Ana içeriğe atla

Kasım Hotbuysları!


Herkese Merhaba!

Stardoll'da bugün Isobel.Stardoll Ağustos ayında satışa sunulacak Hot Buys'ların neler olduğunu paylaştı.
Bu paylaşımdan hangi Hot Buys'un ne zaman ve hangi mağazada yayınlanacağını görebiliyoruz.


Bu ayın Hotbuysları geçen aya göre birazcık daha iyi gözüksede, ben ne yazık ki yine ürünleri beğenemedim. Normalde beyaz rengini sevmeme rağmen bu kombinlemede beyaz renk bana nedense hiç hoş gelmedi. Belkide farklı kombinlemeyle daha güzel şeyler ortaya çıkabilir.

Siz bu ay ki Hotbuysları nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parça hangisi oldu? 

Bazı ürünlerin gerçek versiyonu Rodarte Fall 2019 koleksiyonundan:



Yorumlar

  1. Bence de geçen aya göre iyiler. Ben kaban, ceket ve şapkayı sevdim

    YanıtlaSil
  2. Kabanla ceketi bende sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Son iki aya oranla çok güzeller. Ben montu ve kabanı çok sevdim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder