Ana içeriğe atla

HB Red Boots x Çekiliş


Herkese merhaba!
Ekim ayının ilk hotbuys ürünü Red Boots, Velvet Orchid mağazasında 16 Stardollar fiyatıyla satışa sunuldu.

Ürünün gerçek versiyonu Richard Malone'un SS 2020 koleksiyonundan:


Stardoll'un fiyatlandırması değişmediği sürece yapamayacağımızı duyurduğumuz çekilişler fiyatlandırma eski haline dönünce tekrar başladı! :) Bu kısa aranın telafisi adına bu çekilişin iki kazananı olacak.

Çekiliş şartlarına gelecek olursak,

Aşağıya kullanıcı adınızı yazmalısınız.

Ayrıca blogu takibe almalısınız. Anonim olarak yorum yapanların katılımları sayılmayacaktır!
(Nasıl abone olacağını bilmiyorsanız buradan öğrenebilirsiniz.)

2 gün süreniz olacak. Katılım 07.10.2019 tarihinde bitecektir.

En az 5 katılım olmalı. Olmazsa çekilişi otomatik iptal ediyorum.

Dilek listenize ürünü eklemeyi unutmayın! ♡

Görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız sevinirim! Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. :)

Yorumlar

  1. genellikle hotbuys ürünlerini severim ama bu çok kötü hiç beğenmedim bu ayakabıyı

    YanıtlaSil
  2. Aa çekilişlere geri mi döndük 😍 Katılıyorum
    Süperkahraman ayakkabısına benziyor :D
    Mutlu hafta sonları 💛

    YanıtlaSil
  3. @Aysevsegi , beni guldurdun.. Ama hakli. Gercektende super kahraman ayakkabisi gibi.
    Katiliyorum ^-^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder