Ana içeriğe atla

Sohbet #34

 Herkese merhabalar! 

Öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum :) Umarım bu bayram sevdiklerinizden uzak geçirdiğiniz son bayram olur. 

Bu seferki sohbet yazımızın kapak dollu sue281 oldu. Bir sonraki sohbet yazısında da aynı şekilde bu konunun altına kendi dolluyla alakalı resim atan kullanıcılardan rastgele seçeceğimiz bir kişi kapak dollu olacak ve blogun yan kolonunda da görebileceğiniz Sohbet kısmında dollunun resmi yer alacak. Sohbet yazılarında paylaşacağınız bu resim kombininiz olabilir, yeni yaptığınız bir suite dekoru olabilir, tasarımlarınız olabilir, hiç fark etmez. Kendi dollunuzu kullandığınız sürece her şekilde resim atabilirsiniz.


Aslında sizlerin de bildiği üzere Sohbet konularını genelde hafta sonu açıyoruz ancak hem bayram vesilesiyle hem de gelecek Subcouture koleksiyonuna dair konuşmalar için bu seferlik konuyu biraz erkene çekmek istedim. Gelecek koleksiyonun spoilerları erken çıkarsa burada sizlerle paylaşmaya çalışacağız. Çok uzun zamandır Sub olmadığı için artık nasıl bir şey gelecek ben epey meraktayım. Umarım bununla beraber önümüzdeki aylarda hotbuys, Strike a Pose gibi unutulmuş pek çok Stardoll konsepti ve mağazası da geri dönüş yapar.


Geçen gün Begüm'ün doğum günü için partideyken Tuğçe çok hoş bir fikir ortaya attı: birlikte bir müzik listesi yapmak! :D Bu yazıda sizlerden şarkı ya da sanatçı önerilerinizi bekliyoruuz. Bir sonraki sohbet yazısında sizlerin önerileriyle bir playlist paylaşacağız. Hem dinleyecek bir şeyler arayanlar için iyi olur, hem de birbirimizle sevdiğimiz müzikler hakkında konuşmuş oluruz. Hatta ben ünlü dedikoduları yapmaya da varım, geçen günkü partide yarım kaldı :P


Son olarak kulübümüzde bayram özel olarak 3 gün boyunca saat 18.00'de "Ürünü Bul, Senin Olsun" serimizi devam ettireceğim. Yarın ya da cumartesi günü muhtemelen bulunacak ürünler arasında Subcouture da olacak. Bu yarışmada ben benim ya da Begüm'ün suitine bir ürün saklıyorum ve o ürünün yerini doğru bulan ilk kişiye ürünü gönderiyorum. Önümüzdeki günler içerisinde bayram özel başka etkinlikler de mutlaka olacak. Hepinizi bekleriz!


Bu bayramı kutlayan herkesin bayramı tekrar kutlu olsun :3 Yorumlarda buluşalım!

Yorumlar