Ana içeriğe atla

YORUM: Nelly Yeni Koleksiyon ♡




Herkese merhaba!
Geçtiğimiz cuma günü gelen Nelly ne yazık ki uzun zamandır Stardoll'da olan kötü koleksiyonlar furyasından nasibini almış bir başka mağaza oldu. Kendimi tanıtırken gelen koleksiyonları yorumlamak gibi bir planım olduğunu söylemiştim, bu da ilk yorum yazım olacak. Umarım beğenirsiniz. ♡
Mağazayı açtığım zaman kendimi 2014-2015 Pretty n' Love ve It Girls işbirliği bir mağazada gibi hissettim. Kalitesi düşük, üstünde uğraşılmadığı çok belli bir katla karşı karşıyayız. Ayrıca yine hiçbir erkek ürünü yok. Uzun zamandır erkek ürünleri ya hiç gelmiyor ya da bir mankene yetecek kadar ürün geliyor. Nelly.com'a erkek ürünleri var mı diye özellikle baktım ve sitenin içinde erkek başlığı altında kendi bünyelerindeki NLY Man'e yönlendirdiklerini gördüm. Yani istense erkek ürünleri de gelebilirdi.


Gelen katta hiçbir üründe yenilik hissedilmiyor. Senelerdir yayınlanan çeşitli beyaz crop toplar, hiçbir numarası olmayan nude renkli maxi boy elbise, zaten görüntü kalitesi kötü olan ürünlerin içinde yıllar öncesinden bir koleksiyondan gelmiş gibi duran Chunky Trainers... Ayrıca çeşitlilik  hiç yok. Bir ürünün birkaç rengini sunmak bana göre çeşitlilik değil. Sonuçta Nelly tek bir tarza hitap eden bir mağaza değil, farklı renkte aynı ürünü getirmek yerine başka insanların beklentilerini karşılayacak başka ürünler getirmek çeşitliliktir. Ne yazık ki bu koleksiyonda aşağıda bahsedeceğim birkaç kullanışlı ürün haricinde olumlu yorum yapabileceğim bir şey yok. Asıl kötü olansa bildiğiniz üzere nelly.com gerçek bir alışveriş sitesi, gelen tüm ürünler de buradan seçilmiş ürünler. Üyelere koleksiyon öncesi neler görmek istedikleri sorulsaydı, anket tarzı şeyler açılsaydı herkesten olumlu bir geridönüş almış olacaklardı.

Almaya değer ürünler: Cross Stone Earrings (11 Stardollar), Open Shirt White (15 Stardollar), Bamboo Circle Bag (15 Stardollar), Leather Midi Skirt (18 Stardollar), Toe Strap Sandal (16 Stardollar)

Küpeler benim doll'umun saçı yüzünden belli olmasa da daha koyu saçlarda tüm ışıltısını belli edecek çok hoş parçalar. Bağlamalı beyaz üst oldukça kullanışlı, sarı rengi de koleksiyonda yer alıyor. 18 Stardollar hak etmemesine rağmen pembe deri etek de kombinlerinizde oldukça iyi duracak bir parça. Çanta benim koleksiyonda en sevdiğim ürün oldu. Ayakkabıya gelirsek, ayakkabılarda bu renkleri çok fazla görmüyoruz o yüzden alınabilir. Ama dürüst olmak gerekirse bunlar arasında bile genel düşüncem sadece çanta ve beyaz bağlamalı üstün yeterli olacağı.

Fiyatlandırma 20 Stardollara kadar geliyor, hepsi gayet uygun ancak sürekli Stardollar satın alamayan üyelerin Stardollarlarını harcamalarına değmeyecek bir koleksiyon.

Sizin bana katıldığınız ve katılmadığınız noktalar neler? Görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim. ♡




Yorumlar

  1. Aslinda bu yaziyi gorene kadar olumlu bakiyordum Nelly'ye.. Dediklerinde haklisin.. Erkekler icin pek fazla koleksiyon yayinlanmiyor. Bu yaziyi bir erkek gorse seni ayakta alkislardi :D :D Urunlere gelirsek cogu da bana cok guzel gelmisti.. Ama senin yazini okuyunca fark ettim ki urunler cok duz ve sade.. normallerdi yani.. keske her urunleri subcouture yada L.E gibi kaliteli olsa.. onlarda farkli seyler goruyorduk.. Ama Nelly'ye tekrar baktimda, dediklerinde haklisin.. 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu oynayan erkek tanıdıklarımın epey yakındığı bir durum bu, benim de çok dikkatimi çekiyor artık :D Koleksiyon yayınlanmamasını geçtim kıyafet çok nadir geliyor artık, bu kadar büyük bir kitleye haksızlık olduğunu düşünüyorum.

      Evet, çok haklısın, ürünler tamamen normal. En iyi anlatabileceğimiz kelime bu galiba :D Hiçbir numaraları yok :(

      Sil

Yorum Gönder