Ana içeriğe atla

Modam Stardoll Kombin Yarışması - Beşinci Konsept



Herkese merhabalar!

Modam.Stardoll kulübümüz ile bağlantılı yaptığımız Kombin Yarışmasının dördüncü konsepti için The Devil Wears Prada filmini seçtik. Bu filmi baz alarak yapacağınız kombinlerin filmdekilerle aynı olmasını istemiyoruz, aksine bu filmden esinlenerek kendi yorumlarınızı katmanızı istiyoruz. Kombininize baktığımız zaman bu filmden esinlenerek yaptığınız belli olmalı.




Ayrıca diğer bir tercihiniz olabilecek eski tarzda film ise bu kez The Young Victoria
. Seçtiğimiz bu film bir çok yerde En İyi Kostüm Tasarımı ödülüne layık görüldüğü için yarışmanın kapanışa uygun olacağını düşündük. :) 


Kombinlerinizi yaptıktan sonra albümünüze veya blogunuza kaydetmek yerine bu yazının altına da ekran görüntüsünü çekerek aşağıya bırakabilirsiniz. Kulüpteki yazının altına resmi burada bulacağımıza dair bir yorum bırakmanız yeterli olur.





Kombininizi puanlarken dikkat edeceğimiz noktalar:

- Kombininiz seçtiğiniz filmi yansıtıyor mu?
- Bir üst ve alt kısmı bir araya getirmekten daha fazlasını yaptınız mı?
- Kombininize kendinizden bir şeyler kattınız mı?
- Seçtiğiniz parçalar birlikte uyumlu mu? Renkler birlikte iyi duruyor mu?


Kombinlerin son paylaşılma tarihi = 18.08.2020 Salı


Jüriler olarak sizlere bu yazıda hem örnek resimler hem de örnek kombinler ekledik. Umarım hoşunuza gider ve sizler için yararlı olur. :)




Dördüncü Konseptin En Çok Puan Alan Yarışmacıları:


bercempm

Özlem'in yorumu: " Çok iyi bir kombin yapmışsın, korse detayı tam olmuş   Filmi yansıtacak şekilde dekor ürünleri kullanman da çok hoş durmuş kesinlikle. Hem uyumlu hem de tam filmi yansıtan çok iyi bir look. - 10"

Feraye'nin yorumu: "Kombinin ve dekorun filmin bir özeti gibi olmuş. Dekor ve kombini birleştirerek bize bir hikaye anlatmana gerçekten bayıldım. Beğenmediğim tek şey korse ile eteğin aynı renk olmaması oldu ama bu puan kıymaya değmeyecek bir şey bu yüzden sana puanım:10"

Begüm'ün yorumu: "Kombinine bayıldım! Çok sade ve aynı zamanda şık olmuş. Kombinin yanına eklediğin dekor ürünleri kombinin tamamlamış. Belki bu kombinin yanına küçük bir çanta alabilirdin veya boya fırçası fakat bu haliyle de çok iyi gözüküyor. -10"




kiraz_mevsimi-s 

Özlem'in yorumu: " Bana direkt filmdeki kombini hatırlattı kombinin, o kombini böyle yorumlamanı çok beğendim. Renk uyumun ve aksesuar seçimlerin çok başarılı görünüyor.  - 10"

Feraye'nin yorumu: "Kombinine yapacak yorum bulamadım tek kelimeyle efsane! Her şeyiyle filmi hatırlatıyor ne bir eksik ne de bir fazlalık var. Sana puanım: 10"

Begüm'ün yorumu: "Kombinindeki renk uyumu çok hoşuma gitti. Sadece üstünde altın detayları daha yoğunken çantanın sapının gümüş olması hoş olmamış. .Onun dışında kullandığın aksesuarlar çok yerinde olmuş. -9"




shovturkiye

Özlem'in yorumu: "Kombini çok sevdim, diyecek hiçbir olumsuz eleştirim yok gerçekten   Çok şık görünüyorsun. - 10"

Feraye'nin yorumu: "Yine seçtiğin film ile beni şaşırtmadın ancak bir takım elbise kombini yapman gerçekten şaşırttı beni. Takım elbiselere olan zaafımı zaten biliyorsun ve kombinini gerçekten çok sevdim söyleyeceğim tek şey içindeki tişörtü uyumsuz bulduğum olacak keşke krem rengi bir tişört tercih etseydin. Sana puanım:9"

Begüm'ün yorumu: "Kombinin genel görünümü benim hoşuma gitti. Özellikle büyün bir çanta kullanmış olmanı sevdim ama tişörtünü bu kombinle çok uyumsuz olmuş gibi geldi bana. Birde pantolonun daha koyu renk olsa daha iyi olurmuş. -8"


Yorumlar