Ana içeriğe atla

Callie's Pick Dekor: Kumsalda Bir Gün



Herkese Merhaba!

Stardoll'da bugün yeni Callie's Pick dekor koleksiyonu yayınlandı ve teması beklendiği gibi yaz ayı!

Ürünlerin fiyatları 8 sd ile 26 sd arası, 8 tanede sc ürünü var! Bir tanede 32 sd değerinde arka plan. Fakat ürünlerin bir kısmını Beach Villa sahibi olmayanlar alamıyor, bana göre aşırı saçma olmuş.

Siz yeni koleksiyonu nasıl buldunuz?




"Merhaba dolls,

Dekor seçimlerimin 22. sayısı için sahile bir gezi yapacağız!

Stockholm'da hava tahmin edilemez olduğundan, yakında daha fazla güneş ışığı almayı umuyorum ve plajda arkadaşlarımla uzun günlerin hayalini kuruyorum.

Bu koleksiyon , muhteşem Su sıçraması ve Altın Kumlar'dan gelen yunus gibi bazı gerçek taşlar içeriyor. Ayrıca sandığı seviyorum -bir dükkan ya da kitschy odası için mükemmel- ya da neden olmasın?

Öyleyse atlayın dolls, su harika!

Keyfini çıkarın!

xoxo Callie"





Arka plan;






Yorumlar

  1. Neden sadece beach villa sahipleri alabiliyor ki?? callie'nin koleksiyonlarinda oyle seyler olmazdi.. 🐰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşırdım. Sanırım bazen Stardoll saçma şeyler yapmayı seviyor 🤷🏻

      Sil

Yorum Gönder