Ana içeriğe atla

MSW İlk Etap İçin Son Şans!


Herkese merhaba!
14 Ekim 2019 tarihinde resmen başlayan 10. MSW macerasının ilk etabının sonuna yaklaşıyoruz. Bugün oyuna giriş yapanlara Stardoll tarafından şu görsel gönderildi:


MSW 2019'un ilk etabında oylamalar için son günler! İlk etabı geçen üyeler yarı finale çıkma şansına sahip olacak.

Sizin MSW için desteklediğiniz üyeler kim? Bizimle paylaşmayı unutmayın! Eğer kendiniz yarışıyorsanız bu son günlerde bu yazının altından kendiniz için oy isteyebilirsiniz. Herkese bol şans!

Yorumlar

  1. Yarismiyorum :D :D Destekledigim uyeleri gunluk oyluyordum. Tanitimimda var isimleri... Ama dun oylayamadim. Oyunda aktif olamayacagim maalesef. Basta Sen ve Begum olmak uzere tum Modamstardoll ailesi, kendinize iyi bakin.. :* :*

    YanıtlaSil
  2. Yarışan tüm Türkleri elimden geldiğince destekledim. azobus, goldencandice, rockergreenday, smgkyk, nexz, kanun, mr.recep, wangover, sporty_rabia, perisip, applemelez, eararmut, happy_girl_km, b4l4nc3t gibi isimler geldi şu an aklıma. Kimler 2. Etapta olacak merakla bekliyorum.

    Ben de aktifliğimi yavaş yavaş kaybedeceğim sanırım. Sen de kendine iyi bak Meyra, özleneceksin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder