Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Radar #5


Herkese merhaba!
1 yıl gibi uzun bir aradan sonra Radar'a devam ediyoruz. O yüzden hiç uzatmadan direkt yazıya girelim istiyorum. Bakalım bu hafta Radar'ımıza kimler takılmış? :)


MODA


RIN, oyunda gördüğüm en kendine has tarza sahip kullanıcılardan biri. Bu kombini de bu durumun bir istisnası değil kesinlikle. RIN, interiorun atmosferine de çok yakışan bu kombini müthiş bir detaycılıkla oluşturmuş ve kendi dolluna özgü dokunuşları katmayı ihmal etmemiş. Onlarca parça kullanmasına rağmen her şeyin bir setmişçesine uyum sağlayışı harika görünüyor.




2000li yıllardan kopup günümüze gelmiş görünümüyle DORKIF, tıpkı oyunun "Bebek Giydirme" sekmesindeki ünlü dollara benziyor. Oyunda eski grafikli ürünlerin alım-satımı çok sık ve ciddi paralar üzerinden yapılıyor ancak çok az kullanıcı gerçekten o ürünleri kullanıyor. DORKIF'in bunu yapıp tam da Y2K estetiğini nostaljik bir şekilde günümüze getirmesine bayıldım. Aksesuar seçimleri harika.




DEKOR


Bay_watch11, DIY harikası suitiyle görür görmez beni büyüledi. Ben daha hazır interiorlara oda dizaynı yapamazken kendisinin bir sokak ve apartman seti kurmasına imrenmedim dersem yalan olur. Her yerin bitki ve ağaçlarla dolu olması da suite çok keyifli bir sokak havası veriyor.



nikitaposh1 ise Millionaire Mansion'ının üst katını DIY ürünlerle birleştirerek şu zamanlarda tam da içinde yaşamak istenilecek bir villa dekoru yapmış. Suitin duvar, pencere, kapı ve çatı gibi parçalarını yerleştirme şekli suite derinlik ve gerçekçilik katmış. Ayrıca zevkli bir şekilde seçtiği aksesuar ve mobilyaları suitin her yerinde baskın olan bitkilerle birleştirmesini çok sevdim.


TASARIM


Arialasa son zamanlarda Facebook'ta dikkatimi çeken çok yetenekli bir tasarımcı. Çok kısa süre içerisinde az partla detaylılıkları her geçen gün artan yepyeni saçlar yapıyor. Bu şekilde devam ederse kendisinden daha çok söz edeceğimize eminim.

1. saç: 89x3 Stardollar
2. saç: Satışta değil

Stardoll hesabı



uchihatomato ise birkaç aydır beni yeteneğiyle ayrı, üretkenliğiyle ayrı hayran bırakan bir başka isim. Kendisinin tasarımlarına yetişebilmek biraz zor çünkü 2-3 günde bir aralarına mutlaka yenilerini ekliyor ancak bu da tasarımları içerisinde büyük bir çeşitlilik olarak dönüyor. Tasarımcının oyun içerindeki tanıtımına göre farklı farklı ilgi alanları onun tasarımlarına ilham kaynağı oluyor. 

1. saç: 84x4 Stardollar
2. saç: Satışta değil
3. saç: Satışta değil
4. saç: Satışta değil 



Son günlerin çok konuşulan tasarımları:


Son günlerde oyun içerisinde bariz bir durgunluk olsa da bunun popüler tasarımcılar üzerinde etkisi yok denecek kadar az. Örneğin Evita.'nın ilk resimde görebileceğiniz yepyeni yüz tasarımı her zamanki gibi ilgiyle karşılandı. Ben bu tasarımda maskeleri ve dudağı çok sevdim, özellikle maskelerin uzun süre rahatlıkla kullanılabileceğini düşünüyorum. Bu tarz dudakları kullananları da çok görüyorum.

2. resimdeki Exilien- tasarımı saçın parçaları Bazaar'da her defasında saniyeler içerisinde tükendi. Benim kendi parçalarımı toplamam 2 günümü aldı. Saç çok partlı ve yüksek fiyatlı olmasına karşın detayları ve pek çok dolla yakışacak yapısıyla çok sevildi.

3 ve 4. resimlerde ise pek çoğumuzun eski hesabı liability ile tanıdığı Lordeline'ın iki farklı renkte benzer kesimlerdeki saç tasarımları yer alıyor. Bu modellerden kahverengi olan bence kendisinin son zamanlardaki en iyi ve farklı tasarımı. Siz de benim gibi oyundaki uzun saçlardan sıkılanlardansanız modern kesimli bu saçlara göz atmanızı tavsiye ederim.

1. yüz tasarımı: Evita. - 111x8 Stardollar
2. saç tasarımı: Exilien- - Satışta değil
3. saç tasarımı: Lordeline - 99x3 Stardollar
4. saç tasarımı: Lordeline - 99x3 Stardollar


Bu haftalık bu kadar! Siz de Radar'a takılmak için buraya yorum yapabilirsiniz, bana Stardoll veya Discord kanalımız üzerinden yazabilirsiniz, ya da benim sizi bulmamı bekleyebilirsiniz! Her türlü önerinize açığım ancak önceliğim her zaman için daha az bilinen kullanıcılarda olacak. En kısa sürede Radar'da tekrar görüşmek üzere!

Yorumlar