Ana içeriğe atla

Türkçe Destek Geri Geldi!



Herkese Merhabalar!

Dün Starblog'da Eda.Stardoll tarafından bir blog yazısı paylaşılarak Türkçe desteğin geri geldiğini ve Eda.Stardoll hesabının artık daha fazla aktif olacağı duyuruldu. Ayrıca eskiden aktif olarak kullanılan ve daha sonra Lisa.Stardoll tarafından kullanımı durdurulup katılımı herkese açılan TURK.ROYALTY kulübünün yerine ROYAL.TURK kulübünün açıldığını ve tekrardan Türk Royal üyeler için aktif bir kulüp olacağını belirtti.

Duyuru;

"Merhaba Bebekler,

Ben Eda.Stardoll! Umarım iyisinizdir. Uzun bir aradan sonra Stardoll'da daha aktif olmaya karar verdim. Sizleri bu süreçte gerçekten çok özledim! 

Bazı dikkatli oyuncularımızın da farkettiği gibi Stardoll Türkçe Destek vermeye tekrar başlamıştır. Bu güzel haberi bütün oyuncularımızla bir blog postu ile paylamak istedim. Herhangi bir sorunuz olursa Stardoll Destek ekibine türkçe yazabilirsiniz.

Bir diğer haber ise; Türk Royalty üyelerimiz için tekrar yeni bir kulüp oluşturacağım. Kulübümüzün eski günlerdeki gibi eğlenceli oyunlarla ve ayrıcalıklı hediyelerle geri döneceğine emin olabilirsiniz. 

Sizleri çok seviyorum!

Sevgiler,


Yorumlar