Ana içeriğe atla

Trails Yeni Koleksiyonu! ♡





Herkese Merhaba!
Stardoll bugün Trails'in yeni koleksiyonunu yayınladı.
Tam olarak yaz ayını yansıtan bir marka.


Benim bu koleksiyonda çok fazla beğendiğim bir parça olmadı.
Üstelik çok fazla parça da yok.
Ürünlerin fiyatları 8 sd ile 19 sd arasında, gayet uygun fiyatlılar.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçanız hangisi oldu?

Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡





Bazı kıyafetlerin gerçek versiyonları;

Zara Elbise




ASOS Çantalar














Yorumlar

  1. BeatriceLemon ben dilek listeme koydum

    YanıtlaSil
  2. fearlessgirl3 dilek listeme koydum

    YanıtlaSil
  3. tiniloveStar dilek listeme koydum

    YanıtlaSil
  4. Trails'in bu koleksiyonu cok hosuma gitti. Ben bir cok parcayi da sevdim. En sevdigim Green Safari pantolonu-yesil- oldu. Bu arada tek kullandigim blog burasi.. basta klubunde fark ettim. sonra buradaki konulara iyice baktim.. stardollun fotograf yarismasini ve callie'nin yeni dekor koleksiyonu oldugunuda burada fark ettim. Tesekkurler bu yuzden 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. burada bir şeyler paylaşmak çok hoşuma gidiyor, yardımcı olabilmiş olmak beni çok mutlu etti. Güle güle kullan pantolonu! ♡

      Sil

Yorum Gönder