Ana içeriğe atla

Busecem06 ile Röportaj! ♡






Merhabalar! Sizler için Busecem06 ile bir röportaj yaptık. Stardoll oynayıpta Buse ablayı tanımayan yoktur diye düşündüğüm için ilk röportajımızı onunla yapmaya karar verdim.
 Kendisi 2010 yılından beri Stardoll'da ve bir çok alanda başarılı, herkesin örnek alacağı bir kullanıcı.


S: Çok klasik bir soru olacak ama Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Stardoll oynamaya kardeşim sayesinde başladım. O oynarken dikkatimi çekti ve bende üye oldum.

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre moodun değişiyor mu?
C: Zümrüt yeşili ve siyahı çok severim. Renklere göre moodum değişiyor mu hayır :) Mooduma göre renk seçimlerinde bulunabiliyorum ama.

S: Gerçek hayatta yapmayı sevdiğin şeyler veya hobilerin neler?
C: Gerçek hayatta sevdiğim şeyler arasında gezmek, alışveriş yapmak, değişik yemek ve tatlıları pişirmek/tatmak ve el sanatlarıyla uğraşmayı sayabilirim. :)

S: Şu aralar dinlemeyi sevdiğin şarkılar neler?
C: Şu sıralar neredeyse hiç şarkı dinleyemiyorum malesef. Ama eski yeni, yerli yabancı fark etmez kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim.

S: Stardoll'da ve gerçek hayatta en büyük amacın ne?
C: Gerek Stardoll da gerekse gerçek hayatta bütün amaçlarıma neredeyse sahibim diyebilirim.

S: MSW 2015 ve 2018 yıllarında dereceye girdin. Senin için nasıl bir deneyimdi?
C: Güzel fakat yorucu bir deneyimdi :)




S: Türkiye'nin uzun süreli ve çok başarılı bir kulübünün sahibisin. Kulübün ile ilgili bize söylemek istediğin şeyler var mı?
C: Oyunda olsun gerçek hayatta olsun eğer bir şeyi çok sever ve emek harcarsan her zaman başarılı olursun. Diğer üyelere imkanlarım elverdiğince bir şeyler vermeyi, yardımcı olmayı seviyorum. Kulübümde bu konuda bana aracılık yapıyor diyebilirim.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin aktiviteler neler?
C: Stardoll da en çok alışveriş yapmayı ve dostlarımla sohbet etmeyi seviyorum.

S: Stardoll'da favori markan hangisi?
C: Favori markalarım Antidote ve Subcoutre.

S: Bebeğinin kombinin yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: İlham aldığım bir şey yok diyebilirim. İçimden ne geliyorsa öyle kombinlerimi oluşturuyorum :)




S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Stardoll da Crew olmak zor tabiki. Ama ondan daha da zoru ise verilen bu görevi hakkıyla yerine getirebilmektir. Bende bunu başarabildiğimi düşünüyorum.

S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma gelen en güzel şey (oyunda) bir arkadaşımdan aldığım haber :) Kendisinin ikizleri olacağını duydum ve mutluluktan havaya uçtum diyebilirim :D

S: Senin hakkında bilmediğimiz eğlenceli bir gerçek nedir?
C: Tanıyanlar biliyor zaten de tanımayanlar sert biri olduğumu düşünüyor genelde. Sonradan samimiyet kurduğum kişiler çok eğlenceli ve komik biri olduğumu söylerler :)




S: Bu röportajı okuyanlar için vermek istediğin en iyi tavsiye nedir?
C: Oyun içerisinde herkesi sev, saygı duy fakat gerektiği yerde dur demesini de hayatından çıkarmasını da bileceksin. Sonuç da oyunlar eğlenmek içindir :)

S: Son olarak da okuyuculardan istek soru almıştık onların sormak istedikleri sorulardan ikisi; "Kaç yaşındasın?" ve "Nasıl Crew oldun?"
C: Tam yaşımı veremem ama 25 yaş üstüyüm diyebilirim :) Oyun içerisindeki genel tutumumdan dolayı örnek bir üye olarak Crew olmaya layık görüldüm.



S: Umarım senin için sıkıcı bir röportaj olmamıştır. Geri dönüş yaptığın ve cevap verdiğin için teşekkür ederim. :)
C: Güzel düşünülmüş sorular hazırlamışsın, asıl ben teşekkür ederim.. 
İyi oyunlar 
Sevgilerimle









Yorumlar

  1. Bir sonraki röportaj kiminle olsun istersiniz? Buraya yorum olarak bırakabilirsiniz. :)

    YanıtlaSil
  2. yaa ben cidden alkislamak istiyorum. cunku gercekten buyuk emek yatiyor. ayni anda ziyaretci defterinde bulunan yazilarla ilgilenmek, insanlarin sorularina yanit vermek, klubuyle ilgilenmek ve digerleri cok zor seyler.. Umarim her sey istedigi gibi olur 🐰 Bir sonraki doll tasarimci yada modaci olabilir. Ata, Germanottal Turkiye'nin en iyi tasarimcilarindan. modaci dedigimde Turkiye gibi doll'lar. tarzini cok cok seviyorum. 🐰

    YanıtlaSil
  3. Bir sonraki röportaj applemelez ile olabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Lovaticguzel12330 Mayıs 2019 19:35

    Bence diğer crew olan Yasemin_woww ile yapılabilir. O da en az Buse Abla kadar iyi ve başarılı biri.

    YanıtlaSil
  5. türk bloggerlarla röportaj yapılabilir. bizi temsil ediyorlar fakat bazen kötü yorumlara maruz kalıyolar :) onun dışı applemelez-goldencandice olabilir

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel röportajdı sona kadar sıkılmadan okudum
    safura12

    YanıtlaSil

Yorum Gönder