Ana içeriğe atla

Callie's Picks: Royalty Picks

 


Herkese Merhabalar!


Stardoll'da bugün Royalty üyelerin önerileriyle oluşturulmuş yeni bir Callie's Picks koleksiyonu yayınlandı. Koleksiyonun geneli çok çekici gözükmese de içlerinde güzel ve değerli parçalar bulunuyor.


2 katlık koleksiyonda fiyatlar 7-32 Stardollar arasında değişiyor ve 2 Starcoins ürün yer alıyor. Ayrıca sadece Royalty üyelere özel 2 ürün bulunuyor.


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi ve kombinlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın :)






Callie'nin koleksiyona özel yazdığı notun Türkçe çevirisi;


"Selam Bebekler,

Bu koleksiyon için hepinizden ilham aldım.

Karışık tarzlarınızın etkisine girdim ve size arşivlerden gerçekten ikonik parçalar getirdim.

Her şey doğru tonları karıştırıp eşleştirmekle ilgili, bu yüzden Handkerchief top ile mavi jeanler ve Tulle etek iyi gidecektir.

Bu koleksiyonda size önerilerimi verdim bundan dolayı sizinkileri yakında görmeyi umuyorum.

 Keyfini çıkarın!

xoxo, Callie"


Yorumlar