylaştıktan sonra açıklanacaktır. Yorumunuzda nickinizi de belirtmeyi unutmayın! :)


Yorumlar