Ana içeriğe atla

Subcouture Yeni Koleksiyonu! ♡


Herkese Merhaba!
Stardoll bugün Subcouture'ın yeni koleksiyonunu yayınladı. Subcouture koleksiyonunu almanız için limitli bir zamanımız var. Koleksiyon Coachella Müzik Festivali'nden esinlenilerek oluşturuldu. Ben bu koleksiyona bayıldım. Üstelik bence fiyatları da çok uygun.

Fiyatları 14 sd ile 30 sd arasında değişiyor. Arka plan da 55 sd den satışa konuldu.


Sizin bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En sevdiğiniz parça hangisi oldu?
Kullanıcı adıyla istediği bir parçayı yorumlara yazanlar arasından birine çekilişle  istediği ürünü hediye edeceğim. Ürünü dilek listenize eklemeyi unutmayın! ♡

 


Arka plan;



Bazı kıyafetlerin gerçek versiyonları;


Kendall Jenner Coachella 2019 (Revolve Festival)



Hailey Bieber Coachella 2019


Resimler Truques Stardoll Hoje sayfasından alınmıştır. Daha fazlasını görmek için ismin üstüne tıklamanız yeterli. 


Yorumlar

  1. BeatriceLemon renkli kotu beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürünü dilek listene eklersen verebilirim ancak :)

      Sil
  2. KendallxM Dye Denim Jacket isimli renkli kot çok güzell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar ben KendallxM o pahalı gelirse Rolled Up Jeans isimli bi kot var o da olur inş kazanırım :(

      Sil
    2. Stardoll'dan bana yazabilirsin misin canım? Senin doll'unu bulamadım ne yazık ki. Bir de istediğin ürünü dilek listene eklemiş olman gerekiyor. :)

      Sil
  3. ilk ressimdeki jacket i çok beğendim insallah ben onu kazanırım rabiarabia_123

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia eğer ürünü istek listene eklersen yollayabilirim :)

      Sil
  4. eda1248 Blue Love Filirty Dress

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o elbiseyi yollayabilirim ama mağazada vesatın alındığında nedense gözükmüyor. İstersen başka ürün seçebilirim ya da yinede onu yollayabilirim. Sen nasıl istersen :)

      Sil
  5. Ben en cok Crocket Dress'i begendim. Kime cikarsa tebrik ederim 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyen yollandı canım. Güle güle kullan! :)

      Sil
  6. 🐰 Ben sadece biri kazanacak diye biliyordum. yaa cok tesekkurler 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta öyle olacaktı ama daha sonradan herkese vermeye karar verdim. Zaten çoğu kişi istek listesine eklemediği için veremedim. Eklediğin ve bloğa geldiğin için ben teşekkür ederim. 😊

      Sil
  7. şort gibi ama daha kısa olanı beğendim
    (fearlessgirl3)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder