Ana içeriğe atla

Stardoll Game Launcher'a Alternatif Bir Yöntem

 Herkese merhaba!

Flash tabanlı olması sebebiyle 2021 yılına dek internet tarayıcıları üzerinden oynanabilen Stardoll, hepimizin bildiği gibi 2020'nin son günlerinde kendi game launcherını yayınladı ve kullanıcıları bundan sonra bu uygulama üzerinden oynamaya teşvik etti. En çok kullanılan Chrome ve Firefox gibi internet tarayıcılarının 2021'de Flash desteğini kaldırmasıyla büyük çoğunluğumuz da bu uygulamayı kullanma durumunda kaldık.

Ancak ne yazık ki uygulamanın ciddi bir yavaşlık sorunu var ve bu da kullanıcıların oyun performansını çok etkiliyor. Ben bunu kendi adıma en çok 1 ay kadar önce gelen son Limited Edition koleksiyonunda deneyimlemiştim. Limitli bir koleksiyonun gelişiyle beraber binlerce oyuncu oyuna akın edince uygulama bende kullanılmayacak kadar yavaş olmuştu. Ayrıca partilere gittiğim zaman beyaz ekran hatası alıyordum ve kombin değiştirmek de bir eziyete dönüşüyordu. Bu gibi problemleri birçok kullanıcı yaşadığı için oyunun sosyal medya platformlarında Maxthon Nitro adlı bir tarayıcının adı hızla yayılmaya başladı. Ben internette çok popüler olan bir tarayıcı olmadığı için bir süre deneyimlemeden bunu blogda paylaşmak istememiştim ancak dünkü son limitli koleksiyonda yine bir sürü kişinin ürün almakta zorlanması yüzünden artık burada paylaşmanın kesinlikle gerektiğini düşündüm :)

Maxthon Nitro aslında internet sitesinde göreceğiniz üzere hızlı bir tarayıcı vaadi veriyor ancak başta Google olmak üzere bazı internet servisleriyle %100 uyumlu olmadığı için bir tarayıcı olarak ne kadar rahat kullanılır bilemiyorum. Ben bu sebeple sadece Stardoll'a girmek için tarayıcıyı kullanıyorum. Tarayıcıyı indirince kurulum saniyeler sürüyor, sonrasında kendiniz özel kurumlar vs. yapmadan hemen kullanmaya başlayabiliyorsunuz. Minimal arayüzü ve hızıyla kesinlikle resmi uygulamadan çok daha rahat olduğunu ve zaman harcamadan kullanılabildiğini söyleyebilirim. Ayrıca oyuna erişebilmek için Flash Player'ı indirme gibi bir durum söz konusu değil, tarayıcıyı açtıktan sonra Stardoll'a hemen erişebiliyorsunuz. Ancak konuştuğum kişilerden duyduğum kadarıyla tarayıcının ne yazık ki Mac desteği şu an için yok.


Tarayıcının resmi indirme linkine gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.


Siz bu tarayıcıyı kullanıyorsanız sizlerin de deneyimlerini öğrenmeyi çok isterim. Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum! :)

Yorumlar