Ana içeriğe atla

Archive Yeni Koleksiyonu

 

Herkese Merhaba!

Bir cuma klasiği olan Archive koleksiyonunda bu hafta YSL koleksiyonuna yer verildi. Stardoll'a geçen hafta bir kaç Tribute mağazasından oluşan bir öneri yollamıştım ve önerilerimi dikkate alıp bu koleksiyonu getirmelerine çok sevindim. Yinede koleksiyon tamamen benim önerilerimden oluşmuyor, ekip benim önerimi ve kendi seçtiklerini bir araya getirerek bir koleksiyon hazırlamış. Çoğu kişi ürünler değerli olduğu için mutsuz olsada hala bu koleksiyona sahip olmayan çok fazla kişi olduğundan ve Otto tarzı mağazalar görmekten sıkıldığımızdan bence olabilecek en iyi koleksiyonlardan biri olduğunu düşünüyorum.

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak, 12-35 Stardollar arasında değişiyor ve hiç Starcoins ürünü yer almıyor. 


Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın! :)








Ürünlerin seçildiği YSL koleksiyonları;







Yorumlar