Ana içeriğe atla

Sohbet #27


Herkese merhaba!

Epeydir yeni bir Sohbet yazısı yapmıyorduk. Hatırlarsanız eskiden bu yazılara gelen yorumlardaki resimlerden rastgele seçip kapak dollu yapıyorduk, bundan sonra da bu şekilde devam edebiliriz çünkü benim elimde stok resim kalmadı :D Bu sebeple bu hafta kapak dollumuz güzel kombiniyle ayselevi oldu. Bir sonraki yazıda ise kapak dollu varsa resimlerden, yoksa da yorum yapanlardan rastgele bir kişi olacak. :)


Dün shovturkiye, Stardoll'a giriş yapmaya çalışınca bir güvenlik uyarısının karşısına çıktığını paylaştı. Bu durumu yaşayan başka kişiler de olmuş, ben de bugün girmeye çalışınca yaşadım aynısını. Bahsi geçen uyarı, sitelerin Güvenli/Güvenli Değil şeklinde uyarısını yapan tarayıcı sistemi değil. Direkt giriş yapma sayfasında (ki oyunun Güvenli olarak gözüken iki sayfasından biri burası) kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazıp giriş yapmaya tıklayınca "Site tamamen güvenli olmayan bir bağlantı kullandığından bilgileriniz başkası tarafından görülebilir." yazısı çıkıyor. Bu durumu başka yaşayan veya konu hakkında bilgisi olan var mı? Sebebini gerçekten merak ediyorum, ister istemez insanı telaşa düşürüyor böyle bir yazıyı görmek.


Tabii bunun dışında neler yapıyorsunuz, sınavlarınız nasıl geçiyor, bittiyse boş vakitlerinizi nasıl geçiriyorsunuz hepsini çok merak ediyorum, bu sebeple yorumlarda buluşalım :)


Bu arada Yeni Yıl Hediyeleşmesi ve K-Pop Kombin Yarışması katılımlarımız hala devam ediyor. İkisinde de sizleri görmeyi çok isteriz! :) Herkese iyi hafta sonları!

Yorumlar