Ana içeriğe atla

Callie's Picks: Cadılar Bayramı Modası


Herkese Merhaba!
Bugün Callie's Picks koleksiyonu yayınlandı. Koleksiyonun teması Cadılar Bayramı. Daha önceden Lisa, Stardoll Royalty kulübünde üyelerin CP için ne istediklerini sormuştu. Bu koleksiyon bu önerilerle oluşturuldu.

Ürünlerin fiyatları 7 sd ile 77sd arasında, ayrıca 4 adet sc ürün var.

Siz bu koleksiyon nasıl buldunuz? Cadılar Bayramını kutlamayı düşünüyor musunuz?




"Merhaba Dolls,

Bu Cadılar Bayramı sezonunda, klasikler için nostalji hissediyorum: Klasik kostümler, klasik renkler ve asla modası geçmeyen klasik stiller!

Bu öğeleri paylaşmak için arşivlere göz atmak, numaralar ve şekerlerle (tricks and treats) doluydu!

Galaktik bir uzaylı, ürkütücü bir yaratık veya Gelin Frankenstein gibi giyinmek istesenizde, bunu yaparken son derece şık görüneceksiniz!

Umarım bu ilham verici eşyalar, tamamen kan YA DA tamamen şık olsada kendi cadılar bayramı görünümünüzü geliştirir!

xoxo Callie"




Ek olarak bu koleksiyondaki en pahalı 77 sd'lik ürün olan "Klum Crow Wings" daha önceden 2013 senesinin Ekim ayında Limitli koleksiyon olan Young Hollywood'da yayınlanmıştı. Limitli bir parçayı CP'ye getirmiş olmalarına şahsen şaşırdım. 
Siz ne düşünüyorsunuz?

Yorumlar

  1. Az once museum mile adli yazini okumustum. LE urunlerinin tekrar yayinlanmayacaginin garantisi yok yazmissin. Bunu ustune okuyunca guldum. Medyumsun kiz dimi? :D

    Ben cok sevemedim. :/ Cok sade gibi. Biraz daha abarti olabilirdi bence. Tam cadilar bayrami gibi isterdim. Ne bicim yorum yaptim anlamadim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyonu görünce aynısını ben de düşündüm :DD MSW kazananını şimdiden öğrenmek isteyenler özele gelsin o zaman :P

      Sil
    2. ooooo :D Hemen.. Ilk firsatta gelecegim :D

      Sil
  2. Bence de daha değişik şeyler gelebilirdi, geçen seneki daha güzeldi hatırladığım kadarıyla. Uzaylı kostümü güzelmiş :D
    Ve yh dan ürün yayınlamalarına çoook şaşırdım, hiç fiyatına bakmamıştım. Sanırım artık kullanıcı isteklerini çoooo dikkate alıyorlar :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder