Ana içeriğe atla

Balenciaga Yeni Koleksiyonu!


Herkese Merhabalar!

Haftanın ilk gününde Stardoll beklenmedik bir şekilde Balenciaga Tribute mağazasını yayınladı. Süpriz olmasının sebebi Özlem'in bu yazıda paylaştığı üzere cuma günü Antidote x Moschino koleksiyonun gelecek olması. Bu koleksiyon da Tribute olarak sayılıyordu fakat anlaşılan Stardoll pazartesi günü içinde limitli olmayan bir Tribute koleksiyonu yayınlamaya karar vermiş.
Her ne kadar güzel bir fikir olsada çok beğenilen bir koleksiyon olduğunu söyleyemeyeceğim. Koleksiyonun tek artı yönü önceki koleksiyonlara kıyasla erkek Doll'lar için bol ürün içeriyor olması.

Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak  13 sd ile 36 sd arasında.

Siz bu koleksiyonu nasıl buldunuz? Favori parçalarınız neler oldu? 




Yorumlar

  1. Favori parçam erkek manken üzerindeki oversized kot ceket oldu. Diğerlerini beğenmedim.

    YanıtlaSil
  2. Yani cok kaba duruyor sanki. Emin degilim. En son modeldeki mavi coat ilgimi cekti. pembe elbise ve erkek dolldaki kot ceket guzelmis. Balenciaga gozumde dustu :/

    YanıtlaSil
  3. Kot ceket ve sarı üst dışında beğendiğim bir ürün olmadı :/

    YanıtlaSil
  4. balenciaga ahhhhh senin her sezonuna bayılırdım ama bu oldu mu şimdi?tam bir hayal kırıklığı sadece pembe montu beğendim

    YanıtlaSil
  5. Hiçbir şeyi beğenmedim berbattttt.
    Artık tribute sezonundan ümidim kalmadı :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder