Ana içeriğe atla

Evaandreanne ile Röportaj



Herkese Merhabalar!

Üyelerle röportaj serisine her ne kadar biraz fazla ara vermiş olsakta istek üzerine yeniden devam etmeye karar verdik. Tüm ilginiz için çok teşekkür ediyoruz. :)
Bu haftaki röportaj konuğumuz Evaandreanne oldu. Bu seriye blogda aktif olan ve Sohbet konularına kapak kızı olmuş üyelerle devam ediyoruz. Umarım benim kadar sizde keyif alarak okursunuz. :)


S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: İlk defa benden bir kaç yaş büyük olan kuzenimin evinde oynamaya başlamıştım. Tam 12 senedir oynuyorum, Stardoll'da büyüdüm diyebilirim.


S: Evaandreanne kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: Stardoll dışında kendimi bir inek olarak tanımlayabilirim. Bilim dergileri okumaktan, saatler süren araştırmalar yapmaktan ve ders çalışmaktan hoşlanırım. Evaandreanne ise benim ikinci bir kişiliğim gibi, sergileyemediğim daha çılgın yanlarımın bir yansıması o yüzden bebeğimi bazen ayrı bir insanmış gibi bile görebiliyorum.


S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Şu sıralar tasarım ama genel olarak düşünürsem moda diyebilirim.


S: Tasarımlarını yaparken nelerden ilham alıyorsun?

C: Genel olarak kendi yaptığım makyajları ve favori rujlarımı ilham olarak kullanıyorum. Her zaman rujlara karşı bir zaafım olduğu için dudak tasarlamak tam bana göreymiş gibi geliyor bu nedenle ilhamım hep rujlardan.


S: Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C: Stardoll'da Sena en çok ilham aldığım bebeklerden biri, zaten seni ve Özlem'i belirtme ihtiyacı bile duymuyorum. Gerçek hayatta ise şarkılarına ve tarzına hayran olduğum Laura Pergolizzi en büyük ilham kaynağım olabilir.

S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Gerçek hayattaki tarzımı sadece siyah pantolon ve beyaz gömlek giymek olarak özetlenebilir, bu nedenle bebeğimin tarzıyla pek bir benzer yanı olmuyor. Dollumun tarzını takım elbiseli bir gotik olarak özetleyebilirim. Bir gün takım elbiseli klasik bir kombin yaparken ertesi gün transparan siyah bir kıyafetle rock yıldızı havasında olabiliyorum.

S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Başladığımda rastgele kıyafetleri birleştirmek ya da Basics'ten aynı renk kıyafetler alıp hepsini aynı anda giymek gibi bir stilim vardı .Şimdi geri dönüp bakınca tam bir zevksizlik.Tarzım için o zamandan şimdiye sadece kişilik kazandığını söyleyebilirim.En büyük gelişim de bu oldu


S:  Başardığın en zor şey neydi?
C: Sanırım buna verebileceğim iki cevap var.Biri olduğum kişiyi ve hissettiklerimi kabullenmeyi öğrenmek diğeri ise başkalarının yanlış bulduğu şeyler için kendimi üzmemeyi öğrenmek.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: 8 aydan fazla süren depresyondan çıkmak ve karantina.


S: Stardoll'da en sevdiğin markalar hangileri ve neden? Gerçek markalardan hangisinin ürünlerini Stardoll'da daha çok görmek istersin?
C: Fallen Angel son 6 senedir en beğendiğim marka .Gerçek hayatta en beğendiğim marka Alexander Mcqueen bu yüzden Stardoll'da her tribute sezonunda mutlaka görmek istediğim marka her zaman o.


S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: İnek ,Queer,somurtkan


Yorumlar