Ana içeriğe atla

Yeni Yazar ♡



Herkese merhaba!
Ben Özlem ve 19 yaşındayım. Stardoll'da kullanıcı adım kadish ve bugünden itibaren ben de burada yazarlık yapacağım. ♡ Begüm'e kocaman teşekkürler.


Biraz kendimden bahsedecek olursam şu sıralar üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Bu senem tamamen bununla geçtiği için şu sıralar kendim için söyleyebileceğim tek şey bu :) 2009'dan beri sık sık uzun aralar vererek Stardoll oynuyorum. Stardoll'un olayı da en sonunda buraya geri dönmek galiba.Yazmayı gerçekten çok seviyorum, umarım burada hep beraber çok güzel şeyler paylaşırız. Haberleri paylaşmak dışında gelen koleksiyonları yorumlamak, Stardoll ve mağazaların tarihi hakkında dosyalar hazırlamak gibi düşüncelerim de var.

Herkesle tanışmak için sabırsızlanıyorum! ♡

Yorumlar

  1. Hosgeldin o zaman 🐰 Sinavlarinda basarilar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin kuzumm ♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. Duygulandim yaa :D Yaslanmis gibi hissediyorum ^-^ Iyiki gelmissin Ozlem :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, ben de cidden :D İyi ki sen de gelmişsin ♡

      Sil

Yorum Gönder