Ana içeriğe atla

Yorum: Subcouture

 


Herkese Merhabalar!


Yorum serimize çok uzun zamandır devam etmiyorduk. Yorum yazılarını sadece Özlem yazıyordu ve bu sene sınavdan dolayı yoğun olduğu için ne yazık ki blogda yazdığı eski serilere bir süre ara vermek zorunda kaldı. Özlem kadar iyi yazabilir miyim hiç bilmiyorum ama bu koleksiyon için bir şeyler yazılması gerekiyor gibi hissettim.


Öncelikle koleksiyon genel olarak aşırı kötü değil fakat Subcouture gibi markaya yakışan seçimler yapılmamış özelliklede tüm üyelerin bu koleksiyon için çok yüksek beklentileri varken. Koleksiyondaki çoğu ürün bence modası geçmiş ürünler ve Stardoll gibi bir "Moda" oyunun çalışanlarının bunlara özellikle dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum. Koleksiyondaki parçaları kendileri mi seçiyorlar yoksa üye önerileri mi kesin bir şey söyleyemem fakat genel olarak gelen çoğu koleksiyon için seçilen ürünlerin şuan ki trendlere uygun seçimler olduğunu düşünmüyorum. Ek olarak çoğu ürünün grafik kalitesi hala gerçekten çok kötü durumda. 2011 yılında bile çok daha iyi kaliteli ürünler gelmişken Stardoll'un covid bahanesi ile bu kalitede ürünler getirmeye devam etmesini doğru bulmuyorum. Ayrıca genel olarak oyunda gelen ürünlerin sürekli kalitesi değişiyor. Bazen iyi grafiğe sahip ürünler bulunurken bazen tamamen kalitesiz ürünler görüyoruz. Bunun nedenin ne olabileceğini düşündüğüm zaman aklıma tek bir şey geliyor, o da Stardoll'un sabit bir grafikeri olmaması. Her koleksiyonu farklı kişiler mi yapıyor emin değilim ama birden fazla kişiye koleksiyonluk ödeme yapıyor olabilirler. Bu da koleksiyondaki dalgalanan grafik kalitesine neden oluyor.

 Aşağıda yer alan ürünler bence kalite bakımından sınıfta kaldılar ve ortadaki siyah pantolon dışında benim en az sevdiğim hatta sevmediğim ürünler arasında yerlerini aldılar.





Şimdi koleksiyonda bulunan bazı parçalardan konuşursak hepimizin daha önceden hem 2019 Ağustos Hotbuyslarında hem de  2019 Aralık ayında gelen Limited Edition koleksiyonunda gördüğümüz ve görmekten sıkıldığımız (en azından benim sıkıldığım) Rick Owens platform topuklu ayakkabılarından gına geldiğini düşünüyorum. Bir çok alternatif ayakkabı bulunurken oyun nedense ısrarla daha önceden olan ürünleri getirmeye devam ediyor.

Tekrar tekrar gelen ürünlerden söz açılmışken yine koleksiyonda bulunan ve hepimizin It Girls'de recolored versiyonlarını bile gördüğümüz Balenciaga'nın el çantasından bahsetmezsek olmaz. Hepimiz bu çantaları limitli koleksiyonlarda ve tabii ki karantina zamanında yayınlanan It Girls'un recolored koleksiyonunda gördük. Stardoll bu sefer değişiklik yapıp kırmızı rengini getirmeye karar vermiş. İyi mi yapmış bilemiyorum fakat daha öncede bahsettiğim gibi grafik kalitesinden dolayı çanta diğer opsiyonlarına göre ne yazık ki sönük kalıyor.

Koleksiyonun iyi yanlarına geçecek olursak her ne kadar daha önce Stardoll'da Hick kullanıcı adlı tasarımcı tarafından çok daha kalitelisi yapılmış olsa da koleksiyonda bulunan 2 adet korse benim favorim oldu. Hem kombinlemesi kolay hem de bu aralar bir çok tasarımcının benzer ürünler çıkardığını da görüyoruz ondan dolayı dolabımızda bir kaç ucuz alternatifi olması herkes adına iyi oldu.






Bunların yanı sıra koleksiyondaki Balenciaga çanta dışında alternatif 3 adet çanta bulunması ve çeşitli aksesuarlar eklenmesi koleksiyona çeşitlilik katmış oldu. Uzun zamandır doğru düzgün aksesuar gelmemişken azda olsa bu açığı bu şekilde kapatıyorlar diye düşünüyorum. Ayrıca Rick Owens platform topuklu ayakkabıyı görmezden gelerek ayakkabılara bakacak olursak kalan 5 adet ayakkabı benim hoşuma gitti. "Masterpiece Sneakers" isimli hem erkeklere hem de kız dolların sahip olabileceği spor ayakkabı bazı kişiler tarafından kalitesiz ve komik bulunsa da farklı olduğu için benim hoşuma gitti. Kombinlemesi belki çok kolay olmasa bile çeşitlilik açısından dolabımızda bulunmasını isteyeceğiniz bir parça olabilir. Ek olarak korselerden sonra koleksiyondaki favori ürünlerim pembe SSlere özel Sub Small Bag ve Bobwire Sandals oldu. İkisinin de çoğu kombine eklemek isteyeceğiniz parçalar olduğunu düşünüyorum


Aşağıya almaya değer bulduğum ürünlerin resmini ve benim bazı ürünleri nasıl kombinlediğimi gösteren iki adet kombin bırakıyorum.


Alınabilecek Ürünler



Kombinlerim


Umarım bu yorum yazısını beğenmiş ve keyifle okumuşsunuzdur. Düşüncelerinizi ve sizin yaptığınız kombinleri bizimle paylaşmayı unutmayın! :)

Yorumlar