Ana içeriğe atla

Yorum: Limited Edition

 


Herkese Merhabalar!

Son Limited Edition koleksiyonun çıktığı hafta bir yorum yazısı paylaşmayı istemiştim fakat nedense içimden bir türlü yazmak gelmedi ve bu yazı bu zamana kadar sarktı. Biraz geç olsada umarım hoşunuza giden bir yazı olur. :)


İlk olarak koleksiyonda önerdiğim bir kaç parçayı görmek beni gerçekten çok mutlu etti ve bu sıralar gördüğümüz koleksiyonlara kıyasla seçilen ürünlerin hem daha modern parçalar hem de grafik kalitesi bakımından en azından beklentiyi karşılayacak kadar iyi olduklarını düşünüyorum.. Fakat normalde gelen limitli koleksiyonlarda seçilen kombinlerin arasında uyum göze çarparken bu koleksiyondaki kombinlerin birbirleriyle bir uyum içinde olduğunu söyleyemeyeceğim. Ayrıca koleksiyondaki ürünlerin yine normal Le koleksiyonlarına göre daha az olduğunu görüyoruz. Yine de en azından koleksiyon içinde hatırı sayılır miktarda aksesuar bulunması ve normale göre grafiklerinin iyi olması bizler için bir artı durum. Özellikle takı ve çantalara bağımlı biri olarak gelen parçalar beni gerçekten hoşnut etti ve bir çok kombinle de güzel gidecek parçalar olduğunu düşündüm.

Chrystal Hoops Earrings  Limited Chocker Bamboo Handle Bag  | Purple Croc Bag Chain Link Earrings


 Koleksiyondaki diğer parçalara gelecek olursak özellikle benim favorilerimden biri Roman Style Dress (Orijinal hali Versace Spring 2020 RTW koleksiyonundan) oldu. Diğer ürünlere kıyasla gölgelendirmesi çok iyi yapılmış ve kumaş detaylarını çok iyi verilmişti. Bir diğer favorim ve önerilerimden biri olan Chrystal Pants (Orijinal hali Gucci Fall 2021 RTW koleksiyonundan) grafik bakımından beni mutlu etmedi de üzmedi de. Klasik Stardoll'da görmeye alıştığımız bir kalitede geldi. Genel olarak yakınacağım nokta Stardoll'un bu aralar çıkardığı pantolonlarda görülen başarısızlığı. Her nasıl oluyorsa oyun virüsün başlamasıyla pantolonların özellikle paça kısımlarını düzgün yapamamaya başladı. Gayet normal başlayan bir pantolonun paça kısımlarına doğru inmeye başladığımız zaman paçalarının saçma sapan bir şekilde şekillenmeye başladığını görebiliyoruz. Ayrıca Chrystal Pants'in orijinal haline baktığımız zaman pantolonun oyundaki halinden aslında daha uzun bir pantolon olduğunu görüyoruz fakat bu benim için çok büyük bir sorun olmadı çünkü kombinlere farklı bir hava kattığını düşünüyorum. Son iki favorimde GC Bootpants ve High Striped Stiletto'ydu İkisininde benzerlerini veya farklı renklerini oyunda daha önce görmüş olsak da  High Striped Stiletto'nun daha kaliteli bir versiyonuna sahip olduk ve GC Bootpants farklı deseninden dolayı benim gibi çoğu kişinin de favorisi oldu.



Chrystal Pants High Striped Stiletto Roman Style Dress  | GC Bootpants 


Koleksiyonda bulunan erkek kombinlerine değinecek olursak farklı bir tarzda olması ve kız dolların kullanabileceği parçalar içermesi -özellikle Grey Skirt Man parçası-hoşuma gitmiş olsada zaten erkek dollar için az parça gelirken bu seçilmiş parçaların onlar için çok uygun olup olmadığı konusunda çok bir fikrim yok aslında. Bana kalırsa bu kombinlerin yanı sıra erkeklerin daha rahat kullanabileceği parçaları da bu koleksiyona eklemeleri erkek kullanıcılar için daha kullanışlı olabilirdi. Koleksiyonun gelişinden bu yana bir ay geçmiş olsa bile bu kombinlerdeki bazı parçaların stoklarında hala ürün bulunuyor.



Son olarak bu koleksiyondaki başarısız ürünlere gelecek olursak bana göre Biege Corset Dress ve Swan Dress bunlardan biri. Biege Corset Dress (Orijinal hali Alexander McQueen Spring 2021 RTWdaha önceden Mini Koleksiyonlarda gördüğümüz elbiselerden birinin sadece deseninin değiştirilmiş hali gibi duruyor ve etek yapısıyla birlikte eteğin uzunluğu benim hoşuma gitmeyen detaylardan. Swan Dress'in (Orijinal hali Moschino Fall 2021 Ready-to-Wear) ise bana göre başarısız olma sebebi bence genel olarak koleksiyonla uyumsuz olması ve önemli bir parçası olan pembe kuğunun üstündeki detayların çok baştan savma yapılmış olması. Ayrıca ürün genel olarak benim tarzım değil ve orijinal versiyonu bile bence kötü görünüyor, ondan bu koleksiyon için iyi bir seçim olduğunu düşünmüyorum. Bahsetmeye değer bulduğum son ürün ise Heart Clutch Neon. Gelen iki adet başarılı çanta arasında başarısız yapımı bence çok sırıtıyor ve bu koleksiyonda olmasa çok daha iyi olurmuş diyebileceğim ürünler arasında.

Biege Corset Dress Swan Dress | Heart Clutch Neon


Bu koleksiyondaki parçaları kombinlemek benim için zor oldu ve çok tatmin edici kombinler yapamadığım için koleksiyonun çıktığı hafta yapılmış hoşuma giden kombinleri buraya eklemek istedim. Belki benim gibi kombinlemekte zorlandıysanız aşağıdaki kombinler size ilham olur.

Hoşuma giden kombinler;









Umarım bu yorum yazısını beğenmiş ve keyifle okumuşsunuzdur. Düşüncelerinizi ve sizin yaptığınız kombinleri bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar