Ana içeriğe atla

Callie's Picks No. 132: Colorblocking

 

Herkese merhaba!

Bugün Callie's Picks'in 132. koleksiyonu Colorblocking Starplaza'ya geldi.




2 kattan oluşan koleksiyonda fiyatlar 8-30 Stardollar arasında değişiyor. Ayrıca 140-180 Starcoins arasında fiyatları değişen 3 tane de SC ürün bulunuyor.


Callie'nin bu koleksiyon için kullanıcılara bıraktığı not ve Türkçe çevirisi:

"Selam, Bebekler!

Bu koleksiyon için colorblocking (farklı ya da zıt renklerin bir arada kullanımı) esinlendim. Bu trend birkaç yıl önce başladı ve özellikle sonbaharda hala çok yaygın bir şekilde devam ediyor.

Harika kombinler yaratmanın ritmine girdim ve size arşivlerden gerçekten ikonik parçaları getirdim.

Bu işin tüm sırrı doğru tonları karıştırıp eşleştirmekte yatıyor, bu sebeple mavi rengiyle sahiden çok iyi giden açık sarı tonlar var. Pembe ve turuncunun tonlarının bir süveterde birlikteliği var. Olasılıklar sonsuz!

Bu koleksiyonda sizlere benim önerilerimi verdim bu yüzden sizinkileri yakında görmeyi umut ediyorum!

Keyfini çıkarın!

xoxo, Callie"



Siz bu koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar