Ana içeriğe atla

HB Tişört x Çekiliş ♡


Bu haftanın Hot buys'u 25 sd'den satışa konuldu.
Bana göre bu ayın en güzel parçası.
Siz ne düşünüyorsunuz?


  Çekilişe gelecek olursak,


  Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

Ayrıca bloğu takibe almalısınız.
 (Nasıl olucağınızı bilmiyorsanız buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.)

 2 gün süreniz olacak. 

♡ En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

  Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡


Tişört ile ilgili düşüncelerinizi de belirtirseniz çok sevinirim. :)







Yorumlar

  1. Çok beğendim umarım iptal olmaz ♥ eda1248

    YanıtlaSil
  2. Turkler bloglari cok kullanmiyor. Ama kluplerden cok bloglar daha eglenceli sanirim.. Eminim bir kac gune fazlasiyla aktif olur. O zaman "umarim iptal olmaz" yerine "umarim bana cikar" diyecegiz gibi :D :D Katiliyorum bu arada 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda çok fazla yapmak istediğim şey var ama okuyucuların artmasıyla birlikte yapmak istiyorum. Umarım dediğin gibi blog okuyucularımız artar. :)

      Sil
  3. katılıyom nickim sulee_234

    YanıtlaSil

Yorum Gönder