Ana içeriğe atla

Ağustos Hotbuysları!



Herkese Merhaba!
Stardoll'da bugün Isobel.Stardoll Ağustos ayında satışa sunulacak Hot Buys'ların neler olduğunu paylaştı.
Bu paylaşımdan hangi Hot Buys'un ne zaman ve hangi mağazada yayınlanacağını görebiliyoruz.



Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama parçalar bana çok baştan savma geldi. Sebebi gecikmeden dolayı mı yoksa zaten önceden karar verilmiş parçalardı seçimleri mi kötü oldu bilmiyorum ama bana Hotbuys'luk parçalar gibi gelmedi. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizin beğendiğiniz parçalar var mı? Varsa hangilerini beğendiniz?

Hotbuyların orjinal halleri Rick Owens Fall 2019 koleksiyonuna ait. 










Yorumlar

  1. Sadece elbiseyi sevdim :/ botlar cok kaba duruyor..
    Tesekkurler yazi icin ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botlar bencede çok kaba duruyor :( Rica ederim canım, yorumun için ben teşekkür ederim. 💟

      Sil

Yorum Gönder