Ana içeriğe atla

Subcouture Yeni Koleksiyonu!


Herkese merhaba! 
Dün yayınlanan Top Up ve Spoilerlar sayesinde bugün Subcouture'un geleceğini biliyorduk. Pazartesiye kadar mağazada kalacak Subcouture koleksiyonunda belli parçalar Süperstar'lara özel olarak satışa konulmuş.
Daha önceden de dediğim gibi bana tam olarak Subcouture mağazasının parçaları gibi gelmedi tüm ürünler.

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak 16 sd ile 36 sd arasındalar.

Sizin bu koleksiyon hakkındaki görüşleriniz neler? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?
Kullanıcı adıyla beraber koleksiyon hakkındaki yorumlarını belirtip istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından bir kişiye çekilişle istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡

  


Bazı ürünlerin orjinal halleri;








Yorumlar

  1. Bence çok güzel bir koleksiyon. Umarım kazanırım çünkü beğendiğim parçalar var:)sunnybloomdefne ben:)

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın Sub havası yok ama yine de beğendim ben :D En çok beğendiğim ise yellow fringe coat oldu

    YanıtlaSil
  3. Ayakkabılar çok kötü olmasına rağmen ben kıyafetleri çok beğendim. Gri renkli olan parçaları beğendim. Yellow fringe coat da çok güzel hemen kombin yaptım. 😋
    İstediğim parça da wool sweater
    heytiki

    YanıtlaSil

Yorum Gönder