Ana içeriğe atla

Exilien ile Röportaj! ♡



Herkese Merhabalar!
Umarım güzel bir pazar gününe uyanmışsınızdır. Bu hafta pazar sizlerle Türk tasarımcı olan Exilien ile yaptığımız kısa ve öz olan röportajı paylaşmak istedim. Umarım keyifle okursunuz! Ayrıca bir sonraki röportajda kimi görmek istediğinizi yazarsanız çok mutlu olurum! :)


S: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
C: Adım Ayşe,16 yaşındayım.

S: Stardoll oynamaya nasıl başladın?
C: Stardoll oynamaya 10 yaşımda arkadaşımın tavsiyesi üzerine başladım.

S: En sevdiğin renk ne? Renklere göre modun değişiyor mu?
C: Siyah favorim🖤evet değişiyor.

S: Oyundaki favori tasarımcıların kimler?
C: Devil., Germanottal, dance_sayha başka da var fakat şuan bu kadarını hatırlıyorum.

S: Doğruyu söylemek gerekirse tasarımlarının büyük bir hayranıyım ve bazı tasarımlarını alışılmışın dışında buluyorum. Tasarım yapmaya nasıl başladın? 
C: Çok teşekkür ederim.Tasarım yapmaya oyunu oynadığımdan beri başladım 6 yılın sonunda bu sonuca ulaştım.

S: Tasarımlarını yaparken nelerden ilham alıyorsun?
C: Tasarım yaparken ilham aldığım bir kaynak yok kendi tekniklerimle yapıyorum.

S: Tasarımların için çok fazla zaman harcadığın oluyor mu?
C: Elim hızlıdır fakat yinede evet,çok fazla zaman harcıyorum.

S: Yeni tasarımcılar için herhangi bir tavsiyen var mı?
C: Yeni tasarımcılar için tavsiyem hiçbir şey için yapamam demeyin,istediğiniz zaman her şeyi yapabilirsiniz.

S: Boş zamanlarında neler yapmaktan hoşlanırsın?
C: Boş zamanlarımda resim çizmek ve mutfak işleriyle ilgilenmeyi severim.

S: Stardoll ve gerçek hayatta en büyük hedefin ne?
C: Çok büyük bir hedefim yok,hiç düşünmedim fakat Stardoll'da çok tanınan bir tasarımcı olmayı isterim.

S: Stardoll'da yapmayı en sevdiğin şey ve en az sevdiğin şey ne?
C: En çok sevdiğim şey tasarım yapmak,en az sevdiğim şey..Özellikle sevmediğim bir şey yok.


S: Stardoll'daki favori markan hangisi?
C: Güzel olan her ürünü seviyorum. Markası fark etmez.

S: Başardığın en zor şey neydi?
C: Artwork tasarımlarım :)

S: Bize senin hakkında insanların duyunca şaşıracağı bir şey söyleyebilir misin?
C: Öyle bir şeyim yok :D

S: MSW sezonunda olduğumuz için MSW ile ilgili düşüncelerin neler?
C: Gerçekten hak edenin oylanmasını isterim :)



Yorumlar

  1. 16 yasinda boyle bir yetenek inanilmaz. Umarim cok daha iyi yerlere ulasirsin. %100 hakediyorsun.. Basarilar dilerim :*

    Elinize saglik. Cok guzel olmus roportaj. Acikcasi bir sonraki roportajda kimi gormek isterim bilmiyorum. Cunku istediklerimi yaptiniz ^-^ Tesekkurler :*

    YanıtlaSil
  2. Müthiş tasarımlar... Msw yarı finalisti de olmuş, çok sevindim hak ediyor.
    Teşekkürler röportaj için (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder