Ana içeriğe atla

Modam Stardoll 2 Yaşında | Çekiliş

 Herkese merhaba!

Bundan tam 2 sene önce, 8 Nisan 2019'da Begüm bu blogu kurdu. O günden beri Begüm, aynı yılın 24 Mayıs tarihinden beri de ben bu blogda birlikte yazıyoruz. Her ikimiz için de burası artık bir hobiden çok onlarca arkadaş edindiğimiz çok değerli bir ortam haline geldi. Blogda şu an 1100'ü aşkın içeriğimiz, 125 kayıtlı takipçimiz ve on binlerce yorumumuz var. Bizim yazıya ve görsellere döktüklerimizin okuyucularımızın yorumlarıyla birleşimi burayı bizler için kocaman bir arşive çevirdi adeta :) Bu 2 yılda yanımızda olduğunuz ve samimiyetinizi bize de açtığınız için kocaman teşekkürler! Dilerim yıllar sonra da bu blogda hep birlikte buluşabiliyor oluruz. 

Dürüst olmak gerekirse 2 sene önce bu blogda yazmaya başlarken bu kadar uzun süre devam ettirebileceğimi kendi adıma hiç düşünmemiştim. O zaman yıllar sonra oyuna dönmüştüm ve her zaman olduğu gibi bir süre oynayıp hevesimi alırım diyordum, oyun da şu anki haline kıyasla pek aktif sayılmazdı zaten. Ancak bu blog bana kattığı bir sürü insan ve arka planda kalan moda, dekor, yazı yazma gibi pek çok ilgi alanını da yanında getirince 2 yıldır oyuna ara dahi vermez oldum. İyi ki de öyle olmuş :) Tabii ki okuyucularımızın yanı sıra bu süreçte hep yanımda olan çok önemli bir isim daha var: Bana güvendiği ve burada yazma şansını bana verdiği, ancak en önemlisi harika bir dost olduğu için Begüm'e sonsuz teşekkürler! Umarım biz yıllarca burada yazıyor oluruz :)


Modam Stardoll'da yazan sadece Begüm ve ben olabiliriz, ancak blogu blog yapan okuyucularımız olduğu için bu yıl dönümü aslında hepimizin :) Bu sebeple 3 kişinin kazanacağı küçük bir çekiliş açmak istedik. Çekilişi hem blogda hem de klüpte düzenliyor olacağız ancak her ikisine de ayrı ayrı katılabiliyor olacaksınız, çekilişlerin ödülleri farklı olacak ve kazananları ortak havuzdan seçilmeyecekler. Her iki çekilişimiz de 13.04.2021 tarihinde sona erecektir.


SADECE BLOGDAN KATILABİLECEĞİNİZ SAÇ ÇEKİLİŞİ:


GuapaHADA10 tasarımı bu saçın çekilişine katılmak için tek yapmanız gereken aşağıya yorum olarak nickinizi bırakmak. 


SADECE BLOG KULÜBÜMÜZDEN KATILABİLECEĞİNİZ 2 KOMBİN ÇEKİLİŞİ:




Benim ve Begüm'ün Plaza'da sevdiğimiz ürünler ve tribute sezonundan ayrı ayrı seçtiğimiz ürünlerle oluşturduğumuz bu iki kombini iki farklı kişi kazanacak. Bu çekilişe katılmak için ise kulübümüze üye olup bu linkteki konuya katıldığınızı yazmanız gerekiyor. 


1. kombinde kullanılan ürünler:

Y Project Tribute - Accordion Bag

Y Project Tribute - Y Project Inspired Jeans

It Girls - Gold Hoops Earrings

Vinyl - Leather Black Belt

Fallen Angel Girls - Cropped Freyed Top

Y Project Tribute - Y Project Inspired Rock Tee

Vinyl - Black Stiletto


2. kombinde kullanılan ürünler:

Fendi - Fendi Inspired Small Yellow Bag

Fendi - Yellow Bodysuit

Schiaparelli - Gold Earrings

Y Project Tribute - Y Project Ruffle Skirt

Velvet Orchid - Gold Chain Belt

Vinyl - Heel LUX


Katılacak herkese bol şans!


Biraz da bu 2 yılın görsele dökebildiklerini hatırlayalım istiyorum. Blog partilerimizden bende olanlar bunlar, sizde varsa sizdekileri de yoruma bırakabilirseniz sevinirim :)

















Siz blogumuzu ne zamandan beri takip ediyorsunuz? Favori bir yazınız vs. var mı? Görüşlerinizi merakla bekliyoruz! Bu arada 2. yılı kutlamak için bugün ilerleyen saatlerde temamızda da bir değişikliğe gideceğiz, umarız yeni temayı seversiniz. Nice mutlu senelere! :)

Yorumlar