Ana içeriğe atla

Limited Edition Yeni Koleksiyonu

 

Herkese Merhabalar!

Dün bu yazıda da duyurduğumuz gibi bugün Limited Edition koleksiyonu yayınlandı. Aslına bakarsanız benim bu koleksiyon için beklentim çok düşüktü hatta limitli olmayacağını bile düşünüyordum ondan dolayı bana göre koleksiyon gerçekten hoş geldi. Sadece bu koleksiyondaki ilk kattaki ilk elbiseyle ikinci kattaki ikinci kombinin üstünü manasız buldum. Gerçekten LE kalitesine yakışan ürünler olmamış bence.


Koleksiyonda fiyatlar 30-140 Stardollar arasında değişiyor.  Arka plan ise 100 sd değerinde.


Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :)




Arka plan;



Ürünlerin orijinal versiyonları;


Thom Browne Spring 2018 Menswear



Moschino Fall 2021 Ready-to-Wear


Versace Spring 2020 RTW


Gucci Fall 2021 RTW











Ürünün orijinal hali için Sono'ya teşekkür ederim. ♡

Ayrıca bu tür koleksiyonların spoilerlarına daha kolay ulaşmak için discord kanalımıza katılabilirsiniz.
Dc Kanal linki: https://discord.gg/2FBkAN5DEj


Yorumlar