Ana içeriğe atla

Yılbaşı Takvimi 25. Gün


 Herkese merhaba!

Ve 25 günlük Yılbaşı Takvimimizin sonuna geldik. Son gün ürünü olan Red Shoes yayınlandı. Açıkçası benim Noel gününden beklentim bir ayakkabıdan fazlasıydı.

11 Stardollar tutarındaki bu ürünü Türkiye saatiyle yarın 19.00'a kadar satın alabilirsiniz, o saatten sonra satın alıma kapatılacak. Royalty üyeler için de takvim muhtemelen bu süreye kadar açık olup sonrasında kilitlenecek.


25. Gün Ürünü


Ayrıca bildiğiniz gibi takvimin her günü blogda bizim de günlük çekilişimiz oluyor ve bugün son kez takvim çekilişimizi yapıyoruz.

Bugünün çekilişine katılmak için:

 Bloga herkese açık bir şekilde üye olmalısınız. Bu konuda bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.

  Modam.Stardoll kulübümüze katılmalısınız.

  Buraya katıldığınızı belirttikten sonra ürünü katalogdan dilek listenize eklemelisiniz. Kazanan kişinin dilek listesinde ürün yoksa sıra yedek talihliye geçecektir.

  Çekiliş 26.12.2020 saat 12.00'de bitecek ve kazanan yazıda duyurulacaktır.




Bu ürünle beraber 2020 Yılbaşı Takviminin tamamını açmış olduk. Ben bu yılın takviminde geçmiş yıllara nazaran ciddi bir düşüş olduğunu düşünüyorum. Sizin bu konuda görüşlerinizi de merak ediyorum.

Yılbaşı Takvimi'ne gitmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Siz bugünkü ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın! :) Kutlayan, kutlamayan herkese mutlu Noeller! Umarım Noel ruhunu hep beraber oyunda yaşayabiliriz :)


Çekiliş sona erdi, kazanan okuyucumuz SNO'ya ürün gönderildi. (26.12.2020)

Yorumlar