Ana içeriğe atla

Azobus ile Röportaj!


Herkese merhabalar! Bu hafta sizler için Türk tasarımcı Azobus ile röportaj yaptık. Kendisi hem çok yetenekli bir tasarımcı hem de çok güzel suit düzenlemesi yapmakta. Mutlaka odalarına bakmalısınız! :)


S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Merhaba :) Adım Büşra. 21 yaşında bir tasarımcıyım. Üniversiteyi geçen sene bitirdim .

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Stardoll oynamaya komşunun çocukları bana yeni bir oyun bulduklarını ve çok seveceğimi söylediler. Başta istemedim ama sonradan fazlasıyla takıldım.

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: En sevdiğim renk turkuaz mavi ve yeşil. Aslında renklere göre değil hava durumuna göre modum fazlasıyla değişiyor. Sanılanın aksine yağmurlu havalarda daha enerjik ve mutluyum :)

S: Oyundaki favori tasarımcıların kimler?
C: Oyununda favori tasarımcım germanottal - Ata ve wangover :)

S: Tasarımlarını yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Tasarımlarımı bulduğum saç modellerinden bakarak yapıyorum. Özel bir ilham kaynağım yok :)

S: Tasarımların için çok fazla zaman harcadığın oluyor mu?
C: Evet kendim için yaptığım custom saçımı yaklaşık 2 günde bitirdim :) Bazı saçlarımı 5 saatte bitirdiğim oluyor. Bu yüzden herkesten orijinal tasarım kullanmasını isteyeceğim.


S: Yeni tasarımcılar için herhangi bir tavsiyen var mı?
C: Pes etmeyin. Sürekli deneyin. Çünkü gerçekten istediğiniz zaman olur.

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Kitap okumak en büyük favorimdir ama şu sıralar boş vakitlerimde yabancı dizileri izliyorum.

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Stardoll da en büyük hedefim MSW tacına sahip olmak. Gerçek hayatta ise çok iyi bir tasarımcı olmak :)

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: En çok sevdiğim şey saç yapmak ve kombin yapmak. En sevmediğim ise günlük görevleri yapmak :(

S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Favori markam LE ve DKNY

S: Bebeğine kombin yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Aslında kombinlerim günlük ruh halime göre değişiyor. Üşüyorsam ceketlerin kazakların ve botların bulunduğu kombinler yapıyorum. Sıcaksa şortlar ve askılı bluzlar yer alıyor.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Sanırım MSW de 5. olmak şuana kadar yaptığım en zor işti.



S: Bu sene başına gelen en güzel şey neydi?
C: Bu sene başıma gelen en güzel şey zayıflamam sanırım bunun dışında güzel bir şey hatırlamıyorum :D

S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: Aslında çok enerjik ve konuşkanımdır. Tam bir ikizler ruhluyum. Egolu davranmam ve herkesle konuşurum. Yazmaktan çekinmeyin :) [ Herkes beni egolu ve yanıt vermeyecek biri sanıyor]

S: Kendini üç kelime kullanarak tanımlamak zorunda kalsan ne olurdu?
C: Sessiz- Uyumlu - Hırslı

S: MSW sezonunda olduğumuz için MSW ile ilgili düşüncelerin neler? Bu sene katılmayı düşünüyor musun?
C: Taç alana kadar devam edeceğim oylarınızı esirgemeyin lütfen :) Herkese bol şans dilerim.


Yorumlar

  1. MSW icin basarilar dilerim.

    Gercekten cok basarili bir tasarimci. Sorulari tum samimiyetiyle cevaplamis ve bu cok hosuma gitti ^-^ Gercek hayatinda da umarim bu basarilari elde edersin. :)

    Cok guzel bir roportaj olmus. Ellerinize saglik :*

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık (:
    Bence dışardan egolu değil gayet tatlı görünüyor.
    Mswde tam destek! Her gün oylamaya çalışacağım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder