Ana içeriğe atla

Eda1248 ile Röportaj




Herkese Merhabalar!

Üyelerle röportaj serisinde röportaj konuğumuz eda1248 oldu. Bu seriye blogda aktif olan ve Sohbet konularına kapak kızı olmuş üyelerle devam ediyoruz. Umarım benim kadar sizde keyif alarak okursunuz. :)



S: Stardoll oynamaya nasıl başladın ve ne kadar süredir oynuyorsun?
C: Stardoll oynamaya çoğu kişi gibi ben de bir arkadaşım sayesinde başladım. Yaklaşık 4 yıldır oynuyorum, önceki hesaplarım uzun süre girmediğim için kapanmıştı. 


S: Eda1248 kimdir, Stardoll dışında nelerden hoşlanır ve neler yapar?
C: Adım Emine. Stardoll dışında yeni şarkılar keşfetmekten, dizi/film izlemekten, bir şeyler hakkında araştırma yapmaktan ve kitap okumaktan hoşlanırım.  


S: Stardoll'da moda-dekor-tasarım-sosyalleşme kategorileri arasında sana en çok keyif veren nedir?
C: Moda. 


S: Stardoll'da ve gerçek hayatta tarzıyla sana ilham veren kişiler kimler?
C: Tabi ki en başta siz varsınız ( ayselevi123 , kadish ) . Onun dışında Afitap. , Linda_lady4 ve turkiye . Gerçek hayatta ise Bianca Jagger ve Bella Hadid.


S: Dollunun tarzını nasıl tarif edersin? Kendi hayatındaki tarzınla kıyaslayabilir misin?
C: Dollumun tarzını tam olarak nasıl tarif ederim bilmiyorum. Bazen renkli bazen simsiyah giyindiğim oluyor. Değişik giyinmeyi seviyorum mesela bir sweatshirtin altına şık bir etek. Diğerleri ne düşünüyor bilmiyorum ama kendi tarzımı seviyorum. Kendi hayatımdaki tarzım kesinlikle dollumunkiyle alakasız yani rahat giyinmeyi seviyorum, pantolon, t-shirt. Rahat ve bol :) 


S: Stardoll'a katıldığından bu yana tarzın nasıl gelişti?
C: Stardoll'a katıldığımda paramı kıyafete değil güzelliğe harcamak için sadece scli kıyafetler alıyordum ve çoğunlukla Basics’ten giyiniyordum. Tabi o zamanlar çok şey bilmiyordum. Çok kötü saçlar maskeler falan almıştım. Hala saçım maskem pek iyi olmasa da geliştirmeye çalışıyorum umarım kısa sürede halledebilirim :)


S: Sana ne ilham verir?
C: Filmler, müzikler ve kitaplar.

S:  Başardığın en zor şey neydi?
C: Başardığım en zor şey diyebileceğim bir şey yok sanırım ama kitap okumaya başlayabilmek beni biraz yordu.


S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma güzel bir şey gelmedi sanırım ama bu gelmeyeceği anlamına gelmez :)


S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda resim çizmeye çalışmaktan, yürüyüş yapmaktan ve yeni yemek tarifleri denemekten hoşlanırım.


S: Stardoll'da en sevdiğin markalar hangileri ve neden? Gerçek markalardan hangisinin ürünlerini Stardoll'da daha çok görmek istersin?
C: It Girls yeniden renklendirilmiş ürünleri seviyorum. Fallen Angel ve Nelly tarzıma yakıştırıyorum. Chanel ve Oscar De La Renta’yı Stardoll’da daha çok görmek isterim.


S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Sessiz, stresli, somurtkan.


Yorumlar