Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Kombin Yarışması - Dördüncü Konsept


Herkese merhabalar!

Modam.Stardoll kulübümüz ile bağlantılı yaptığımız Kombin Yarışmasının dördüncü konsepti için My Best Friend's Wedding filmini seçtik. Bu filmi baz alarak yapacağınız kombinlerin filmdekilerle aynı olmasını istemiyoruz, aksine bu filmden esinlenerek kendi yorumlarınızı katmanızı istiyoruz. Kombininize baktığımız zaman bu filmden esinlenerek yaptığınız belli olmalı.


Ayrıca diğer bir tercihiniz olabilecek eski tarzda film ise bu kez Portrait of a Lady on Fire. Orijinal adı 'Portrait de la jeune fille en feu' olan bu 2019 yapımı film geçtiğimiz ödül sezonuna damga vurmuştu.

Kombinlerinizi yaptıktan sonra albümünüze veya blogunuza kaydetmek yerine bu yazının altına da ekran görüntüsünü çekerek aşağıya bırakabilirsiniz. Kulüpteki yazının altına resmi burada bulacağımıza dair bir yorum bırakmanız yeterli olur. :)


Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:

- Kombininiz seçtiğiniz filmi yansıtıyor mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı?
- Kombininize kendinizden bir şeyler kattınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu? Renkler birlikte iyi duruyor mu?


Kombinlerin son paylaşılma tarihi = 15.08.2020 Cumartesi



Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)








Üçüncü Konseptin En Çok Puan Alan Yarışmacıları:




Özlem'in yorumu: Aslında ilk düşüncede bu konseptte siyah-beyaz abiye kombinler için ön yargılı yaklaşırdım ancak senin kombinin bende bunu tamamen yıktı diyebilirim :) Harika görünüyorsun, kullandığın her bir parça birbirinden iyi duruyor. - 10

Feraye'nin yorumu: Bu film için yapılan kombinlerde beyaz kullanılmasını pek sevmemiştim ancak sen gerçekten güzel bir şekilde kullanmışsın. Kullandığın parçaları yerleştirdiğin katmanları çok sevdim gerçekten o dönemdeki kat kat giyilen elbiseler gibi olmuş. Sana puanımı sadece çantadan kırıyorum çok modern bir çanta kullanmışsın. - 9

Begüm'ün yorumu: Kombinin gerçekten çok çok iyi olmuş. Özellikle şapkana ve kombininde kullandığın lacivert detaylara bayıldım. -10




Özlem'in yorumu: Film de dönem de ancak bu kadar iyi yansıtılabilirdi. Kombinin her bir detayı kusursuz görünüyor, bayıldım!  :) File çanta detayı çok hoş olmuş bu arada, söylemezsem olmazdı. - 10

Feraye'nin yorumu: Kombinin çok tatlı olmuş özellikle gömleğe bayıldım. Kombininle ilgili beğenmediğim iki nokta var biri kullandığın çantalar diğeri ise çok modern tarzda bir eldiven kullanmış olman. Kombininin kalanı o dönemde yaşayan bir kadın tarafından kullanılabilecek bir kombin. - 7

Begüm'ün yorumu: Seçtiğin renk tonları çok uyumlu olmuş ve kombinini çok iyi göstermiş. Şapkan kombinine farklı bir hava katmış olması hoşuma gitti. - 10





LeenaLea

Özlem'in yorumu: 13 Going' on 30 filmi çok iyi hatırlatan bir kombin olmuş, ancak çanta seçimini pek sevemedim. Onu da mor seçsen çok tatlı bir görünüm olurmuş sanki :) Little Women kombini için ise çok bir şey söylemeye bile gerek yok, harika görünüyor. Pastel tonları kullanış tarzın çok hoşuma gitti. - 9

Feraye'nin yorumu: Kombinlerinden ilkini gerçekten hiç sevmedim. Gerçekten çok fazla eksiği vardı. Diğer kombinini ise ilkinin aksine çok beğendim. Filmin geçtiği döneme hem stil hem de renk olarak gerçekten uygun bir kombin yapmışsın. Kullandığın çantayı ayrıca çok beğendim. Sadece etek yere kadar olmasaydı daha iyi olurdu. - 7

Begüm'ün yorumu: İlk kombinindeki tişört gerçekten filmle çok uyumlu olmuş. Eteğinin de tişörtün ile uyumunu beğendim fakat çanta bu kombin ile hiç olmamış. Little Women kombinine gerçekten bayıldım. Seçtiğin renk tonu ve çantayla kattığın renk çok güzel bir görüntü yaratmış. - 9 


Gelecek puanlamada görüşmek dileğiyle, herkese bol şans! :)

Yorumlar