Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Kombin Yarışması - İkinci Konsept


Herkese Merhabalar!

Modam.Stardoll kulübümüz ile bağlantılı yaptığımız Kombin Yarışmasının ikinci konsepti için Legally Blonde filmini seçtik. 2001 yılının çok popüler bir romantik komedi filmi. Bu filmi baz alarak yapacağınız kombinlerin filmdekilerle aynı olmasını istemiyoruz, aksine bu filmden esinlenerek kendi yorumlarınızı katmanızı istiyoruz. Kombininize baktığımız zaman bu filmden esinlenerek yaptığınız belli olmalı.






Ayrıca ikinci bir film tercihiniz olabilecek bir diğer eski tarzda film Carol. 2015 yılında çekilen bu film ile değişik bir tarz yakalayabileceğinizi düşünüyoruz.

Kombinlerinizi yaptıktan sonra albümünüze veya blogunuza kaydetmek yerine bu yazının altına da ekran görüntüsünü çekerek aşağıya bırakabilirsin. Kulüpteki yazının altına resmi burada bulacağımıza dair bir yorum bırakmanız yeterli olur. :)







Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:

- Kombininiz seçtiğiniz filmi yansıtıyor mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı?
- Kombininize kendinizden bir şeyler kattınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu? Renkler birlikte iyi duruyor mu?


Kombinlerin son paylaşılma tarihi = 08.08.2020 Cumartesi


Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)








Kombininizi yaparken size ilham verebilecek bir şarkı:




İlk Konseptin En Çok Puan Alan Yarışmacıları



Eymenn

Özlem'in yorumu: "Kombinine bayıldım, renk tonlarını çok iyi kullanmışsın. Ben bu kombinde gözlük ve çantayı sevemedim sadece, alakasız duruyorlar gibi geldi bana. Onlar kırmızı olabilirmiş sanki. Clueless'a biraz daha modern bir yorum olmuş.  - 8"

Feraye'nin yorumu: "Kombinin en beğendiğim kombin oldu diyebilirim ancak bir kaç ufak detayı beğenmedim. Gözlüğün çok uyumlu olsa da döneme uygun gelmedi. Etek ya da çorap daha kısa olsun isterdim çünkü ten rengi aradan görünmeliydi.Kombin çok güzel. Sana puanım: 9"

Begüm'ün yorumu: "Gerçekten kombinin çok çok iyi duruyor. Clueless filmine modern bir yaklaşım olmuş. Seçtiğin renkler oluşturduğu bütünlüğe gerçekten bayıldım. Bir tek nedense çanta bu kombinle çok olmamış gibi geldi. Bence daha spor bir çanta bu kombinle çok daha iyi dururdu. -9 "




mira12305

Özlem'in yorumu: "Kombinin 90ları haykırıyor :) Aksesuarlarını ve seçtiğin parçaları gerçekten çok sevdim ama sadece eteğin kırmızı olması, onun dışında kalan her şeyin beyaz olması biraz sade bırakmış kombinini. Eteğe uyumlu olacak kırmızı bir ceket ve kırmızı bir bere bu kombini 10luk yapabilirdi diye düşünüyorum. Küpelerin ve eteğine ayrıca bayıldım.  - 7 "

Feraye'nin yorumu: "Bu kombin şimdiye kadar en beğendiklerimden biri oldu.Özellikle yelek kullandığın için tebrik ederim. Çorabın boyu ve eteğin uzunluğu bir arada mükemmel olmuş.Beğenmediğim tek şey çanta oldu. Sana puanım: 9"

Begüm'ün yorumu: "Kombinin aşırı tatlı olmuş. Çantan dışında kombinin çok hoşuma gitti.Söyleyecek çok bir şey bulamadım.  -9"





shovturkiye

Özlem'in yorumu: "Kombinine ve yazdığın konsept yazısına bayıldım   Ama bu kombinde crop top çok da gitmemiş sanki. Normal beyaz bir üste ceketin içinden kırmızı bir vest çok yakışırdı diye düşünüyorum. Dergiler olan çanta kombine ve konsepte çok yakışsa da ana çantanı kombine hiç uyduramadım maalesef. Düz kırmızı bir çanta çok daha şık olurdu bence. - 8"

Feraye'nin yorumu: "Her şey çok güzel de tişörtün kısa olmasına inanılmaz sinir oldum.Kombinini gördüğümden beri ah şu tişört uzun olsaydı diyorum. Kırmızı ve beyaz uyumunu çok severim ve çok güzel kullanmışsın. Sana puanım: 9"

Begüm'ün yorumu: "Kombinindeki renkler ve aksesuarların çok hoşuma gitti fakat crop top yerine uzun bir tişört tercih etmeni isterdim. Ayrıca çantanı kombinine göre çok parlak buldum pek üstündekilerle uyumlu olmamış. Onun dışında çorap detayın ve ayakkabınla şapkanın aynı renk olmasına bayıldım. -7"




sono

Özlem'in yorumu: "Kombinin gayet iyi görünüyor ancak biraz sade kaçmış bence. Özellikle Clueless filmini hatırlatmadı bana, bunun için değişik bir şapka ve ilgi çekici renkli bir çanta kullanabilirdin diye düşünüyorum. Özellikle çanta kombinde kaybolmuş gibi duruyor çünkü. - 7"

Feraye'nin yorumu: "Kombinin gerçekten hoş.Gömlek üstüne bluz kullanmanı beğendim.Ancak keşke çizme kullanmasaydın. Çorap ile eteğin arasında bacağı görebilmemiz gerekiyordu ancak hem çorap hem de etek çok uzun olmuş üstüne sen de bir çorap eklemişsin keşke eklemeseydin. Şapkan çok hoş olmuş. Sana puanım: 7"

Begüm'ün yorumu: "Kombinine gerçekten bayıldım. Çok iyi duruyor ve direk bana filmdeki kombini anımsattı. Her ne kadar sade bir kombin olsada kendinden kattığın parçalarla kombinin canlılık kazanmış. -10"


Yorumlar