Ana içeriğe atla

MSW 2019 Yakında Geliyor!


Herkese merhaba!
Stardoll'da haftaya ana sayfada MSW - Çok Yakında duyurusuyla başladık.


Ayrıca giriş yapan tüm kullanıcılara mesaj olarak bu görsel gönderildi. 1-2 hafta içerisinde bu yıl 10.'su düzenlenecek MSW'nin resmi olarak başlayacağını artık rahatlıkla söyleyebiliriz. Bugün de Callie Confidential'da gördüğümüz üzere MSW'nin 10. yılına özel Museum Mile koleksiyonunun gelmesini bekliyoruz.


Ayrıca MSW'ye özel olarak tüm Stardollar satın alma paketlerinde %20 ekstra Stardollar hediye ediliyor.

Siz MSW'ye hazır mısınız? Katılmayı düşünenler varsa blogumuzda tanıtım konusunda yardımcı olmaya çalışacağımızı şimdiden belirtmek isterim :) Herkese iyi haftalar!

Yorumlar

  1. Ben dusunuyordum. Ama sinav sonucum istedigim gibi gelmedigi icin katilmayacagim. Insallah bir aksilik cikmazsa seneye diyelim. Katilanlara destek verecegim sadece :D :D

    YanıtlaSil
  2. ben katılmayı düşünüyorum :) kullanıcı adım _aslim_ :) son yıllarda msw nasıl oluyor bilmiyorum, en son 2012 msw'de online oynuyordum oyunu :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder