Ana içeriğe atla

Antidote Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!
Sonunda beklenen Antidote koleksiyonu yayınlandı. Beklenenin aksine koleksiyon Moschino Tribute'den alınmış parçalardan oluşmuyor. Parçaları rastgele seçilmişler. 
Royalty kulübünde yazıldığına göre neredeyse tüm koleksiyon parçaları bir kullanıcı tarafından önerilmiş. İlk kattaki yeşil Balmain çantayı da ben 2 ay önce Hotbuys önerisi olarak yollamıştım, bu koleksiyonda görmek beni şaşırttı.
Ayrıca şaşırtıcı olan bir diğer durumda ürünlerin çok çok ucuz olması. Normalde limitli koleksiyonlarda görmeye alışık olmadığımız fiyattalar. 

Ürünlerin fiyatları 16 sd ile 71 sd arasında, ayrıca 45 sd değerinde bir de arka plan var.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? En beğendiğiniz parçası hangisi oldu?






Yorumlar

  1. Ben ürünleri beğendim. Ucuz olması da mükemmel. En son gelen LE koleksiyonunun gereksiz pahalı olması aynı zamanda pahalı ürünlerin çirkin olmasından sonra bu çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Ilk kattaki 3. mankendeki ceket ve ikinci kattaki ilk mankendeki ceket cok guzelmis. Birde turuncu kazak ve onunla yapilan kombindeki pantolon hosuma gitti. Bende fiyatlari anti'ye gore dusuk buldum ama bu tabikide iyi bir sey ^-^

    YanıtlaSil
  3. Ben ürünleri beğenmedim açıkçası katılmayan olucaktır ama şöyle bir şey var vougue de yayımlanan moschino koleksiyonun hepsini inceledim çok güzel parçalar çantalar ve ceketler vardı kamuflaj tarzı ve asi parçalar vardı incelemenizi tavsiye ediyorum stardoll un kolaya kaçtığını düşünüyorum ben bundan daha iyi olabilirdi sadece 1 ürün güzel burada oda ceket kemerli filan güzel ama yeterli değil

    YanıtlaSil
  4. Önceki Antidote moschino çok iyiydi k,eşke moschino koleksiyonu görseydik ama bu koleksiyonu da genel olarak beğendim. Fiyatlara çok şaşırdım süper olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder