Ana içeriğe atla

Young Hollywood Yeni Koleksiyonu

 Herkese merhaba!

Geçtiğimiz haftalarda düzenlenen Grammy Ödüllerindeki görünümlerden esinlenerek hazırlanan yeni bir Young Hollywood koleksiyonu bugün yayınlandı. Limitli koleksiyonları unutur vaziyete geldiğimiz uzun bir yıldan sonra yavaş yavaş tekrar onları görmek ister istemez insanı mutlu ediyor :)



Tek kattan oluşan koleksiyonda fiyatlar 35-150 Stardollar arasında değişiyor ve tabii Starcoins ürün yer almıyor. Ürünlerin hiçbiri Superstar özel değil. Yazının yayınlandığı bu saatte stokların büyük kısmı tükenmiş durumda.


Koleksiyondaki lookların gerçek versiyonları:


Doja Cat - Roberto Cavalli tasarımı



Harry Styles - Gucci tasarımı



Megan thee Stallion - Dolce & Gabbana tasarımı



Dua Lipa - Versace tasarımı


Taylor Swift - Oscar de la Renta tasarımı


Ben koleksiyonu çok sevdim ancak biraz küçük buldum. Dua Lipa'nın törendeki her kıyafeti çok ikonikti ve hepsini birden burada görmeyi çok isterdim. Ayrıca Beyonce'nin look'u da çok rağbet görecek şık bir looktu, onun gelmemesine epey şaşırdım. Chloe x Halle kardeşlerin lookları da Stardoll'a epey yakışırdı diye düşünüyorum. 

Siz gelen ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz, istediğiniz ürünleri satın alabildiniz mi? Sizce orijinal lookların hakkı verilmiş mi? Görmek istediğiniz ama gelmeyen looklar var mı? Görüşlerinizi ve kombinlerinizi merakla bekliyoruz! :) Herkese keyifli ve sağlıklı bir hafta sonu diliyoruz.

Yorumlar