Ana içeriğe atla

It Girls Yeni Koleksiyonu!


Herkese tekrardan merhabalar!
Stardoll'da ben her ne kadar bugün için limitli bir koleksiyon bekliyor olsamda onun yerine It Girls'ün yeni koleksiyonuyla karşılaştım. Şaşırtıcı bir şekilde koleksiyondaki bazı parçaları çok beğendim. :D Tek yakıanacağim konu sanırım siyah çizmeler olacak. Daha önce 100 tane benzerini gördüğümüz bu çizmelerden artık çok sıkıldım. Bazı parçalarda artık farklılığa gitmeleri gerektiğini düşünüyorum. 

Ürün fiyatlarına gelecek olursak 6 sd ile 18 sd arasında hiç sc ürün bulunmuyor.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?


Yorumlar

  1. Parcalar hosuma gitti. Ama bazi detaylarini hic begenmedim. Bot konusuna katiliyorum :D :D Yine it girls'di sanirim. siyah uzun bir cizme vardi. Benzerini cikarmislar bu seferde. Cizmelerde degisiklik istiyorum. :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder