Ana içeriğe atla

Sohbet #17


Herkese Merhaba!

Bu hafta kapak dollumuz bercempm oldu. Sayfasını ziyaret edip tanıtımındaki eski kombinlerine bakma şansım oldu ve gerçekten tarzına bayıldığım için geçen haftaki sohbet yazımıza attığı kombinini bu hafta kapak olarak kullanmak istedim. :)
Gelecek hafta da aynı şekilde bu konunun altına kendi dolluyla alakalı resim atan kullanıcılardan rastgele seçeceğimiz bir kişi kapak dollumuz olacak. Sohbet yazılarında paylaşacağınız bu resim kombininiz olabilir, yeni yaptığınız bir suite dekoru olabilir. Kendi dollunuzu kullandığınız sürece her şekilde resim atabilirsiniz.

Stardoll'dan sınavlar yüzünden uzun bir süre uzak kalmıştım daha sonra o kadar şansızım ki 1 hafta internetim yoktu ve neredeyse bir haftadır tüm olaylardan uzak kalmış oldum. Ben yokken olan olayları bir önceki sohbet konusundan takip etmeye çalışacağım. Bakalım bu hafta hepimiz için nasıl geçecek. :D

Ayrıca bloğu yeniden aktifleştirmek için yeni yarışmalar düzenlemeyi düşünüyoruz. Sizin de fikirlerinizi almak isteriz. Blogda yapılmasını istediğiniz herhangi bir etkinlik varsa mutlaka aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın.

Umarım güzel bir hafta geçirirsiniz. Yorumlarda buluşalım! :)

Yorumlar