Ana içeriğe atla

THE 2019 MONTHLY SCAVENGER HUNT (HAZİRAN)






Herkesin bildiği gibi Stardoll bu sene her ay bir yerlere kupa gizliyor ve bulduğunuz zaman o ayın hediyesini kazanıyorsunuz. Bu ayın kupasını bulmak için

"Tasarım" kısmında "Moda" yı seçip sayfayı aşağıya indirmelisiniz.
Sayfanın en aşağısında bu ayın kupası bulunuyor! :)






Bu ayın kupası morumsu bir gri ve hediyesi de siyah çizme.
Ben bu ayın hediyesine bayıldım.Siz nasıl buldunuz?


Bu ayın kupası ve hediyesi;












Ayakkabın orjinal hali;

Off-White C / O Virgil Abloh






Yorumlar

  1. :o tesekkurler 🐰 Bot cok guzelmis ^-^

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol ya sen olmasan iki saat arıycaktım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım, yardımcı olmuş olmama çok sevindim. ^^

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim paylaştığın için harikaymış çizmeler :) Gelen ürünler arasında en iyisi kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimmmm :)) Bende çok beğendim, umarım bu şekilde devam eder diğer aylarda.

      Sil
  4. Sayende hemen buldum. Çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım, yardımcı olabildiğime çok sevindim. :)

      Sil

Yorum Gönder