Ana içeriğe atla

Pêt-â-Porter Yeni Koleksiyonu! ♡





Herkese Merhaba!
Bugün Stardoll Pêt-â-Porter koleksiyonunu yayınladı. Dekor olan bu markada limitli hayvanlar satılmakta. Bu koleksiyonda çiftlik hayvanları bulunuyor!

Ürünlerin fiyatı 17 sd ile 45 sd arasında. 35 sd değerinde de arka planı satışta.

Bana göre limitli ürün olmalarına rağmen ortalama fiyatlara sahipler. En son hayal kırıklığı olan Nelly koleksiyonundan sonra ürünlerin görüntü kalitesi oldukça güzel bir koleksiyona sahip olduk.




Arka plan;


Sizin bu koleksiyonda beğendiğiniz parçalar hangileri oldu?Koleksiyon ile ilgili düşüncelerinizi aşağıya yorum olarak bırakmayı unutmayın! :)






Yorumlar

  1. Ben bayıldım :) Çiftlik teması Stardoll'da görmeyi beklemediğim bir tema olmasına rağmen beni çok mutlu etti. Lüks suitler arasına bir de çiftlik evi eklense çok güzel olurdu. Bugünün tek hayal kırıklığı bu hafta hiç yeni kıyafet koleksiyonu gelmemesiydi bence :/

    YanıtlaSil
  2. Arka plan cok guzelmis 🐰 Ben decok begendim ^-^

    YanıtlaSil
  3. Arka plan çok güzel

    safura12

    YanıtlaSil

Yorum Gönder