Ana içeriğe atla

MSW Finalistleriyle Röportaj!



Herkese merhaba!
Bildiğiniz gibi perşembe günü MSW 2019'un finalistleri belli oldu. Biz de 30 finalistin zorlu kampanyalarını buraya da taşımak adına onlara ikişer soru sorduk. Sorularımıza yanıt veren kullanıcılara teşekkürler!

Kendi içimizde elbette favorilerimiz olsa da blogumuzda tarafsızlığı korumak adına tüm katılımcılara aynı 2 soruyu gönderdik ve hiçbir şekilde yorumumuzu katmadık.




babypiccola10:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Lisa, 17, şarkı söylemekten ve dans etmekten hoşlanırım, uzun zaman önce tüm sınıf arkadaşlarım bu oyunu oynardı ve ben oynamayan tek kişiydim, sonradan ben de başladım ve başlangıçta oyuna bayıldım. Daha sonra sevmeyi bıraktım ve 2 yıllık bir ara verdim, geçen sene geri döndüm ve bir tasarımcı oldum.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Çünkü yarışan gerçek siyahi dollları çok fazla görmüyoruz, dollumun hepsini hak ettiğini düşünüyorum. Tek dezavantaj son zamanlarda epey meşgul olmam o yüzden yetişebilmek için gerçekten elimden geleni yapıyorum. 



oipy:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Benim adım Sérgio, 24 yaşındayım ve Portekiz'de yaşıyorum. İlgi alanlarım çeşitli. Bahçe işlerini seviyorum, bitkilere düşkünüm, Barbie bebek koleksiyonu yapıyorum, kraliyet ailelerini yakından takip ediyorum çünkü kraliyet ailelerine bayılıyorum, özellikle İngiliz Kraliyet Ailesine. Ayrıca ailem için yemek yapmayı ve çizim yapmayı seviyorum. Stardoll'da çok gurur duyarak genellikle suitlerime odaklanmış durumdayım, ancak ayrıca çoğu insandan farklı bir stile sahip olduğuma inandığım dolluma da. Stardoll oynamaya nasıl başladım? Pekala, giysi giydirme oyunları bulmak istedim ve 2006'da bir gün Stardoll'u buldum ve en sevdiğim ünlüleri giydirdim. 2007'de, hesap açabileceğimi fark ettim ve bu da Oipy'nin resmen doğduğu zamandır!

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Bence ben kazanmayı hak ediyorum çünkü dediğim gibi, suitlerime çok fazla adanmışlık ve çaba verdim. Bazıları benim hayallerimi, bulunduğum veya ziyaret etmek istediğim yerleri temsil ediyor ve bazıları ise sevdiğim şeylerin sadece birer yansıması. Söylediğim gibi Kraliyet ailelerini seviyorum, bu yüzden taht odası, süslü merdiven, yatak odaları, pembe salon gibi bunu ifade edecek pek çok odam var... Ama ayrıca dollum, çünkü ben dollumun eşsiz olduğuna inanıyorum. Dollumu vintage tarzda giydiriyorum, çoğu zaman kıyafetlerim 80lerden ilham alıyor ancak ayrıca 50ler ve 60lar, hatta bazen 20ler kombinleriyle de gelebilirim! Tarihi ve tarihi modayı seviyorum ve bunu kıyafetlerimle temsil etmeye çabalıyorum.



MarishaRoyale:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Adım Marina. İsrailli bir yetişkinim (33), öğretmenim. Yoga yapıyorum ve çocukları eğitiyorum.
Stardoll oynamaya 9 yıl önce başladım ve moda, dekor, yaratıcılıkta zevklerimi geliştirmek ve tabii ki tüm dünyadan dollarla arkadaşlık için daha iyi bir yer bulamam.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Sevgiyi, kibarlığı ve siyasi düşüncelere, dine veya millete bağlı olmadan farklı insanlara karşı anlayışı yayarak dünyamızı daha iyi yapabileceğimize inanıyorum. Arkadaşlarıma her gün destek olarak ve herkese pozitif yorumlar bırakarak yapmaya çalıştığım şey bu. Harika bir fark yaratma şansı olduğundan umarım daha çok insan benim örneğimi takip eder!



Obsession97:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Adım Dafni. 24 yaşındayım ve Stardoll'u 2013 yılında oynamaya başladım. 2 dollum oldu ancak 2017'de bu hesabı açtım! Bir arkadaşım bana Stardoll'dan bahsetti ve birlikte oynamaya başladık! 

S: Neden sana oy vermeliyiz?
Her zaman moda ve macera oyunlarını oynamayı sevdim böylece eğlenmek için başladım ve şimdi Stardoll'da çok aktif üyelerden biriyim! Ayrıca saç tasarlamayı seviyorum! Genç yaştan beri fotoğraflarda ve animasyon filmlerinde gördüğüm şeyleri çizebiliyordum. MSW benim tasarımlarımı daha fazla insana gösterebilmek için bir şansım! Beni oylamanızı isterim çünkü bu benim için büyük bir hayal! Kendime inanıyorum ve bence herkes inanmalı ve bu konuda inançlı olmalı! Kazanan olmak her zaman zordur ancak bu güzel bir yolculuk. Bazı yeni arkadaşlarla da tanıştım! Kendim için ama ayrıca finalde olmayan arkadaşlarım için de elimden gelenin en iyisini yapacağım!



kathydana:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Bana Kathy ya da Dana diyebilirsiniz, her iki isim de olur, 22 yaşındayım ve Şile'denim! İlgi alanlarım Stardoll (elbette!), The Sims oynamak ve ailemle film izlemek! Stardoll oynamaya 2010'da bir Facebook reklamı sayesinde başladım lol. Uzun bir ara verdim ve geçen sene eylül zamanı geri döndüm, pek çok MSW'yi kaçırdım yani aslında bu yarıştığım ilk yıl.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Aslında finalist olduğum için mutluyum yani pozisyonum ne olursa olsun final sonuçlarıyla mutlu olacağım. Eğer beni oylamak isteyenler varsa çok minnettar olurum, ama bu çoğunlukla insanlara kalmış. Bu sezonda ülkemi temsil etmek benim için bir onurdu!


martavale1999:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Ben Marta, 19 yaşındayım, İtalyanım, moda dünyasına Stardoll sayesinde çocukluğumdan beri bağlandım. Sonradan elbette moda tasarımcısı olarak kaydolduğum Sanat Okulu'na katıldım. Oynamaya 2011'de başladım, bu oyunu şans eseri keşfettim ve ona bağlandım.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Bana hayalimi gerçekleştirmeme yardımcı olmak için oy vermelisiniz. Küçüklüğümden beri bu yarışmayı her zaman Stardoll'da elde ulaşılabilecek en büyük başarı olarak gördüm. Sonunda bu yıl dahil olmaya ve ona tüm gayretimi vermeye karar verdim. Zordu ama yaptım. Ulaştığım sonuçla zaten çok mutluyum, bu kadar yükseğe gelebileceğimi beklemiyordum. Beni oylayan ve bu sonuca ulaşmama katkıda bulunan herkese teşekkür ederim.



daliie:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Merhaba, adım Shelly, 19 yaşındayım ve İrlanda'da yaşıyorum. Çizim yapmayı, film izlemeyi ve Eurovision hakkında her şeyi konuşmayı severim. Stardoll'a 2014 yılında, Aziz Patrick Gününden önceki gün katıldım. Daha önceden aynı adla bir hesabım vardı ve bir gün Stardoll'da nelerin değiştiğini görmek istediğim nostaljik bir an oldu, Stardoll'a katılma sebebim bu. Ne kadar farklı olduğu beni büyüledi ve şimdi yeni değişiklikler ve gelen yeni koleksiyonları sabırsızlıkla bekliyorum.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: MSW kampanyamdaki anahtar faktör adil oynamayı savunmak isteyişim. İnsanların Covergirl de olsa, Sahne Yarışması da olsa veya MSW de olsa yarışmalarda kampanya yaparken adil olmaları gerektiğine inanıyorum. İnsanların daima adil oynamaları ve diğer dolllara saygı duymaları gerektiğine inanıyorum. Oy kazanmak için aldatıcı taktikler kullanan dolları desteklemiyorum ve dürüstlük, kibarlık ve çok çalışmanın değeceğine inanıyorum.


ElegantVenus:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Merhaba, benim adım Venus. 22 yaşındayım. ABD'de yaşıyorum. Hayvanları gerçekten çok seviyorum, şu anda veterinerlik okuyorum. Kaktüsü severim, dans etmekten, yeni arkadaşlar edinmekten keyif alırım ve film izlemeyi gerçekten çok severim. En büyük ilgi alanım ailem, onlarla ve ayrıca Stardoll'da zaman geçirmek. 2014-06-15'ten beri üyeyim.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Neden mi bana oy vermelisiniz? Çünkü ben ADİL OYNADIĞIMI düşünüyorum. Bence oy için para ödemek ya da oy satın almak sahtekarca. Spam mesajların sinir bozucu olduğu fikrine saygı duyuyorum ancak bu oy istemenin yollarından biri. Mesajları istemeyen insanların düşüncesini anlıyorum; bu benim kazanma hayalimde 3. finalim, oyunuzu istiyorum çünkü ben her zaman aynı kişiyim. Sadece oy kazanmak için değişmiyorum, bu ihtiyacım olduğunda istemek değil ayrıca sizin oyunuza ihtiyaçları olduğunda insanlara yardım etmek de anlamında. Muhtemelen ben sizin favoriniz değilim ama tacı kazanmam için yardımınızı istiyorum.


PIMIENT0:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Benim ismim Pim, Birleşik Devletler'den bir hemşirelik öğrencisiyim ve İspanyolca ve İngilizce konuşabiliyorum. Üniversite yurdumda sahip olamasam da hayvanlara kesinlikle aşığııııım, ve daima gruptaki o ilginç yaratıcı arkadaş ben oldum. Stardoll oynamaya 2010'da, tasarımcılığın büyük bir şey olduğu zamanlardan önce başladım. Kız kardeşim Stardoll'a katıldı ve sinir bozucu küçük kız kardeş olarak onu kopyalamam ve onunla birlikte oynamam gerekiyordu. Tasarım yapma özelliği geldikten sonra iyi tasarımlar ve arkadaşlara özel tasarımlar yapmaya başlayana kadar sadece denemeye ve denemeye devam ettim.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Neden mi bana oy vermelisiniz? Üniversite eğitimi, sosyal bir hayat ve MSW'yi dengelemek için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Tabii; benim dollum en güzel, en yetenekli ya da en zengin değil ve ben tüm zamanımı Stardoll'da spam yaparak geçirmiyorum, ama gerçekten buradaki dolların daha büyük bir kısmını temsil ettiğimi düşünüyorum. Eşsizlik, yaratıcılık ve kibarlığı özendiriyorum. Benden önce altın renkli bir doll görmüş müydünüz? Yorumları okumak ve kendim ve arkadaşlarım için havalı yeni görünümler yapmak için elimden geleni yapıyorum. Dürüst olmak gerekirse ben eğlenmek ve bu yarışma esnasında patlamaya hazır pek çok insanı güldürmek için buradayım. Eğer MSW'yi kazanırsam, Stardoll'da bir rol model olarak sevgiyi yaymayı sürdürmek için heyecanlı olacağım. Yani devam edin ve bu yıl, altını oylayın.

Bu röportaj için çok teşekkürler, söylemek istediğim şeyleri düşünmek çok eğlenceliydi :)


JoaoSoares:

S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Merhabaa, bu fırsat için teşekkürler, blogda olmak bir zevk! Benim adım João ve dollumun adı JoaoSoares, Brezilya'da yaşıyorum ve 2011 civarında Stardoll oynamaya başladım. Stardoll benim için son derece önemliydi ve önemli çünkü üniversitede alanım olan Moda Tasarımcılığı'nı seçmeme yardımcı oldu. Ayrıca Stardoll ile İngilizce ve İspanyolcayı biraz öğrenebildim. Bu sanal dünya hakkında en sevdiğim şey arkadaş edinmek, şu an bunu okuyan kişiyle tanışmayı isterim!

C: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Pekala, tüm yarışmacıların hak etiğini düşünüyorum, ancak benim için MSW olmak oyun içerisinde aktif bir ses olmak demek. Diğer insanları hayallerinden (CoverGirl'ü kazanmak gibi) asla vazgeçmemeleri için teşvik etmek, siber zorbalıkla savaşmak ve en önemlisi her neredeysen ve her nasıl yapabilirsen bir fark yaratmak! MSW tüm dollları temsil eden bir figür ve herkese yardım etmeli, sevmeli ve yararı dokunmalı. Staff ve dolllar arasında bir sözcü olarak, sanal topluluğu birlikte daha iyi yapmamız için! Ve ben o sözcü olmayı diliyorum! Beni MSW için oylayabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler!☺♥


Cristall:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Merhaba! Benim adım Alena ve ben Rusya'da yaşıyorum. 20 yaşındayım. İnsanların hayatı hakkında farklı hikayeler yazmaktan, doğada olmaktan keyif alıyorum ve kedileri çok seviyorum! Ve ayrıca Stardoll'da zaman harcamayı da. Bu benim hayatımın büyük bir parçası. Ve İngilizce öğrenmek. Eğer yanlış bir şey yazdıysam özür dilerim:) Stardoll'u ise 9 yaşında öğrendim. Bir sitedeki reklamda gördüm. Ancak sadece ünlü giydirme oyunlarını oynadım. Sadece 12 yaşındayken ise bu oyunu bir kez oynadığımı hatırlıyorum, oyun öncekine göre daha ilgi çekici olduğunu kanıtladı. Kullanıcı adımdaki dollun kaldırılmasına şaşırmıştım ama uzun zaman olmuştu :) Eski kullanıcı adımı hatırlıyorum, gotprincescool'du. Şimdi dollumla geçen neredeyse 8 yılda zamanın ne kadar hızlı geçtiğine inanamıyorum.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Gerçekten dünyaya mutluluğun kendin olmak ve hayallerinin peşinde koşmak olduğunu söylemek istedim. Her şey bizim ellerimizde. Ayrıca blogumda dollumun tarihini yazdım, tüm Stardoll üyelerinin kendi dolllarının biyografilerini yazmasını isterim. Pek çok ülkeden üyelerden bu kadar büyük desteğin gelmesini beklememiştim. Benim ülkem 2016'dan beri finale çıkmadı. Ülkemi MSW'nin 10 yılı gibi geniş skalası olan bir yarışmada temsil edebildiğim için mutluyum.


Desaradiante4:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Pekala, adım Max, 18 yaşındayım, Brezilyalı dollları temsil ediyorum, dekor yapmayı ve dollumdaki/suitimdeki görünümleri yapmayı seviyorum. Stardoll'u 2014 yılında oynamaya başladım çünkü küçük kız kardeşim bana gösterdi ve o zamandan beri oynuyorum.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Diğerleri bana oy vermeli çünkü en önemlisi benim oyunu oynayışım adil, ben daima adilim yani diğerleri düşünüyor çünkü geçen sene yarı finallere katıldım ve bu yıl şimdiden finallerdeyim. Yani, arkadaşlarım benimle ve Facebook'tan ve burada Stardoll'dan tüm arkadaşlarım, size teşekkür etmek istedim. Yani bana kendim hakkında aynı şeyleri söylediğim bu alanı bana verdiğiniz için teşekkürler.



loveebru86:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Adım Ebru. 23 yaşındayım. Ankaralıyım, öğrenciyim. Bu oyuna arkadaşlarım vesilesiyle başladım. 

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: MSW 2019 yarı finalist ve finalist seçildim. Türkiye'den kazanan 3 kişiyiz, önemli olan kazanan arkadaşlardan birinin Türkiye'yi en güzel şekilde temsil etmesi. Siz değerli arkadaşlara düşen görev bizi kimin temsil edeceğini belirlemeniz. Ben veya diğer arkadaşlarımdan kimi seçeceğiniz size kalmış. Önemli olan orada podyumda bir Türk'ün olması. Sevgiler, iyi oyunlar ❤️



gil400:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Benim adım Gil, Brezilya'danım ve Sao Paulo şehrinde yaşıyorum. Stardoll oynamaya 2012'de başladım; moda, dekorasyon ve makyaja aşığım, böylece bu oyunu hobim yaptım. Stardoll'a ek olarak Muhasebecilik lisansım var ve İngilizce okuyorum. Boş zamanlarımda spor yapmak ve yüzmekten, rahatlamak için müzik dinlemekten keyif alırım, ayrıca dizi izlemeye de bayılırım. Stardoll hakkında sevdiğim diğer bir şey ise bana moda konusunda ilham vermesi ve burada çeşitli ülkelerden arkadaş edinmem, yarışmaya katılanlar gibi diğer dollların kültürleri hakkında biraz bilgi edinmek.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Herkesin oyunu istiyorum çünkü MSW benim hayalim. 2o15 ve 2017'de finalisttim ve şimdi de finalistim. Dollumun Stardoll'un kusursuz bir temsilcisi olduğuna inanıyorum çünkü insanlara yardım etmeyi seviyorum ve birçok ödül kazandım ve insanlara saygı duyuyorum ve dünyayı temsil etmenin sorumluluğunu biliyorum. Beni ekleyin ve siz de benimle arkadaş olun.
Öpücükler ve çok teşekkür ederim.


rosa2059:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Benim adım Marios. 20 yaşındayım, Yunanistan’da yaşıyorum. Boş zamanlarımda Stardoll oynamayı çok seviyorum. Yemek yapmaktan ve dans etmekten keyif alırım. Yunan Dili ve Edebiyatı okuyorum. Youtube kanalım var ve Stardoll ve MSW hakkında videolar yayınlıyorum. Kanalın adı Rosa Creselia ama daha rahat bulmak için Miss Stardoll World yazmanız yeterli. Stardoll’u 2012’de oynamaya başladım.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: İnsanların beni oylaması için sebepler ise iyi kalpli iyi biriyim, ayrıca adil oynuyorum. İlk günden itibaren tüm dollları ve beni oylamayan dollları oyladım. 2 kez Covergirl, 2 kez Sahne Yarışması, 2 kez Parti Yarışması, 1 kez Catwalk, 1 kez Starmovie, 2 kez En İyi Takı Tasarımı, 2 kez En İyi Eşya Tasarımı, MSW 2017-2018-2019’da yarı finalistlik ve MSW 2018-2019’da finalistlik gibi adilce kazanılmış pek çok ödülüm var.



Icesis:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: Merhaba, benim adım Josephine ve yetişkinim. Birleşik Devletler’de yaşıyorum. Mobilya tasarımının yanında kıyafet tasarımı da ilgi alanlarım. 2010’da Stardoll’un dünyasına kendimi daldırmaya başladım. Bir gün siteye tesadüf eseri rastladım ve o günden beri bağımlı kaldım. Burada bazı gerçekten iyi insanla ve hayat boyu sürecek pek çok arkadaşla tanıştım. Suitimde tasarım yapmayı seviyorum, uzun bir günden sonra beni rahatlatıyor!

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Beni neden oylamanız gerektiğini bencilce bir etki bırakmadan söylemek zor. Yani onun yerine sizlere benim yanında olduğum birkaç şeyi söyleyeceğim. Takdirin, sadeliğin, güzelliğin tarafındayım. Saygının, sevginin ve anlayışın tarafındayım. Cesaretlendirmenin, hakların özgürlüğünün, eşitliğin ve kişisel sorumluluğun tarafındayım. Birlikte daha güçlü bir yarın yaratışımıza olan inancın tarafındayım. Yani eğer beni-dollumu ve suitimi beğeniyorsanız, ben onların arkasındaki kişiyim.xo-J~



AllDolledUp:
S: Kendin hakkında biraz bilgi verir misin?
C: İsim: AllDolledUp'ın kısaltılmışı olarak ADU ve en sevdiğim şarkıcı Sade Adu'ya bir selam... Gerçek adımı gizlilik ve güvenlik sebeplerinden paylaşmıyorum. :)
Yaş: 20lerinde bir genç yetişkin
Ülke: ABD
İlgi alanları: Yüksek öğretim, Dünya ve çevre, bilim, müzik, sanat ve beşeri bilimler, tasarım, dijital sanatlar, kendimi geliştirmek ve şarkı söylemek!
Stardoll oynamaya başlayışı: 2006'dan beri bu hesapla oynuyorum, 13 yıl önce okumayı, çizmeyi, hikayeler yazmayı ve giydirme oyunlarını seven sadece bir çocuktum.

S: Neden sana oy vermeliyiz?
C: Neden MSW 2019'da AllDolledUp'ı oylamalısınız?
☑️ SD topluluğunda 13 yıldır aktif!
☑️ Yaratıcılık & arkadaşlığa her şeyin üstünde değer verir
☑️ 2 dollunda 70'ten fazla suit odası
☑️ Kampanya sloganı: "İlham vereceğim!"
☑️ Bloglarıma, klübüme, tasarımlarıma, suitlerime & albümüme göz atın!

MSW kazananının örnek olan bir rol model olması gerektiğine inanıyorum. İnsanlara yaratıcı, dürüst, kibar ve özgün olmaları için ilham vermeyi hedefliyorum! Tanıtımımda şu mesajı yazdım:
Miss Spamdoll World'e son! Yıllar önce yaratıcı bir yarışmacıdan ilham aldım: Eğer kazanırsam, MSW'nin cam tavanını sonunda kıracağım. İnsanlar yaratıcılık konusunda ilham alacak ve kendini pazarlama kısmına daha az odaklanacaklar.
Bana verilen bir oy yaratıcılığa verilen bir oydur!
👸🏽👑💛

Arkadaşlarım yarışmam ve hikayemi geniş bir kitleyle paylaşmam için beni cesaretlendirdi.

Kampanya yapmak benim için kişisel. Çok uzun zaman depresyonla yaşadım ve kendi küçük konfor alanımda saklanarak, kendimi oradan çıkarmaya kayıtsız kalarak yıllarımı geçirdim. MSW bana insanlarla tanışma & onlara yardım etme, hikayemi paylaşma, beyaz olmayan insanları temsil etme fırsatı veriyor ve birinci olma mücadelesine girişmek kişisel bir zafer!

Bu benim için kişisel gelişim ve ilerleme yılı oldu, ve bir yetişkin olarak akıl sağlığım bundan daha berrak olmamıştı. Kendime aklıma koyduğum her şeyi makul olması dahilinde başarabileceğimi kanıtlamayı da isterim.

Eğer kazanırsam, Miss Stardoll World'ün 10. kazananı olacağım, gerçek hayatta anlamı olmayabilecek bir şöhret: diğerlerine yüzeysel görünüyor, 15 dakikalık ün ve 1000 Stardollar 1 aylık kampanyaya değmez, değil mi? Benim için, bu şunu söylemenin fırsatı:
"Merhaba dünya, BU BENİM. Gerçeğim, yaşıyorum, ve kendinden şüphe duyanlar, nefret edenler, değersiz hissedenler ve sadece zihninin karanlıklarında ışığı buluyor gibi görünen siz ekrana bakanlar: yalnız değilsiniz! Ben de bu süreçlerden geçtim ve eğer kafanızı kaldırmaya, hayatınızı değiştirmeye karar verdiyseniz ve benzer koşullardan geçen başka kaç tane insanın daha olduğunu fark ettiyseniz fark edeceksiniz, hiçbirimiz yalnız değiliz. Ne zaman kendimi bu oyundaki ve gerçek hayattaki kibar insanlara açsam geliştiğimi hissedebiliyorum ve eğer bana oy veriyorsanız, kendinize de oy veriyorsunuz çünkü ben SİZLERDEN biriyim."

MSW platformum tamamen yaratıcılık ve oyunda insanlarla arkadaşlık ve bağlantılar geliştirişimden ibaret. Ben kendim oluyorum ve yaratıcı olmaktan daha iyi bir kampanya yapma yolu yok. Umarım diğer etaplara kalırsam yaratıcı görüntülerimle de farkındalık yaratabilirim. Okuduğunuz için, desteğiniz için ve zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim!

Bunun için kimseyi benden daha fazla çalışırken görmeyeceksiniz!

#ADUORDUmuza katılın #TEAMALLDOLLEDUPMSW2019



Sizin finalistler arasında favoriniz kim? Umarız röportajı okurken keyif almışsınızdır, herkese iyi hafta sonları!

Yorumlar

  1. Teşekkürler, MSW finalistleri hakkında fikir edinmiş olduk. Hepsini keyifle okudum. AllDolledUp ve PIMIENT0 çok yaratıcı bulduğum kullanıcılar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder