Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Kombin Yarışması Sonuçları


Herkese merhaba!
Bir yarışmanın daha sonuna geldik :) İlk olarak bu kombin yarışmasında başından sonuna kadar yarışan herkese emeklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. 

Yarışma kazananını açıklamadan önce final konseptimizin en iyi 3 görünümünü sizlerle paylaşmak istiyorum.


Özlem'in yorumu: "Ne diyebilirim ki, inanılmaz bir kombin yapmışsın gerçekten   Etekleri birleştirmen, seçtiğin parçalar, saçını uyumlu yapman vs. her şeye hayran kaldım. Seçtiğin filmi çok iyi yansıtan bu kombinle kusursuz görünüyorsun. - 10"

Feraye'nin yorumu: "Bir sürü parçayı kullanman fikrine bayıldım. Efsane bir kombin bu yarışmadaki şimdiye kadarki en iyi kombinlerden biri söyleyecek bir şey bulamıyorum renkler etekler her şey tam olarak filme ve filmin geçtiği zamana uygun. 10"

Begüm'ün yorumu: "Kombinine gerçekten bayıldım, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Kullandığın tüm küçük detaylar kombinini o kadar güzelleştirmiş ki ortaya mükemmel bir kombin çıkarmış. - 10"



Özlem'in yorumu: "Kombinini çok sevdim!   Hem filmi hatırlatıyor hem de oldukça modern görünüyor. Kombinde beni acaba diye düşündüren tek şey çanta tercihin oldu. Bence bu çanta yerine büyük ve düz bir çanta çook daha iyi durabilirdi. - 9"

Feraye'nin yorumu: "Bayıldım! Tam bir siyah beyaz zarafet kombini olmuş. Kullandığın çoraba ayrıca bayıldım gerçekten hoş bir kombin. Beni rahatsız eden tek bir şey varsa da o da kolyenin incilerinin çok büyük olması oldu ancak puan kırmaya değecek kadar rahatsız edici gelmedi. - 10"

Begüm'ün yorumu: "Kombininin görünüşünü çok sevdim. Filmdeki kombinler gibi sade ve şık olmuş. Kombinin sade tutup beyaz siyah ile her şeyi kombinlemiş olman ve eklediğin büyük inci kolye gerçekten çok şık bir hava katmış fakat kullandığın küpelerin altın olması görünümü bana göre bozmuş. - 9"


Özlem'in yorumu: "Filmde Andy'nin en ikonik kombinlerinden birini yarışmadan gördüğüm kadarıyla kendine enn çok uyacak renklere uyarlamana bayıldım! Aslında bu çok riskli bir fikir olsa da parçaları birer birer aynı seçtiğin için akla hemen uyarladığın kombin geliyor. Genel görünümünü çok çok beğensem de çizmeni rengi sebebiyle bu kombinde sevemediğimi söylemem gerekiyor. Kombinin genel renklerine kıyasla çok soluk kaçıyor çizmeler. Bunun dışında her şeye bayıldım.  - 9"

Feraye'nin yorumu: "Orijinal kombini hatırlatırken aynı zamanda kendinden bir şeyler katmana da bayıldım. Kombini görünce Chanel vurgusu çok fazlaymış gibi hissettim ve kombinin için şunu demek istedim "The Devil Wears Chanel". Kombinin neredeyse tamamında sıcak pembeler kullandığın için ayakkabında da sıcak bir pembe görmek isterdim ancak bu haliyle gözümü asla rahatsız etmiyor. - 10"

Begüm'ün yorumu: "Kombinin gerçekten çok çok iyi duruyor. Kendine uyarlayarak renk seçimi yapman bence çok güzel olmuş sadece elindeki paltonun rengini bu kombin ile sevemedim. - 9"


Şimdi de kazananımızı açıklama zamanı....






PUANLAMALAR:

bercempm = 139
shovturkiye = 130
gokcen = 130
LeenaLea = 118
mira12305 = 116
ladypinksandy12 = 113
kiraz_mevsimi-s = 112


Katılan herkese son bir kez daha teşekkür ediyoruz, sayenizde çok yaratıcı kombinler görmüş olduk. Herhangi bir puanlama hatası vs. olmaması açısından kazananın ödülleri yarın kendisine verilecektir.

Bir sonraki yarışmada görüşmek dileğiyle!

Yorumlar